4083 inlägg.
Visst fyller den förre medlemmen och tv-spelskaraktären Rickomberga år idag? Om jag kommer ihåg rätt, grattis till honom.
Då tycker jag att Sekreteraren får precisera sig när han vet. Själv kan jag inte helgen 22-24 mars. Vad gäller att åka neråt blir det inte förrän i början av april för min del. Men som sagt så är jag öppen för spel här uppe hos mig innan det.
Ja jag kan inte heller 8-9 men efter det kan det nog vara lugnare tror jag.
Jag kan inte nästa helg, (8-10 mars) annars kan jag nog. Finns väl annars en viss chans att jag är i Småland runt i min födelsedag i slutet av månaden.
....och jag har hört från honom. Han kan tyvärr inte. Men lovade att kolla upp de närmaste helgerna och höra av sig här omgående. Så jag antar att vi skjuter på det hela en vecka eller sisådär i alla fall.
Låter lite tveksamt för mig. Ska kolla läget till måndag kväll.
Ja, intresset verkar ju vara minst sagt svalt. Men har ingen hört av sig under helgen ringer jag väl och kollar läget i början av veckan.
Vad säger de andra då?
...låter bra, då måste vi bara ha minst en till med då.
Det skulle väl passa bra för mig.
Jag föreslår lite spontant helgen 22-24 februari. Vad sägs om det?
..inte mycket uppenbarligen. Kanske får slå en signal och kolla av läget om det inte blir några reaktioner snart.
Då är det Sekreteraren det hänger på, vad säger han?
Tarmis är säkert med på lite brädspel också någon dag, men det kan man ju kolla om/när Sekreteraren har bestämt sig.
Jag kan nog de flesta helger tror jag.
Det börjar väl bli dags för spel snart igen, eller? Vilka helger kan folk spela nu i slutet av månaden och de första veckorna nästa månad? Då tänker jag främst på spel här i min enkla boning...
Mycket fin uppdatering så här i början av året. En hel del läsning för den rollspelsintresserade!
Uppdaterat!
Där ser man! Jag hittade för övrigt avsnittet av Lyxfällan där Rickom Jr figurerade. Han hade ingen ansiktsbehåring, dessvärre. En uppdatering av hemsidan kommer inom kort.
..och spelat och möte har det blivit. En uppdatering på detta följer inom kort. Jag kan ju dock passa på att meddela att jag träffade på ingen mindre än Rickomberga på julafton. Helt oväntat, han hade klassisk västernbartendermustasch och var på julbesök.
Då ses vi halv 8 den 22:e då.


Senaste kommentarer