4083 inlägg.
Jag saknar en månadens på Dod!
Det var snabba ryck från Kassören, så ska det se ut!
Nu är sidan uppdaterad med ett rykande färskt Ordföranden informerar med mera.
Japp, ska nog gå att spela runt niosnåret på fredag, jag kan ju skicka ett meddelande till berörda när jag vet närmare.
Jag håller mig i Alseda på fredag och är redo för brädspel var och när så bjuds. På lördag förväntar jag mig D&D!
...jag garanterar inget spel på fredagen än, men förhoppningsvis kan vi köra lite brädspel lite senare på kvällen i alla fall. Sedan är jag ju riktigt sugen på D&D på lördag. Det har ju gått så lång tid så att det nästan inte gör något att vi kört fast lite...
Ja, vi får väl hoppas på det bästa. 🙂
Ja, jag hoppas ju på D&D på lördagen. Eventuellt lite brädspel på mitt gamla pojkrum på fredagen kanske? I vilket fall som helst spikar vi den helgen. Vi får väl se om Tarmis dyker upp också, då förändras ju spelbilden. Men lika bra att SL läser på tycker jag...
Vad bra, då spikar vi det. Vad ska vi spela för något?
Sista helgen i Mars tror jag inte ska vara några problem vad jag vet nu. Så kom ni bara.
Ja, jag drar ju ner i alla fall. Hör inte någon mer av sig under den här veckan så får vi väl slå en pling till de som närmast är aktuella.
Hur blir det med spel sista helgen i mars?
Den där Sekreteraren blir bara svårare och svårare ju äldre han blir. Ja, de har ju några dagar på sig att fundera på det.
Ännu inga kommentarer till det nya förslaget!?
Jaha, det skiter sig nu till helgen. Kassören och jag har dock spånat oss fram till spel sista helgen i mars. Vad säger Sekreteraren, Tarmis och ni andra om det?
Jag kan fortfarande, men vill såklart veta så snart som möjligt om det blir spel. 🙂
Jag återkommer inom ett par dagar med om det funkar att åka ner i helgen eller inte. Går det bra? Eller kan ni andra fortfarande ens?
Ja, det kanske vore något. Jag ska undersöka möjligheterna till spel den helgen istället.
Då får vi väl sikta på andra istället? 🙂 Nu när Kidde tittat klart på tjörlingen också.
Första helgen i Mars har vi samkväm med fotbollen tyvärr.


Senaste kommentarer