Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.230.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
... ... skrev den 8 maj, 2006 kl. 20:27
.... kom igen för helvete sven!
Vänta …
svenne svenne skrev den 8 maj, 2006 kl. 17:51
hmm.. kristihim... helgen hade passat mig bättre, men jag ska kolla upp om jag kan om två veckor...
Vänta …
GBG GBG skrev den 8 maj, 2006 kl. 12:33
.... Gött mos på Hasses Gnarls Barkley,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 7 maj, 2006 kl. 22:58
Gjutet i igen Ja, klart vi lirar då. Frågan är om Svenne H kan, han trodde i och för sig liksom jag själv att Kristi h... var just om två veckor, och då verkade det som han kunde. Förhoppningsvis gäller det där fortfarande, och kanske Bergis även kan lira då trots att han egentligen vill helgen efter. Men i vilket fall som helst så lirar vi som kan om två veckor.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 7 maj, 2006 kl. 12:49
Spel vecka 20? Okej, jag tror vi kan bestämma att vi spelar någon form av spel vecka 20, dvs fredagen den 19 maj till söndagen 21 maj. Om 14 dagar alltså. Det är veckan innan Kristihimmelfärdsdag, som är helgen efter. Kassören och Ordföranden kan alla tre dagarna, Sekreteraren kan 19 och 21 och sent den 20, medan Bogen kan 20 och 21. Då är frågan vilka dagar Svenne kan och om Bergis råkar befinna sig i närheten även den helgen. Kassören, L
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 6 maj, 2006 kl. 17:18
Svenne? Är det Kristihimm. som han ska hemhem så är det helgen efter 19-20. Kristihimm. är 25, nämligen. Bäst att kolla med folk så att de inte sitter i Rollspelsmekka fel helg. Vore rätt snopet. Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 6 maj, 2006 kl. 11:41
Syskonkärlek Oj, vilken fin gest av Kassören, det är väl bara att nappa där Bogen!? 19-20 blir väl Kristi Himmelfärds dag någonting? Just den helgen har Svenne H sagt att han inte är omöjlig på spel heller, i så fall torsdag och fredag för hans del. Vilka dagar som helst för min del.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 6 maj, 2006 kl. 01:26
Dator Bogen! Min gamla dator lånade jag ut till en kompis, och där står den och puttrar sen dess, jag skulle kunna kräva tillbaka den och låna ut den till dig om du vill? Fungerar att surfa och maila med åtminstone, men inte så mycket mer. Kassören, L
Vänta …
Hayes Hayes skrev den 5 maj, 2006 kl. 23:11
spel? Jag kommer att fälla ner min rastapung och landa på Oakhill den 19 eller 20 maj, och stanna tills måndag troligtvis. Det vore jävligt gött om det kunde bli lite lir av något slag. Jag vet att det var snack om spel i mitten av maj. CIV ligger tyvärr frutansvärt på is. Jag har nämligen ingen dator längre. Laptoppen som användes finns numera i USA med Mia och kommer nog att stanna där ett tag. Alla CIV grejer finns brända på en skiva men jag kommer troligtvis inte att skaffa en egen dator och internet pga av ekonomiska skäl...vi får se vad som händer... Dwight
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 2 maj, 2006 kl. 22:04
Spel.... Läs igenom hemsidan Bogen, uppdateringarna brukar bjuda på sådan information.... För övrigt har det snackats om den så kallade Kristi flygaredag....
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 2 maj, 2006 kl. 21:59
Jaha! Bra uppdaterat av Sekreteraren igen! Däremot undrar jag vad som hände med Månadens Mange för mars? Där hade jag en etta. Blev den flyttad till april? Det kan ju i så fall vara bra eftersom det den grundades på till största delen skedde under april. Jag menar alla mina sistaplatser i Hunters & Gatherers.
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 2 maj, 2006 kl. 18:12
spel när kan det bli spel nästa gång?
Vänta …
kidde kidde skrev den 2 maj, 2006 kl. 01:10
MMM Känns lite jobbigt att ligga två på en sån lista, när man vet att han som leder inte har spelat rollspel på typ 2 år, och antagligen inte kommer göra det inom det närmaste heller. Däremot känns det lite gött att svenne ligger bara en poäng efter.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 1 maj, 2006 kl. 13:48
Trevlig läsning Wow, trevligt initiativ av Bergis... Det tyder på kunskap om föreningen och ett hängivet lusläsande av hemsidan.... Det där gör ju även att man förstår varför vår före detta Vice inte är med så ofta längre...
Vänta …
OK OK skrev den 1 maj, 2006 kl. 09:21
Manges Marathontabell 17 Daniel Johansson 15 Erik Mattson 14 Andreas Svensson 13 Jon Engström 8 Daniel Airosto 6 Mikael Bergforsen 5 Fredrik Airosto 2 Daniel Gildert 1 Johannes Ivarsson 1 Magnus Karlsson Bergis, Norman,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 26 april, 2006 kl. 16:05
Hmmm Nä troligtvis.... Själv drog jag i mig lite öl och gammeldansk. Ny ordföranden informerar och lite western-info är på gång för övrigt.
Vänta …
Bergis Bergis skrev den 26 april, 2006 kl. 05:01
Chrille P Det får vi väl ta och fira med Chrilles egna favoritdrink dräparn' två flaskor bailey's och en flaska skeppet om jag inte minns fel. Mot slutet var det troligtvis två skeppet och en bailey's eller rent av ingen bailey's alls.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 24 april, 2006 kl. 13:53
Hedrande Jaha, där ser man, mer än jag visste.... För övrigt så skulle även Crille P ha fyllt år den 23:e.... Vad säger man... aprilbarn.
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 23 april, 2006 kl. 20:52
MMM Och idag sjungs grattis sånger över världen för vår egen Ordförande på hans 30 års dag. Hörde blanda annat att det skulle resas en staty i Moskva över Jon i full tuppkam.
Vänta …
kopojk...) kopojk...) skrev den 21 april, 2006 kl. 15:16
... för att inte nämna Fetisov, Björn Skifs och Sofia Sahlin (tror jag, eller så blandar jag bara ihop henne med
Vänta …