Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
kidde kidde skrev den 9 mars, 2006 kl. 12:53
MMM Jag kan inte någon av dagarna. Jag jobbar fre 19-24, lör 7-14 och 19-24, sön 15-22. så som ni förstår blir det svårt att få in nått rollspel också.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 7 mars, 2006 kl. 19:32
Spel? Jag och Bog funderar lite på när vi ska spela nästa gång. Vi undrar lite löst om inte nästa helg, alltså 17-19 mars är rätt okej ändå? Kidde verkade inte kunna då, men han kanske kan någon av dagarna om man smeker honom lite medhårs i alla fall? Vad säger de andra, dvs herr Ordförande? Kassören, L
Vänta …
27 27 skrev den 3 mars, 2006 kl. 12:37
... ...vad som hände egentligen var att jag var sliten efter allt mitt tunga knarkande och såg inte att Kidde Ko hade en tjockis i staden...jag trodde helt enkelt att vi skulle dela på poängen om jag stängde staden...ett rookiemisstag alltså. Men jag ligger i hårdträning, jag lärde Mia hur man lirar igår, så det blev ett par tvåmans partier... jag har ingen större aning på var jag kommer att befinna mig i slutet av mars, jag kommer nog att vara på oakhill in vecka eller två till...men eftersom både jag och ko nu befinner oss på hemmaplan så skulle det ju räcka om en till person dök upp för att kunna lira lite brädspel... le bog, ekbacken, Aspö
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 2 mars, 2006 kl. 14:08
Jag kan ...väl när som, typ. Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 2 mars, 2006 kl. 11:59
MMM Det var fan vad folk var aktiva på den här sidan...
Vänta …
kidde kidde skrev den 26 februari, 2006 kl. 22:26
MMM När är det tänkt att vi ska spela nästa gång? Tredje helgen i Mars kan inte jag. så förslagsvis fjärde i mars eller första i april. Och frågan är om Bogen är kvar i landet då?
Vänta …
Dodachevski Dodachevski skrev den 26 februari, 2006 kl. 12:37
Chevski Go uppdatering! Bra arbete av Sekreteraren som verkligen har lagt manken till i sitt arbete. Mer statistik för H&K kommer inom kort och läggs väl antagligen också upp inom kort. Ordföranden, Hos
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 21 februari, 2006 kl. 11:20
Exakt! Det var vad han gjorde i ett ögonblick av desperation, för övrigt tyckte jag han skötte sig hyfsat faktiskt. Det var mest Kidde som spelade bra helt enkelt. Men det partiet var ju över efter stängningen.......
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 20 februari, 2006 kl. 00:13
Whaaat..? Vad gjorde Bogen egentligen? Stängde han andras städer?!? Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 19 februari, 2006 kl. 21:36
Men, men, men Med en extra rush nu ikväll så har jag ändå fått ut H&K.... Dessutom är lite Western och Ordföranden Informerar skickat till Sekreteraren så det borde bli en uppdatering under en inte allt för lång framtid.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 19 februari, 2006 kl. 15:41
Le Bog Mja, det tog ju udden av partiet lite. H&K dröjer någon dag till på grund av att jag har haft fullt upp med skola och annordnande av spelning de senaste dagarna.
Vänta …
Oakhill Oakhill skrev den 18 februari, 2006 kl. 01:20
mmm skönt att jag iallafall har samma snitt poäng efter 9 rundor som Daniel har efter 37...och att jag smet förbi Mange och Svenne H. Sen kanske jag behöver slipa vissa taktikdelar lite mer...typ stänga städer åt Kidde så att han för en massa gratispoäng...men det är ju publikvänligt... bogen,
Vänta …
kidde kidde skrev den 17 februari, 2006 kl. 00:47
MMM Bara att läsa på carcassonne länken...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 15 februari, 2006 kl. 15:04
Spelade... ..ni Carcassonne i måndags kväll eller? Hur gick det? Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 15 februari, 2006 kl. 11:35
Uppdaterat Bra jobb från Sekreteraren! Själv donar jag med en Ordföranden Informerar samt en Western-text. Dessutom dyker väl en del statistik upp under H&K-länken inom kort.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 10 februari, 2006 kl. 11:20
Sekreteraren call home Ok, Sekreteraren får väl höra av sig till någon av oss, men jag hade ju hoppats på att vi kunde börja lira kanske klockan fem eller så kanske.........
Vänta …
kidde kidde skrev den 9 februari, 2006 kl. 18:26
MMM Låter bra.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 9 februari, 2006 kl. 15:51
Visst! Då dyker jag upp i Jönköping imorgon nån gång innan ett och hoppas på skjuts hemhemåt. Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 8 februari, 2006 kl. 13:00
HRRRRRRRM Det får vi väl göra, Bogen! Nåväl, vi andra lirar i alla fall i helgen. Jag och Svenne dyker ner ganska tidigt på fredag, och eftersom Sekreteraren ska upp tidigt på lördag vore det ju gött att komma igång tidigt också. När kan ni andra två komma igång? Kassören kan ju ringa Svenne om han vill åka med någon del av sträckan, förutsatt att vi åker bil och han åker ner på fredagen också.... Rollspel i helgen alltså!
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 7 februari, 2006 kl. 12:37
det är mycket nu... rykterna är sanna, fast så mycket skägg har jag ju inte... jag är i Halmstad just nu och ska flyga till Spanien på fredag. Det är inte ofta man kan bo gratis och ta det lugnt i två veckor i Spanien, så det var lika bra att slå till. Jag och Mia kommer tillbaka till Sverige den 25:e feb, men jag vet inte hur länge vi stannar innan det bär av till Argentina...jag vet, mycket skitgöra men någon måste ju ta det ansvaret. Tyvärr så blir det ju inte så mycket rollspel för mig just nu, men när vi är tillbaka i Stockholm så får vi styra upp det...
Vänta …