Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.230.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 13 april, 2004 kl. 20:57
Byrådicken Jag tar givetvis på mig att kolla med Mange, jag ska ringa ganska snart tror jag. Hur är det med dopet, Kidde? Om det är i lämplig tid kanske vi kan åka ner ändå allihop efter att det är slut? Sådant där brukar väl vara mitt på dagen vad jag vet. Eller är det så att Johanssons kalas är dagen innan? Annars representerar ju Kassören och jag klubben på egen hand.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 13 april, 2004 kl. 20:48
Med och med Det går nog gå att ta reda på var byrådirektör HK Gillberg bor om det ska vara så. Frågan är om det är önskvärt... Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 13 april, 2004 kl. 18:30
MMM Jag har kollat med honom tidigare, och då sa han bara "nej, jag ska inte med, och tur att ni inte vet var jag bor" hur man nu ska tolka det?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 13 april, 2004 kl. 08:39
Herregud Ge flickan en chans i livet iaf, hur troligt är det att hon någonsin hämtar sig från den mardrömsstarten? Kollat något med byrådirektörn om sovplats, Ordföranden? Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 13 april, 2004 kl. 02:08
MMM Det har dessvärre dykt upp en grej som gör att jag inte kommer kunna följa med till Göteborg på Johanssons 25-års fest. Eller inte dykt upp, det har sedan länge varit bestämt att jag ska vara gudfader på min brorsdotters dop som är just på lördagen den 8 maj, hade bara totalt glömt bort det. men jag förutsätter att Ordföranden och kassören utan mig kommer sätta spår på den festen som Johansson sent kommer glömma...
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 8 april, 2004 kl. 03:51
CIV CIV sloar lite just nu eftersom jag vantar pa drag ifran flera spelare...sa skicka in era drag...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 8 april, 2004 kl. 00:38
Kidde och de sju kristallkulorna Ja, det är Mutant som gäller på torsdag. Spel så fort vi är nere, antagligen runt 18.00 eller senast 19.00. Förhoppningen ligger väl på fest hos Kidde på lördag antar jag? Annars får vi väl ta den dag som bjuds, vi andra menar jag då.
Vänta …
kidde kidde skrev den 7 april, 2004 kl. 04:04
MMM Ja, jag hade tänkt festa fredag och lördag som sagt, sen får vi se vilken dag som jag har partaj hemma hos mig, men nån av dagarna blir det, och då är givetvis alla välkommna... men som det verkar så är torsdagen vikt åt mutant. är bergis med ner?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 7 april, 2004 kl. 00:18
Kung Kiddes Spira Det dyker förhoppningsvis upp lite H&K statistik inom kort, och dessutom en regelförklaring som kan ha varit lite luddig tidigare.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 6 april, 2004 kl. 18:09
Kiddes Juveler Jag är med på Mutant torsdag. Sedan antar jag att det blir fest i alla fall på påskafton. Vad jag vet så ska Kidde ut även på fredag, men vi kan väl även styra upp något annat för dom som inte ska med?
Vänta …
Röde Röde skrev den 6 april, 2004 kl. 00:54
... Kidde hos gerillan? Kidde tur och retur (del 1)? Kidde i Kongo? Rackham den
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 5 april, 2004 kl. 23:16
Kidde den rödes skatt Kidde i Tibet? Jag anländer till Mekka onsdag kväll och försvinner därifrån måndag kväll. Jag är öppen för förslag ospelbara dagar. Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 5 april, 2004 kl. 21:36
MMM Är allt bokat och klart? Torsdag med mutant och söndag med D&D eller? Hur länge är folk nere den här gången, och är nån sugen på ett par pils nån kväll?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 5 april, 2004 kl. 20:58
Kidde tur och retur Har vi Kidde i lasten?? Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 5 april, 2004 kl. 02:30
MMM Ständigt denne kidde mattsson....
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 5 april, 2004 kl. 01:57
Plan 714 Kidde Mattsson, nu igen!?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 4 april, 2004 kl. 21:49
Fyllekidde? Har Erik Kidde Mattsson månntro fått sig ett par innanför västen? Kassören, L
Vänta …
man man skrev den 4 april, 2004 kl. 03:30
MMM Kidde gör entre! Bogen, fuck you, we don´t want you back... kidde the
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 4 april, 2004 kl. 01:16
Bra Det är sant, är saker inbokade så är dom ju.
Vänta …
kidde kidde skrev den 2 april, 2004 kl. 23:11
MMM Jag prioriterar i den ordningen jag är sugen på att göra saker helt enkelt, inget konstigt med det, och har jag lovat folk att göra saker, så ändrar jag mig sällan. Har jag lovat att lira rollspel, så lirar jag rollspel, har jag lovat nått annat, lira jag inte rollspel...
Vänta …