Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.117.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Kassören Kassören skrev den 8 mars, 2004 kl. 00:58
Otäckt På en gammal webbplats http://web.archive.org/web/19991010232534/hem.passagen.se/fossmo/present.html berättar Helge Fossmo, Knutbypastorn att han bara äter OLW Dill och gräslök...och jag som trodde att Knutbysekten var otäck innan....*brr* Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 6 mars, 2004 kl. 12:52
MMM Att man har jäkligt stor balle, och typ leker med den i det fria... Känns jäkligt gött att sätta de andra på plats i ett långt härligt parti civ brädspel igår... vann med övertygande 23 poäng till tvåan "punkar jon".
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 5 mars, 2004 kl. 21:56
? ...om nagon "storballar" vad hander da?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 5 mars, 2004 kl. 02:04
Troligen Ja, en kombination kanske man kan tänka sig, ja....
Vänta …
kidde kidde skrev den 4 mars, 2004 kl. 22:41
MMM det är väl en kombination av det du beskrev... eller enkelt uttryckt, att komma försent till sin egen begravning... det är väl en rejäl "lillballe"...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 4 mars, 2004 kl. 08:33
Betyder? Vad betyder lillballar då? Att man somnar på spelmöten, kommer dit med OLW, kommer dit 3 timmar för sent utan anledning eller vad? Eller det kanske bara är ett allmänt förklenande omdöme... Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 4 mars, 2004 kl. 02:29
MMM He, he "lillballar" är ett jäkligt skönt uttryck som jag ska börja annvända flitigt...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 3 mars, 2004 kl. 18:34
Exactimento Här styr man upp lite härligt RPG på Svenne H´s uppgifter, men så lillballar han själv ur! Det är helt jävla otroligt...
Vänta …
kidde kidde skrev den 3 mars, 2004 kl. 00:35
MMM Men vad i helvete, här har jag gått och offrat bort en skön helg i supandets och umgängets tecken enbart för att vara alla Er andra till lags, och så bangar cp-sven lik förbannat ur. passar det inte på fredag, så behöver han inte vara med på lördag heller, tycker vi har kommit till den punkten när det är dags att sluta krusa folk...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 2 mars, 2004 kl. 21:01
Trevligt Mycket härligt med så kallad vuxenunderhållning i CDR´s regi. Det bästa vore ju om det gick att ordna så att kameran fanns på den här sidan. Om inte annat så borde ju en officiell länk komma upp snarast!!!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 2 mars, 2004 kl. 00:49
Storballe! Storballe - 24 timmar! tror jag skulle kunna slå i Japan där de gillar lite mer udda saker. Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 1 mars, 2004 kl. 21:58
MMM Eller vad sägs om storsatsningen "big brother lillballe"? kanske med storballe som joker...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 1 mars, 2004 kl. 01:04
Sugen Jag är lite sugen på Big brother mackbiträdespecial annars...eller är jag det?? Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 29 februari, 2004 kl. 23:32
mmm det är lite mindre action på big brother airosto än på femmans budget variant... men ändå en riktig höjdare... nu väntar jag med spänning på, big brother punkar special...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 29 februari, 2004 kl. 19:44
Naket Förmodligen är det alldeles för mycket naket för att det ska passera obemärkt förbi.... Kassören, L
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 29 februari, 2004 kl. 00:00
hmm "Web Site Blocked by SonicWALL Filter" tyvarr har min datorsal ett filter som inte tillater snusk och dylikt...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 28 februari, 2004 kl. 16:23
Hm... ...jag har inte webbcamen riktad mot sängen. Faktiskt...men adressen är http://1077809607.camarades.com/ om någon inte får nog av mig. Kassören, L
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 27 februari, 2004 kl. 23:12
webcam? ...jag antar att det var Froken Hoger som hade kommit pa kvallsbesok hos min kara bror... hur hittar man denna webcam? angaende CIV sa ar det nog pa vag mot sitt slut, det anda som varit negativt ar att jag inte har nagon egen dator...i framtiden kommer jag forhoppningsvis att ha det, och da kan CIV spelas igen... bogen,
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 27 februari, 2004 kl. 14:24
Big Brother Kameran var faktiskt på, men den är så pass dålig att det blir mest svart om det är nedsläckt i rummet. Jag hade som du så slugt räknat ut, gått och lagt mig. Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 27 februari, 2004 kl. 13:09
MMM Jag var faktist inne en sväng på din webkamera runt 3-tiden inatt, men då var det nästan helt svart, man kunde väl tolka nått guppande täcke i bakgrunden... big brother airosto har tydligen kommit in i en ny fas....
Vänta …