Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.117.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 17 december, 2008 kl. 23:17
Trevligt! Jaha, så vi har en liten egen postterminal på Shell. Det var ju bra! Jag tror att de inköpta spelen kan komplettera de vi redan har ganska bra, så att det finns lite av varje. För övrigt kan jag meddela att Revisorn dessvärre inte kan närvara, däremot har Tarmis meddelat att han kommer.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 17 december, 2008 kl. 19:55
Standardförfarande Är det så det brukar gå till, att Shellpersonalen kontrollerar innehållet för de stackars kunderna? "Jaha, en buttplug i storlek XXL, det ser bra ut, passera!" Bogen säger sig ha köpt spelet han fick i uppdrag att inhandla i Götet också, så nu är vi fullt utrustade till julen.
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 17 december, 2008 kl. 14:48
MMM Paketet är uthämtad av Lisbeth och innehållet kontrollerat av mig. Känns som ett bra inköp och ska bli kul att testa på i mellandagarna.
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 17 december, 2008 kl. 00:28
MMM Okej. är det det som är adresserat till Lisbeth Airosto. Vad kan det vara för nått kul. Ska jag lösa ut det eller?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 16 december, 2008 kl. 20:56
Spel Ett nyinköpt brädspel ska enligt uppgift ligga på Shell, Nygatan i detta nu och götta till sig och ett annat ska vara inköpt av herr Bogmeister. Det kan alltså bli en jul i brädspelets tecken. Vilket kan behövas nu när Tomten har dött.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 9 december, 2008 kl. 16:45
23:e mötet Ja, kära medlemmar. Nu är det snart dags för det årliga mötet 23:e december. Ni kommer inom kort få ett utskick på detta. På schemat står ju som vanligt årsmöte, men även lite brädspel och eventuellt rollspel. På brädspelsfronten finns mycket att välja emellan, både gammalt och relativt nytt. Dessutom kommer det som vanligt att dimpa ner några helt nya lir lagom till samlingen. Väl mött då!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 4 december, 2008 kl. 09:43
Jajamen Jag lär väl dyka upp på Oakhill under helgen innan 23:e antar jag. Har vi några pengar att panikköpa något nytt brädspel för?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 3 december, 2008 kl. 19:29
23:e ....snart dags att börja planera för roll- och brädspel samt årsmöte...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 24 november, 2008 kl. 19:02
Mysbelysning Det låter ju ändå som en av de större sakerna som hänt i föreningen på ett bra tag. Så bra jobbat!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 22 november, 2008 kl. 21:13
Nej ...det gjorde det inte direkt. Om Ordföranden har tur så kommer det att vara en lampa i taket i Rollspelsrummet lagom till jul. Det är väl ungefär det enda jag kan komma på.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 21 november, 2008 kl. 13:35
..... Uppenbarligen inte, nej.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 17 november, 2008 kl. 19:49
Helgen Hände det något kul på Oakhill i helgen då?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 15 november, 2008 kl. 14:32
..... Som märks så blir det inget spel. De enda som verkar kunna är Kassören och jag själv, och då inväntar jag ett bättre tillfälle att åka till Rollspelsmekka på.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 11 november, 2008 kl. 14:29
Mekka Jag tänkte ta mig en tur till Mekka ändå den här veckan, faktiskt.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 10 november, 2008 kl. 21:52
Svalt Intresset verkar ju inte ligga på topp direkt. Vad har Herr Kassören tänkt sig att göra?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 7 november, 2008 kl. 12:55
....Svenne H ...verkar inte kunna. Han skulle kolla över läget, men det var tveksamt just den helgen.
Vänta …
Obama Obama skrev den 5 november, 2008 kl. 17:48
spel... Jag kommer tyvärr inte kunna lira förrän den 23:e (kanske kommer den helgen). Har bränt alla mina pengar i New York på knark, lösaktiga fruntimmer och för stora byxor. Så har inte råd och jag måste jobba på helgerna...sorry Bograck
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 3 november, 2008 kl. 18:49
Tighta brallor Det är lite körigt för min del just nu. Helgen den här veckan är nog ganska körd. Däremot skulle det nog funka att lira åtminstone lördag och söndag nästa vecka tror jag. I vilket fall som helst så kan jag se till att det funkar om det är så att det blir D&D.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 2 november, 2008 kl. 19:21
Spel? Hur ligger landet för er de kommande två helgerna? 7-9 november och 14-16 november?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 31 oktober, 2008 kl. 17:58
Avlämnat Nu är den mer utförliga statistiken lämnad till Sekreteraren sedan ett tag. Vi får se vad som händer framöver, men den kommer förhoppningsvis upp med den andra inom en snar framtid.
Vänta …