4083 inlägg.
sista helgen i mars Jag dyker upp i Vetlanda en sväng, måste bara kolla vilken dag jag har fotboll den helgen. I vilket fall siktar jag nog på lördag-söndag. Bergarn,
Spel? Hur blir det nu då? Har vi spikat sista helgen?
.... ....nu när du säger det så.
Jepp Det tycker jag. Vi brukar ju klara oss bra boglöst. Jag har alltid tyckt att han luktar lite illa också.
Mars ...då tycker jag att vi kör i mars hur eller hur. Vad säger ni?
Spel Tyvärr kommer det inte blir så mycket spel för mig på ett tag. Jag har helt enkelt för mycket att göra för att kunna ta mig hem så att det är lönt. Tråkigt men så ligger det till just nu. Ni får helt enkelt spela utan mig...
Spel... som det ser ut nu så passar den 28e bäst för mig... svenne,
Spel och dobbel Det har ju dock snackats om spel helgen 21 och/eller helgen 28 mars som nya alternativ. Snabba svar på vilket som passar bäst är att föredra!
Tyvärr Kidde kunde inte av någon anledning och därför åker inte Führern eller jag ner heller. Tråkigt, men sant.
Helgen Blire nått eller? Hr.v.o.
Javisst... ...samma här. Borde veta det senast om några timmar känns det som.
Ska det bli... ..något spelande med undertecknad i helgen vill jag nog veta vad som gäller nu.
Han.. ..verkar vara online på MSN men har svårt att svara. Kanske har han jobbat upp en sån här flerveckorsfylla som bara Kidde kan?
Sekreteraren... ...kan han fortfarande? Eller är det inbokat några andra tokerier?
Lördag ...jag antar att lördagen i så fall vore bäst för spel, eller!? Åtminstone för min del.
Spel? Hur blir det?
28 feb -1 mars Har lovat att komma ner och rensa ur mitt pojkrum inom kort, är inte helt omöjligt att det kan bli nästa helg. Blir dock bara en kväll för min del i så fall antingen fredag eller lördag, vilken dag är bäst i så fall? Bergis,
Trendsättare Jag måste säga att Ordföranden är en riktig föregångsman. Han visade ju redan för många år sedan att Saab var redo för skroten, men det är först nu det verkar gått upp även för amerikanerna.
Batikhäxa Hon var intresserad av drama och vattenfärger och sånt, vad? Inte så mycket chips och originalvitsar.
.... ...och även i samma veva den mogna kvinnan som var intresserad av rollspel...


Senaste kommentarer