Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.87.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
§§ §§ skrev den 25 april, 2004 kl. 23:26
MMM Jag måste bara klargöra en liten sak, det här med dods eventuella smekningar av sommanssons flickvän, verkar inte vara så sant trots allt, har fått höra en annan sida av historien nu, att det inte alls var kassören, utan det nästan avdäckade thomas carlberg som stod för smekningarna av hans flickvän. så det verkar var upp till folk att tro vad de vill... kidde,
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 23 april, 2004 kl. 20:29
... ...en galen och halvt kriminell munk...har vi sett det forrut? Han har ingen son utan kon?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 23 april, 2004 kl. 00:36
Nja...... ......... snarare bögmunk tror jag.
Vänta …
... ... skrev den 21 april, 2004 kl. 20:14
.... syltmunk? chokladmunk? ...,
Vänta …
kidde kidde skrev den 21 april, 2004 kl. 03:11
MMM Tycker jag låter som ett bra förslag, inte för att det är bergforsen, utan för att vi måste få fram lite fler mangar. fixar det vid nästa uppdatering.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 21 april, 2004 kl. 00:14
EM Det är mycket bra uppfattat, vi har inte råd att äventyra våra EM-planer! Skärpning, Kassören. På tal om Månadens Mange så kan jag tänka mig Bergforsen för att han helt plötsligt skulle låta sin munk bli allmänt kriminell och skita i hur personen var......
Vänta …
kidde kidde skrev den 20 april, 2004 kl. 04:41
MMM Nej, det är klart att de inte passar in under månadens mange. Men det är så jäkla mycket snacka om kidde hit och kidde dit hela tiden, dags att kassören får bita i det sura äpplet nån gång. Speciellt när man raggar på upptagna brudar, speciellt när både jag och ordföranden, hade tänkt hänga hos den berörda killen och kolla på EM!!!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 19 april, 2004 kl. 23:30
Månadens? Jaja, whatever, nominerar Kidde mig till Månadens Mange eller vad vill han komma fram till? Då föreslår jag på eget bevåg "mycket småsaker, sinkar spelgruppen allmänt dåligt rollspel.." Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 19 april, 2004 kl. 22:08
Mmmm Jag ser fram emot fler och feta fakta i det här fallet.....
Vänta …
kidde kidde skrev den 19 april, 2004 kl. 14:34
MMM He He He
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 18 april, 2004 kl. 15:35
Eh..vad? Det är ingenting jag känner till överhuvudtaget, då måste jag haft en riktigt fet minneslucka, vilket jag inte heller kommer ihåg. Men, hehe, kul historia, dock ej sann. 🙂 Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 18 april, 2004 kl. 14:59
!?!!?!?!?! !!!!!Jaha! Var det så det gick till. Är verkligen Kassören skyldig?
Vänta …
man man skrev den 17 april, 2004 kl. 02:50
MMM Snackade lite med henke sommansson igår, han nämnde nått om att kassören suttit och smekt hans flickvän på låret, på vägen hem i taxin i fredags. Men det var så kort bit kvar hem så han orkade inte bli förbannad! Kommentar kassören? kidde the
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 16 april, 2004 kl. 02:23
.... ....kanske ett gammalt vikingahorn hittas pa familjen Mattssons agor...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 16 april, 2004 kl. 00:42
Bengtsgården Två strippor från Vetlanda, ett oväntat arv, en gammaldags by, ett strängt prästpar, nyfikna bybor, en mystisk fluktare, en välbevarad hemlighet. Ett riktigt manus, bra skådespeleri, påkostad, spännande, mängder med tjejer och en hederlig svensk sommar. Ska du bara se en enda porrfilm måste det bli Bengtsgården! Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 16 april, 2004 kl. 00:24
Kidde kan komma 2 Kan den här uppföljaren vara bättre? Ett litet lätt klagomål, statistiken ska egentligen ligga uppe som text på hemsidan, inte som zip-fil. Men jag antar att det åtgärdas vid nästa redigering av sidan.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 16 april, 2004 kl. 00:22
Succe! Prästen spelas av Göran Vänster och Kidde av Fröken Höger! Han lovade att ta hand om sin brorsdotter - och det gjorde han... Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 16 april, 2004 kl. 00:11
Kidde kan komma Oj, oj, oj, vilken kassasuccé! Trevligt att H&K-grejerna har kommit upp på sidan, och för övrigt ska jag se till att det kommer något till Mutant-länken inom kort. Det är även en ny information rörande påskhelgen på gång.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 13 april, 2004 kl. 23:22
Filmsuccé Om prästen (eller Kidde) ejakulerar på släkten Mattssons senaste tillskott skulle det kunna bli en större kassasuccé än t o m Gotland -90! Kassören, L
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 13 april, 2004 kl. 22:14
hmmm ...hoppas att det inte kommer att finnas nagon dopfunt dar dopet ager rum... ...jag har nu fatt alla CIV drag, utom Johanssons, men han kanske ar for upptagen med att planera fodelsedagsfest... bogen,
Vänta …