4083 inlägg.
bogen jag kan tyvärr inte erbjuda något boende (eftersom jag själv redan sover på en madrass på golvet)...om ni då inte vill sova på golvet
Frågan det..... Vet inte ett jävla skit, man kunde ju tro att HK Gillmark skulle skicka lite instruktioner eller så...
MMM Vad är planerat angående helgen. När åker vi, var bor vi osv?
Information.... ....undrar när infon om senaste spelhelgen dyker upp..... Kan det bli innan Manges fest kanske?
Nåväl luar Ok, då får vi skjuta på spel tills efter vi har varit på besök hos Revisorn då...
Då bokar jag inget spel utan det får väl bli en klassisk vetlanda-helg med mycket pilsner för egen del.
Nope Den helgen kan inte jag. Kassören, L
Njae Tyvärr för min del får jag nog säga.... möjligen helgen runt 8:e september i så fall...
Snart är det helg igen... ...och då åker jag förmodligen ner till Vetlanda. Finns något spelintresse?
mmm kommer även Kidde att dyka upp i Götet? Eftersom det verkade som stora delar av CDR kommer att dyka upp. Och Kidde är ju en "stor" del av CDR 😉 el loco bogo,
MMM Får ordföranden snylta lite stash, så behövs nog inte ens några pappkartonger.
snylt... självklart ska det snyltas. Alla i CDR är välkomna att snylta, inte för att det finns mycket att snylta av. Jag flyttar nämligen till en tom lägenhet nu i helgen. Men om inte Ordf. inte misstycker kan han få sova på några pappkartonger i ett hörn. Fast jag har självklart kvar lite av mitt stash eftersom jag förlorade både Sjöberg och Nylander som kunder...så det kan ni snylta på... Fredrik,
Gjutet! Klart vi gör! Meningen är att vi ska snylta på samtliga medlemmar som bor i Göteborrrrg.
Revisorrrrrn... jag antar att stora delar av CDR kommer att dyka upp på fröken Gillmarks födelsedagskalas? Jag kommer självklart att vara på plats... le bog,
Kanske ..Bogen delat några välbehövliga uppiggande substanser till Sekreteraren också? Kassören, L
Oj, oj, oj! Vad det händer grejer! Bogen dealar med friidrottsstjärnorna och Sekreteraren uppdaterar hemsidan helt spontant! Helt galet...
.... allvarligt talat, har man hoppat 2,42 ska man väl för helvete kunna dra i sig en lina eller två utan att det ska bli ett jävla liv...och Nylander måste väl få ha lite kul efter att ha blivit fyra hela sitt liv... Javier Sotomayor,
Koks i lasten? Då var mysteriet med vem den "flyktige bekant" som enligt deras pressmeddelande bjöd herrar Nylander och Sjöberg på kokain är! Kassören, L
anekdot ifrån Götet... ...hoppas att spelhelgen går bra. Nu till fördelen med att jobba nattetid på McD i Götet under EM. När jag står och hänger i kassan dyker en jävligt sliten kille upp som är väldigt lik Jakob Hård och när jag tittar till så står halva SVT gänget bakom, ja iallafall Andre Pops, Jonas Karlsson och Anders Gärderud. Herr (Sten)Hård beställde en BigMac & Co, fanta att dricka om jag inte minns fel... Inte nog med detta så tänkte jag och Wille ta en öl i goda vänners lag igår så vi begav oss till Storan. Helt fräck råkade vi hamna i Sanna Kallurs och Christan Olssons guldfirande. Ett par meter ifrån oss så blev de utfrågade av en ordvitsande Ingvar Olsberg. Erika Johansson till exempel stod och hängde i ett hörn och Jimmy Norden spydde på baren (ok, det sista var lögn...). Lustigt nog slängde jag ur mig till Wille att, fan det fattas bara att Sjöberg dyker upp med en cigg i munnen...och två minuter senare dyker en lång kille i hästsvans upp med en cigg i munnen och ja, det var herr Sjöberg (prästen, i biljardrummet, med stenyxan)... ...så kan det gå i Göteborrrrg....... Folke Ryden,
Spel i helgen Gött, då är vi fyra spelare i alla fall, plus Coma kanske......?


Senaste kommentarer