Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.230.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 9 februari, 2004 kl. 21:00
Jaha.... Nåja, då vet man det, ingen kopojk på internet framöver alltså....
Vänta …
kidde kidde skrev den 9 februari, 2004 kl. 17:13
MMM Jag har fått lite problem med min flytt... eller inte med flytten men med mina intenetbesök, det tar ju tydligen 2 veckor för de överbetalda tonårsflickorna på telia att koppala på mitt adsl igen. så räkna inte med mig på allvar igen förän den 16:e...
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 6 februari, 2004 kl. 20:51
ursakt det har varit mycket just nu....nasta drag kommer inom ett par dagar...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 6 februari, 2004 kl. 00:02
Le Boeg Jag tror det är Bogiluskus Silvervinge som inte haft tid eller möjlighet att fixa det än, som jag förstått det. Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 5 februari, 2004 kl. 23:50
CIV? Vad har hänt med CIV?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 29 januari, 2004 kl. 22:59
???? Trevligt, den kalkylen visar ju att CDR kommer att stå starkt lång tid framöver....
Vänta …
man man skrev den 28 januari, 2004 kl. 00:27
MMM Det är väl snarar så, att om gildert fyller 20 så är väl svenne kvar i lekis ännu... med andra ord fortfarande en stor konsument av gul snö och rädd för tjejbasiller.... Får väl försöka rikta in mig på en inflyttningsfest i liten skala första helgen i mars eller nått... kidde the
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 27 januari, 2004 kl. 23:09
Blått en dag.... Låter ju trevligt, frågan är bara när den där tillställningen kommer att gå av stapeln? Om Gildert fyllde 20 borde väl Svenne endast fylla moppe, så vi har nog flera härliga år kvar med rookien.
Vänta …
Backen Backen skrev den 27 januari, 2004 kl. 21:36
Ett öga blått! Ser att man är med i styrelsen ännu eller kan det vara så att sidan uppdateras så ofta att man helt enkelt försvunnit i mängden av all ny information som dagligen dyker in här. Det lyser ju inte direkt en stjärna ijämte Ordförande. Nu är man sugen på att spela lite med de tunga grabbarna. Ber om ursäkt till kassören för att man utsatte han för puckon på en annars trevlig tillställning. Fick Sagan om ringen risk av svärföräldrarna i 20års present ett lättsamt spel som är alldeles utmärkt till konsumtion av öl. Kanske på en viss innflyttnings fest? Gildert,
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 27 januari, 2004 kl. 18:56
Tidsbrist Det kommer ju att bli ännu svårare att hitta speltillfällen om Svenne ska börja dricka alkohol och ränna efter flickor och annat som hör puberteten till. Hoppas det dröjer ytterligare många år. Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 27 januari, 2004 kl. 17:00
MMM Blir ju inte så svårt för honom att förvränga rösten på sina nya rollspelskaraktärer...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 27 januari, 2004 kl. 02:08
Hemskt Ja, tänk om Svenne skulle komma i puberteten, riktigt jobbigt skulle det kunna bli för alla. 🙂 Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 27 januari, 2004 kl. 00:42
Sant Det är sant, då kanske vi inte kan räkna med det oskyldiga spelet han för närvarande kör med...... Så, Mattsson verkar ha häcken full?
Vänta …
kidde kidde skrev den 27 januari, 2004 kl. 00:32
?Vi får försöka hitta nån lämplig helg i början av mars för spel, jag kommer inte ha möjlighet nån helg i februari?
Vänta …
kidde kidde skrev den 27 januari, 2004 kl. 00:32
MMM Jo, det är sant. men det skulle vara kul, att nån gång kunna avsluta det där äventyret. Lillballe kommer ju växa ur puberteten innan vi spelar igen... Vi får försöka hitta nån lämplig helg i början av mars för spel, jag kommer inte ha möjlighet nån helg i februari...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 26 januari, 2004 kl. 15:29
D&D Vi har ju det andra D&D att spela framöver, och då kan ju dessutom den fetlagde munken Klabbis vara med.
Vänta …
kidde kidde skrev den 26 januari, 2004 kl. 02:04
MMM Är det inte dags att vi lämnar den där legolin en gång för alla, vi kan ju för fan inte skjuta upp D&D hela tiden... det är dags att få det överstökat nu!!!
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 26 januari, 2004 kl. 00:00
Kuk Nja, Legolin har ju köpt sig lite extra tid i alla fall..... Om det var så med Revisorn och Klabbis så var det ett misstag från min sida, givetvis så blev Klabbis toksist.
Vänta …
svenne svenne skrev den 25 januari, 2004 kl. 22:15
fickpingis2 På tal om napoleon, kom jag verkligen sist?? Och blev jag verkligen valberedare?? Synd att bogen inte kan komma över men det gör ju att både legolin och salamander lever ett tag till...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 23 januari, 2004 kl. 16:55
Fickpingis Ordföranden var naturligtvis tvungen att nämna pingisen. *morr* En fråga; Kom inte Revisorn före Klabbis i Napoleon? Klabbis hade ju inte kontroll vöer alla sina homelands om jag inte minns fel. Kassören, L
Vänta …