Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 20 juli, 2006 kl. 00:54
Härrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrligt Trevlig spelhelg senast, i och för sig med sina toppar och dalar, men överlag en värdig jubileumshelg. Information av alla de slag dyker väl upp på hemsidan inom kort, och jag antar att Kassörens bilder även kommer upp snart...
Vänta …
kidde kidde skrev den 13 juli, 2006 kl. 01:28
MMM ...och jag snackade med frallan och garry och de var sugna också.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 12 juli, 2006 kl. 14:26
Baconsandwich Som grädde på moset verkar det inte helt omöjligt att självaste Bacon dyker upp vid någon av speldagarna. Inget är dock klart än, men vi får hålla tummarna...
Vänta …
kidde kidde skrev den 11 juli, 2006 kl. 23:54
MMM Så sant. Det var ju klubbens 10 års dag förra veckan. Det är ju nått att ha i åtanke.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 11 juli, 2006 kl. 14:09
Trevligt .... vilken spelhelg vi har att se fram emot, och jag vet att Kassören har en och annan överraskning i bakfickan till de spelare som kommer. Det är ju ändå något av en jubileumshelg för klubben....
Vänta …
Materazzi Materazzi skrev den 10 juli, 2006 kl. 19:36
klart saken är biff, jag fick ledigt på lördag och jag kanske till och med är ledig på fredag. Så, som bäst dyker jag upp på dagen under fredagen och kan då vara med och lira på kvällen. Annars dyker jag upp lördag under dagen. Ser ut att bli en skön CDR helg... Marco
Vänta …
kidde kidde skrev den 10 juli, 2006 kl. 00:11
MMM Jag går på semester torsdag 18.30. Så om Kassören och Ordföranden inte har nått för sig går det bra att komma ner redan på torsdag för lite brädspel och tv-spel.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 9 juli, 2006 kl. 12:53
Mer info..... Ok, rejält spel på lördag och söndag då.... Så vitt jag vet kommer Svenne H att dyka upp åtminstone på lördag. Övriga inblandade får väl roa oss även på fredag med lite brädspel kanske...?
Vänta …
Fredrik Fredrik skrev den 8 juli, 2006 kl. 19:14
nästa helg jag ska egentligen jobba på lördag men jag kör hård lobbyverksamhet för att bli ledig, så det kommer nog att ordna sig. Funkar det så dyker jag upp lördag under dagen, eller kanske sent fredag...
Vänta …
kidde kidde skrev den 7 juli, 2006 kl. 18:28
MMM Spelar tyvärr ingen roll Ordföranden, jag kan lik förbannat inte på fredag. Är fortfarande uppbokad på annat. Men lördag och söndag ser okej ut för min del. Så det vore ju lämpligt om Svenne dök upp nån av de dagarna.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 7 juli, 2006 kl. 11:26
Storparti Ordföranden, Kassören, Sekreteraren, Bogen, Tarmis, Svenne H och kanske Coma.... Vilka mastodontpartier det kan bli nästa vecka! Fast senast när vi var fem som skulle spela en helg slutade det hela med att jag och Kassören fick lira brädspel på två vid en av dagarna...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 6 juli, 2006 kl. 18:09
Låter bra Det kör vi på. Jag kommer att vara på plats då i alla fall. Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 6 juli, 2006 kl. 17:56
Flera bud Jag vet nu att Bergis syrra inte är i stan nästa helg, så då kanske både Sekreteraren och Bergis blir lite mer flexibla när det gäller speldagarna. Efter ett snack med Svenne så kommer han troligen att kunna spela åtminstone någon av dagarna. Jag anser alltså helgen 14-16 inbokad. Spel runt 19.00 på fredag kanske?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 5 juli, 2006 kl. 01:08
Humor..... Bra jobb av Sekreteraren att få med Coma också.... Men då verkar det ju som om det blir lir 14-16 istället alltså. Kan ju till och med bli ganska många spelare för en gångs skull.
Vänta …
kidde kidde skrev den 4 juli, 2006 kl. 20:19
MMM Anus för min del. hade räknat med spel den här helgen. Och med tanke på att Bergis syrra är hemma nästa helg så är jag ju lite uppbokad den helgen. Men ska nog kunna spel på lördagen och söndagen som det ser ut nu. Ska försöka få med coma också. Som för övrigt var klar för spel båda dagarna den här helgen.
Vänta …
Jonk Jonk skrev den 4 juli, 2006 kl. 14:53
knark jag har precis kommit tillbaka efter 10 dagars tungt knarkande i USA...när ruset släpper ska jag fundera på om jag kan dyka upp 14-16. Det är sommaruppehåll i fotbollen så det ska nog inte vara några problem... Vim
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 4 juli, 2006 kl. 13:00
BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Helt ok för min del som sagt. För övrigt så är H&K igång igen efter ett litet uppehåll under VM, så kika i era mailboxar...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 4 juli, 2006 kl. 12:51
Helgen efter då? Vad säger ni om spel helgen 14-16 juli istället då? Bu eller bä? Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 4 juli, 2006 kl. 11:51
Kanske bäst Ja... Det kanske vore det bästa att skjuta på det en helg. Det är ju dessutom slutfasen i VM i helgen, så då kan vi ju inte lira ändå. Vad säger Sekreteraren och Bogen om det då?
Vänta …
Huskvarna Huskvarna skrev den 3 juli, 2006 kl. 21:54
Helgen efter... Jag funderar på att åka ner till Vetlanda 14-16:e Juli. Tror nämligen min syrra skulle vara nere den helgen. Jag skulle kunna tänka mig spel fredag och söndag, lördagen blir det antagligen kröken. Bergis,
Vänta …