Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.230.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 1 april, 2004 kl. 21:47
Mja Ja, nu är det så att jag höll med om att det visst är sant att det sägs till i god tid från den käre Sekreteraren. Dock är ju som Kassören så träffsäkert påpekar prioriteringarna sisådär ibland. Men dock inte alltid. Dessutom så förtjänar väl även Sekreteraren lite medhåll ibland?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 1 april, 2004 kl. 13:32
Prioritering Jag tror Costanzas problem varit hans sk fina prioriteringsordning, inte att han som vissa andra i klubben bestämmer sig dagen innan. Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 1 april, 2004 kl. 01:47
mmm Va fan, medhåll av ordföranden!?! Nu får ni nog ge Er på nån annan, jag har ordföranden på min sida!!!!
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 31 mars, 2004 kl. 23:21
Sant Ja, det får man ju hålla med om i alla fall........
Vänta …
kidde kidde skrev den 30 mars, 2004 kl. 23:41
MMM Ja, och? Jag har i alla fall meddelat alla övriga inblandade flera veckor i förväg varje gång jag inte kan...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 30 mars, 2004 kl. 22:07
Georgieboy Ja, hmm, det är lite märkligt det där med rollspelet. Men vi kommer ju spela i påsk i alla fall. QPR? Spelar dom fortfarande?
Vänta …
Road Road skrev den 25 mars, 2004 kl. 20:52
QPR ...skont att QPR ar tillbaka i rampljuset: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,453267,00.html Kevin Gallen, Loftus
Vänta …
medlem medlem skrev den 24 mars, 2004 kl. 23:10
undrande
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 24 mars, 2004 kl. 23:06
Sant och visst Ja, det är helt korrekt, supa kan man göra vilken dag som helst och när som helst. I vilket fall som helst så tror jag inte att det är det som lockar Svenne H, utan möjligheten till kopulerande. I vilket fall som helst så verkar det som om alla kan i påsk, så det är ju positivt.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 23 mars, 2004 kl. 11:33
Eldsjälar Jo, men Svenne H kan väl förhoppningsvis i påsk? Att han ska till Egeypten känns faktiskt som ett mer godtagbart skäl än allt detta okynnessupande som vissa andra styrelseledamöter kallar skälig ursäkt. Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 23 mars, 2004 kl. 02:19
MMM Bara att inse, CDR är i spillror. kanske dags att vi eldsjälar, det vill säga alla utom svennerunk och den homosexuelle rastafaritrallaren från staterna borde styra upp något vi kan lirar själva! Eller vad sägs om en liten nostalgitripp på ännagården med glazze, frallan och mange, är säkert lättare att styra upp...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 20 mars, 2004 kl. 02:16
KAN!? Jaha, jag tycker det verkar som om det inte går att styra upp något ett par dagar i förväg bara. Det är därför jag redan nu är ute och försöker styra upp påsken. 2 dagar spel där borde vi väl kunna ro iland med?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 19 mars, 2004 kl. 15:23
Namn? Framgår inte det av namnet? Han ska väl olla sfinxen eller nåt... Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 19 mars, 2004 kl. 02:56
MMM Vad fan ska svennerunk göra i egypten?! jag kan lite när som framöver, bara jag får veta det nån dag i förväg...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 18 mars, 2004 kl. 21:16
PÅSK Jag har snackat med Svenne, och han skulle till Egypten nästa vecka, alltså kan han inte förrän påsk. Sedan vet jag att Bergforsen kan vid påsk, så vi bokar påskhelgen för spel tycker jag. Möjligen kan man ju dra och ta några pilsner på påskafton eller så.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 18 mars, 2004 kl. 19:47
Egalt Vilken som av helgerna v13, v14 eller v15 funkar för mig. Av ekonomiska skäl helst inte flera, dock. 🙁 Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 18 mars, 2004 kl. 19:03
Förresten!!!!!!!!!! Det bästa vore ju om alla skrev här om de vill spela nästa helg, alltså sista i mars, eller den helgen när det är påsk. På så sätt får vi ju det ordnat och bestämt.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 18 mars, 2004 kl. 19:02
Hmmmm Det är ju nu i helgen! Tyvärr, jag kan inte komma ner då, jag ska leva på 30:- till nästa torsdag, så det är lite tajt veckan som jag har framför mig. Men bra initiativ Revisorn! Jag tror säkert att Sekreteraren har något att bjuda på i helgen. Vad säger du om sista helgen i mars Kasssören? Jag ska kolla med Bergforsen och Svenne om det också. Alltså om cirka en vecka.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 18 mars, 2004 kl. 16:03
Tyvärr Jag kan inte komma hemhem den här helgen tyvärr, jag är bjuden på releaseparty för Neikka RPM - The Gemini Prophecies på lördag. Bra initiativ, dock, att tala om innan man åker hemhem. Fortsätt med det! Kassören, L
Vänta …
Revisorn Revisorn skrev den 18 mars, 2004 kl. 08:02
Åker till Småland Ja nu är det dags att åka hem till småland igen. Så jag är hemma i helgen (19-21/3). Händer det nåt? Revisorn,
Vänta …