Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.117.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 20 oktober, 2008 kl. 22:57
Javisst ....japp, så är det. Jag menar inte alls att statistiken i sig är fel, bara att det saknas en hel del partier. Jag har dock sammanställt det materialet nu, och skickar det jag har för en ytterligare uppdatering.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 20 oktober, 2008 kl. 00:41
Njae.. ...det tror jag faktiskt inte på. De lappar du hittat har du säkert överfört riktigt, men resten har säkert tappats bort på vägen.
Vänta …
kidde kidde skrev den 19 oktober, 2008 kl. 13:54
MMM Statistiken är hämnad från papper som du skrivit själv. Så stämmer den inte så är det ditt eget fel Ordföranden.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 18 oktober, 2008 kl. 17:30
Statistik & Förbannad Lögn Trevligt med den nya brädspelslänken som sagt. Dessvärre stämmer inte statistiken riktigt, åtminstone inte vad gäller Puerto Rico samt Tigris & Euphrates. Jag skickar dock den korrekta till allas vår Webmaster omgående!
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 18 oktober, 2008 kl. 16:13
..... Exakt! Det var en rejäl uppdatering, väl värt väntan... eller!? Bra nya initiativ av Sekreteraren!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 16 oktober, 2008 kl. 19:38
Väntar... ..man på nåt gott så är det ju bara härligt.
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 16 oktober, 2008 kl. 17:46
MMM Jag har som sagt haft jättestrul med sidan, Spray har lagt om allt och jag har fått sicka efter nya inlogg och massa skit för att fixa det. Det har tagit sin tid tyvärr. Men nu är det gjort.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 16 oktober, 2008 kl. 13:56
1 månad ...jo, speedwayen kanske tog knäcken på honom, och nu med THFC sist i Premier League så... Nu är det ju ändå över en månad sedan vi spelade.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 14 oktober, 2008 kl. 01:01
Torken Sekreteraren kanske är på avgiftning?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 13 oktober, 2008 kl. 12:45
1 vecka... ...har gått. Blir det någon form av total renovering av sidan kanske!?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 9 oktober, 2008 kl. 15:41
Speedway... ...japp, så kan det vara. Nu är i alla fall speedwayen slut, så det ljusnar väl!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 6 oktober, 2008 kl. 03:43
Alltid nåt Nu funkar hemsidan i alla fall att gå in på, det är ju alltid något. Förhoppningsvis nyktrar Sekreteraren till i veckan också.
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 6 oktober, 2008 kl. 01:31
MMM Ja jag har jätteproblem med hemsidan. Dom har gjort om allt och det är en massa grejer jag måste fixa för att kunna uppdatera hemsidan. Har haft så jäkla mycket annat att stå i sista tiden så jag har helt enkelt inte haft tid att fixa det, hoppas jag får mer tid den här veckan. SORRY!!!
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 30 september, 2008 kl. 18:48
Strul!? ...verkar uppenbarligen som om folk har strul med hemsidan. Vad är det som händer egentligen?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 24 september, 2008 kl. 15:34
Chock ...idag har jag skickat en Chock-info till honom också... Så det borde bli en del gott & blandat som uppdateras (inom kort hoppas jag).
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 24 september, 2008 kl. 03:22
Uppdatering? Väldigt vad den där så kallade webmastern verkar ha mycket att göra.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 23 september, 2008 kl. 13:34
Post ...nu är det skickat iaf, bara att vänta på publicering. Jag håller även på med lite mer material.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 18 september, 2008 kl. 22:44
..... Håller förnärvarande på med en del material till hemsidan. Förhoppningsvis får vi en rejäl uppdatering med hjälp av det och statistiken som Sekreteraren sitter på! Känns som om det är dags snart, när jag väl har skickat det jag har till honom.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 17 september, 2008 kl. 14:25
Japp... Inte helt fel med den spelhelgen. Vi hann ju med mer än vanligt nästan. Nu får vi hoppas att det kan bli lite D&D framöver hösten också.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 16 september, 2008 kl. 16:24
Thurn Ticket to ride Schweiz, Puerto Rico, Thurn und Taxis och lite Chock blev det till slut. Jag tror de flesta var nöjda med det. För undertecknad blev det även att titta på nr Bogen sprang fram och tillbaka på mittfältet i division 138, och att spöa upp densamme i ISS 64.
Vänta …