Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.230.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 9 februari, 2014 kl. 11:50
Då är det väl i princip första helgen i mars vi talar om istället va?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 7 februari, 2014 kl. 14:41
Jag är upptagen med att titta på OS tills det är slut, men efter det kan jag nog vilken helg som helst. Vore ju trevligt med lite hederligt spelande på Oakhill. 🙂
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 3 februari, 2014 kl. 07:50
...jag tänkte mig mest på Oakhill. Tyvärr visade det sig att jag blandat ihop datum, så jag kan nog inte åka ner till helgen. Hur ser det ut resterande helger för er andra? 14-16 kan inte jag, men de andra två helgerna borde funka. Vad gäller online så är jag med, tycker det är upp till Tarmis att föreslå någon tid och dag som passar honom.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 29 januari, 2014 kl. 20:26
Online eller i den så kallade köttrymden? Jag kan nog i vilket fall.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 29 januari, 2014 kl. 20:23
Någon som skulle kunna tänka sig spel en kväll om två helger? ...alltså om en och en halv vecka sisådär...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 22 januari, 2014 kl. 19:52
Ja det vore roligt med en till i våra alltför sällsynta onlinematcher. 🙂
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 22 januari, 2014 kl. 19:47
Gå in och registrera dig och kör en testrunda så kan vi väl boka upp något. Så hinner jag dessutom försöka komma på vad jag själv hade för inloggning...
Vänta …
Vice Vice skrev den 16 januari, 2014 kl. 16:54
Nej har inte provat ännu.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 13 januari, 2014 kl. 07:52
Nej, inget är planerat. Vem som helst är välkommen att lämna förslag på dag och tid. Själv kan jag väl när som helst runt klockan 22 sisådär. Har Vice varit och testat sidan?
Vänta …
Vice Vice skrev den 8 januari, 2014 kl. 07:59
God fortsättning. Har ni planerat in något onlinespelande i närtid?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 6 januari, 2014 kl. 10:51
Ja, det löste sig ju till slut i alla fall, vad det än berodde på. Trevligt med en rejäl uppdatering är det ju, och ännu trevligare ska det bli när maratontabellen dyker upp på sidan. Blir det en rejäl sammanfattning av lite alla möjliga kriterier? Kanske högsta poäng på ett år, högsta enskilda poäng, flest poäng sammanlagt, flest årets osv...? Kan ju gå en hel kväll på att gotta sig i den statistiken.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 5 januari, 2014 kl. 16:51
Nu är sidan uppdaterad. Den där maratontabellen över MM som vi pratade om får vänta lite.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 5 januari, 2014 kl. 11:55
Bra att Ordföranden skickade sitt mail igen, för jag fick det inte första gången. Det senaste mailet jag har från Jon innan detta är dagordningen innan årsmötet. Vi kan väl i alla fall hoppas att personen som fick mailet istället för undertecknad blev glad (och förmodligen lite förvånad..).
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 5 januari, 2014 kl. 11:48
...det hoppas jag inte, eftersom jag skickade den till dig i mellandagarna redan! Jag får väl skicka den igen, om det är så att du har räknat mina viktiga mail som spam eller något...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 4 januari, 2014 kl. 13:55
Jag avvaktar med uppdateringen tills jag fått en ny Ordföranden informerar, bara så ni vet. 🙂
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 31 december, 2013 kl. 18:15
Gott nytt år till CDR! Jag fixar hemsidan och statistiken i veckan.
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 23 december, 2013 kl. 07:29
Låter bra det. Hör Ordföranden av sig innan han går så kan vi göra "walk of shame" ner till Oakhill tillsammans.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 22 december, 2013 kl. 19:34
Jaha, imorgon smäller det. Förhoppningsvis blir vi åtminstone fem spelare...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 21 december, 2013 kl. 20:29
Trevligt. Då blir det ungefär som vanligt helt enkelt. Vi får väl se hur många vi blir, men några omgångar brädspel ska vi väl få ihop vad det verkar.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 21 december, 2013 kl. 14:15
Mor har köpt glögg och pepparkakor, så den delen av dealen är fixad hursomhelst. 🙂
Vänta …