4083 inlägg.
Javisst ....japp, så är det. Jag menar inte alls att statistiken i sig är fel, bara att det saknas en hel del partier. Jag har dock sammanställt det materialet nu, och skickar det jag har för en ytterligare uppdatering.
Njae.. ...det tror jag faktiskt inte på. De lappar du hittat har du säkert överfört riktigt, men resten har säkert tappats bort på vägen.
MMM Statistiken är hämnad från papper som du skrivit själv. Så stämmer den inte så är det ditt eget fel Ordföranden.
Statistik & Förbannad Lögn Trevligt med den nya brädspelslänken som sagt. Dessvärre stämmer inte statistiken riktigt, åtminstone inte vad gäller Puerto Rico samt Tigris & Euphrates. Jag skickar dock den korrekta till allas vår Webmaster omgående!
..... Exakt! Det var en rejäl uppdatering, väl värt väntan... eller!? Bra nya initiativ av Sekreteraren!
Väntar... ..man på nåt gott så är det ju bara härligt.
MMM Jag har som sagt haft jättestrul med sidan, Spray har lagt om allt och jag har fått sicka efter nya inlogg och massa skit för att fixa det. Det har tagit sin tid tyvärr. Men nu är det gjort.
1 månad ...jo, speedwayen kanske tog knäcken på honom, och nu med THFC sist i Premier League så... Nu är det ju ändå över en månad sedan vi spelade.
Torken Sekreteraren kanske är på avgiftning?
1 vecka... ...har gått. Blir det någon form av total renovering av sidan kanske!?
Speedway... ...japp, så kan det vara. Nu är i alla fall speedwayen slut, så det ljusnar väl!
Alltid nåt Nu funkar hemsidan i alla fall att gå in på, det är ju alltid något. Förhoppningsvis nyktrar Sekreteraren till i veckan också.
MMM Ja jag har jätteproblem med hemsidan. Dom har gjort om allt och det är en massa grejer jag måste fixa för att kunna uppdatera hemsidan. Har haft så jäkla mycket annat att stå i sista tiden så jag har helt enkelt inte haft tid att fixa det, hoppas jag får mer tid den här veckan. SORRY!!!
Strul!? ...verkar uppenbarligen som om folk har strul med hemsidan. Vad är det som händer egentligen?
Chock ...idag har jag skickat en Chock-info till honom också... Så det borde bli en del gott & blandat som uppdateras (inom kort hoppas jag).
Uppdatering? Väldigt vad den där så kallade webmastern verkar ha mycket att göra.
Post ...nu är det skickat iaf, bara att vänta på publicering. Jag håller även på med lite mer material.
..... Håller förnärvarande på med en del material till hemsidan. Förhoppningsvis får vi en rejäl uppdatering med hjälp av det och statistiken som Sekreteraren sitter på! Känns som om det är dags snart, när jag väl har skickat det jag har till honom.
Japp... Inte helt fel med den spelhelgen. Vi hann ju med mer än vanligt nästan. Nu får vi hoppas att det kan bli lite D&D framöver hösten också.
Thurn Ticket to ride Schweiz, Puerto Rico, Thurn und Taxis och lite Chock blev det till slut. Jag tror de flesta var nöjda med det. För undertecknad blev det även att titta på nr Bogen sprang fram och tillbaka på mittfältet i division 138, och att spöa upp densamme i ISS 64.


Senaste kommentarer