Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.230.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Kassören Kassören skrev den 8 mars, 2013 kl. 19:51
Visst fyller den förre medlemmen och tv-spelskaraktären Rickomberga år idag? Om jag kommer ihåg rätt, grattis till honom.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 7 mars, 2013 kl. 18:48
Då tycker jag att Sekreteraren får precisera sig när han vet. Själv kan jag inte helgen 22-24 mars. Vad gäller att åka neråt blir det inte förrän i början av april för min del. Men som sagt så är jag öppen för spel här uppe hos mig innan det.
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 28 februari, 2013 kl. 18:25
Ja jag kan inte heller 8-9 men efter det kan det nog vara lugnare tror jag.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 28 februari, 2013 kl. 16:20
Jag kan inte nästa helg, (8-10 mars) annars kan jag nog. Finns väl annars en viss chans att jag är i Småland runt i min födelsedag i slutet av månaden.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 18 februari, 2013 kl. 17:19
....och jag har hört från honom. Han kan tyvärr inte. Men lovade att kolla upp de närmaste helgerna och höra av sig här omgående. Så jag antar att vi skjuter på det hela en vecka eller sisådär i alla fall.
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 16 februari, 2013 kl. 23:26
Låter lite tveksamt för mig. Ska kolla läget till måndag kväll.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 15 februari, 2013 kl. 18:07
Ja, intresset verkar ju vara minst sagt svalt. Men har ingen hört av sig under helgen ringer jag väl och kollar läget i början av veckan.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 15 februari, 2013 kl. 15:48
Vad säger de andra då?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 6 februari, 2013 kl. 18:06
...låter bra, då måste vi bara ha minst en till med då.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 4 februari, 2013 kl. 20:07
Det skulle väl passa bra för mig.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 3 februari, 2013 kl. 18:09
Jag föreslår lite spontant helgen 22-24 februari. Vad sägs om det?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 2 februari, 2013 kl. 10:23
..inte mycket uppenbarligen. Kanske får slå en signal och kolla av läget om det inte blir några reaktioner snart.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 24 januari, 2013 kl. 18:37
Då är det Sekreteraren det hänger på, vad säger han? Tarmis är säkert med på lite brädspel också någon dag, men det kan man ju kolla om/när Sekreteraren har bestämt sig.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 23 januari, 2013 kl. 20:01
Jag kan nog de flesta helger tror jag.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 18 januari, 2013 kl. 18:14
Det börjar väl bli dags för spel snart igen, eller? Vilka helger kan folk spela nu i slutet av månaden och de första veckorna nästa månad? Då tänker jag främst på spel här i min enkla boning...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 6 januari, 2013 kl. 10:42
Mycket fin uppdatering så här i början av året. En hel del läsning för den rollspelsintresserade!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 3 januari, 2013 kl. 23:31
Uppdaterat!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 30 december, 2012 kl. 13:17
Där ser man! Jag hittade för övrigt avsnittet av Lyxfällan där Rickom Jr figurerade. Han hade ingen ansiktsbehåring, dessvärre. En uppdatering av hemsidan kommer inom kort.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 28 december, 2012 kl. 22:05
..och spelat och möte har det blivit. En uppdatering på detta följer inom kort. Jag kan ju dock passa på att meddela att jag träffade på ingen mindre än Rickomberga på julafton. Helt oväntat, han hade klassisk västernbartendermustasch och var på julbesök.
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 21 december, 2012 kl. 19:42
Då ses vi halv 8 den 22:e då.
Vänta …