Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.230.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Kassören Kassören skrev den 29 mars, 2006 kl. 23:27
Personlighetsklyvning? Det blir bra, Sekreteraren: Om inte Sekreteraren kan, så spelar vi två. 🙂 Kassören, L
Vänta …
Sekreteraren Sekreteraren skrev den 29 mars, 2006 kl. 14:16
Lira på 3 Ja Dod, för min del kan vi spela på söndag också. Om inte Sekreteraren kan så får vi väl lira på två om det behövs. För egen del kan jag inte dyka upp förrän fredag kväll. Jag antar att vi börjar spela någon gång mellan 18 och 20.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 28 mars, 2006 kl. 14:08
Märligt Ja......... Det är fan i mig märkligt vad svårt det ska vara hela tiden......
Vänta …
kidde kidde skrev den 28 mars, 2006 kl. 12:16
MMM Ja, det blir ju lite mer spel om sista platserna i carcassonne nu när bogen inte är med. Känns dock lite surt att vi tillslut bara blir 3 spelar när vi ett tag verkade kunna bli 5.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 27 mars, 2006 kl. 19:18
Torsdag Jag dyker upp på torsdag kväll och tar tåget tillbaka på måndag, så jag kan spela även söndag om det passar med er andra. Synd att Bog inte kunde spela. Kassören, L
Vänta …
Halmsatd Halmsatd skrev den 27 mars, 2006 kl. 14:38
inget spel tyvärr så kommer jag inte att kunna komma till Oakhill till helgen, alltså inget spel för mig. Vi kommer att flytta in i vår nya lägenhet till helgen så det är för mycket att greja med...och jag har inga pengar heller... bogen,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 27 mars, 2006 kl. 13:43
Fina fisken Jaha, det där låter ju finfint, Bergis. Då kan vi äntligen få lite ruljans på rollspelandet igen kanske... Dessutom är det ju en till som kan tänka sig att lira brädspel. CDR går mot en intressant sommar.
Vänta …
Oklahoma Oklahoma skrev den 26 mars, 2006 kl. 00:20
Kristihimmel Helt riktigt är det i maj, tror torsdagen den 24:e är en helgdag där. Hursomhelst jag kommer att vara i Vetlanda den 25-28. Jag kommer bosätta mig hos min pappa i Huskvarna så det blir nog en hel del turer ner till Vetlanda under sommaren för min del. Bergis,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 22 mars, 2006 kl. 13:25
Klabbis och annat Jaha, och när är kristihimmelfärds då, datum alltså, brukar inte det var i maj? För övrigt så är Western förberett och klart, borde räcka minst en spelkväll om inte två. Givetvis vill jag spela Carcasonne också, ska blir riktigt kul med lite nya grejer till det. Jägare och samlare blir även det kul att lira lite. Hoppas Kassören får tag i det som fattades när beställningen gjordes, jag tycker det där företaget vi beställde av verkar vara lite sisådär. Tyvärr dröjer H&K, jag ska göra det mesta innan, men jag kan tyvärr inte fixa med kartan förrän min dator är igång igen. Blir efter rollspelshelgen är meningen, men innan dess kan jag ju göra det som endast kräver textarbete.
Vänta …
OK OK skrev den 21 mars, 2006 kl. 18:05
Ärtsoppa, träskor och annan skit Tänkte meddela att jag kommer att vara i Vetlanda under kristihimmelfärds, blir nog en del kröken för min del under den helgen men om någon är sugen på lite brädspel så är jag på. Klabbarpan, Norman,
Vänta …
kidde kidde skrev den 20 mars, 2006 kl. 20:47
MMM Jag ska snart också ha lite fest tänkte jag. Men ni får själva gissa när och så. gillade svennes koncept där starkt. Vi får väl se till att spela western den dagen svenne kan i alla fall. Även om jag ser fram emot att lira carcassonne som fan just nu. Alltid gött med lite nyheter i spelen.
Vänta …
igen igen skrev den 20 mars, 2006 kl. 14:42
Svenne Sven Möjligt, jag var där och vände i alla fall. Kände mig dock lite dålig av Jäger och öl och drog sedan vidare. För övrigt kan jag meddela inblandade att jag kikar på lite grejer till Western om ett par veckor och att jag snart kan få ut nästa H&K-drag. Till rollspelshelgen antydde Svenne att han kanske kan dyka upp och lira en dag, men han visste inget säkert. Det ändrar i vilket fall som helst inte våra planer som jag ser det. Ordföranden, Skoldator
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 18 mars, 2006 kl. 02:26
Hmm De andra inbjudna var ju uppenbarligen inte inbjudna i så fall. Förmodligen ville ha dig alldeles för sig själv. Kassören, L
Vänta …
1602-1605 1602-1605 skrev den 17 mars, 2006 kl. 13:05
Schysst Gött att man ska till Svenne H på kalas i helgen, synd att han "glömde" säga till övriga inbjudna.... Ordföranden, Östra Härad
Vänta …
skolan skolan skrev den 13 mars, 2006 kl. 14:39
Bergsjön för Bogen Jaha! Det låter ju finfint om le Bóg kunde spela den 31:e till 2:a.... Då kan man ju även slänga in lite rejält RPG också. För min del funkar t ex Western i alla fall. Om inte annat för att Bogen ska få lira lite om han ändå kommer. För min del anser jag den helgen som bokad. H&K dröjer av förklarliga skäl, min dator är helt fuckad, funkar bara i felsäkert läge. Just nu måste jag dessutom lägga energin på att skriva på min uppsats. Inom ett par veckor hoppas jag dock vara helt på plan igen. Ordföranden, Utvisad till
Vänta …
Muslimovic Muslimovic skrev den 13 mars, 2006 kl. 00:20
hmm ...det är möjligt, det verkar lite svårt att hitta en lägenhet i Göteborg just nu...så det är möjligt att jag kommer att befinna mig i Halmstad ett tag... hursomhelst kanske jag kan ta mig hem och spela lite, det är väl ändå min brors födelsedag den torsdagen, det är ju en bra anledning att titta hem en sväng... Zlatan
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 12 mars, 2006 kl. 17:52
Spel vecka 13 Jag har snackat med den datorlöse herr Ordförande nu och vi sa att vi spelar helgen vecka 13, vilket är fredagen 31 mars till söndagen 2 april. Kidde ska kunna spela då vad han sagt innan, Svenne kan inte, men förhoppninsgvis kan vi locka Bog till att komma tillbaka från Götet då, om han hunnit ge sig av, han har ändå säkert glömt något i Mekka han behöver hämta. Om inte annat blir det brädspel på tre pers. Kassören, L
Vänta …
Boghossian Boghossian skrev den 12 mars, 2006 kl. 00:25
... just nu vet jag bara var jag befinner mig i en vecka framåt...längre fram än så vet jag inte, så vi får se... Alain
Vänta …
kidde kidde skrev den 10 mars, 2006 kl. 08:36
MMM Låter bra det. Är bogen hemma någon av de andra helgerna då?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 9 mars, 2006 kl. 16:57
Okej Då får det bli något av de senare datumen då. Jag har beställt alla brädspel som Kidde ville ha beställda idag förresten. Vissa var ju restnoterade, men det blev ändå för 825:- så ett par boxar lär dyka upp på Oakhill inom en vecka. Bogen kan ju meddela när de dyker upp om han fortfarande är kvar då. Kassören, L
Vänta …