4083 inlägg.
Byrådicken Jag tar givetvis på mig att kolla med Mange, jag ska ringa ganska snart tror jag. Hur är det med dopet, Kidde? Om det är i lämplig tid kanske vi kan åka ner ändå allihop efter att det är slut? Sådant där brukar väl vara mitt på dagen vad jag vet. Eller är det så att Johanssons kalas är dagen innan? Annars representerar ju Kassören och jag klubben på egen hand.
Med och med Det går nog gå att ta reda på var byrådirektör HK Gillberg bor om det ska vara så. Frågan är om det är önskvärt... Kassören, L
MMM Jag har kollat med honom tidigare, och då sa han bara "nej, jag ska inte med, och tur att ni inte vet var jag bor" hur man nu ska tolka det?
Herregud Ge flickan en chans i livet iaf, hur troligt är det att hon någonsin hämtar sig från den mardrömsstarten? Kollat något med byrådirektörn om sovplats, Ordföranden? Kassören, L
MMM Det har dessvärre dykt upp en grej som gör att jag inte kommer kunna följa med till Göteborg på Johanssons 25-års fest. Eller inte dykt upp, det har sedan länge varit bestämt att jag ska vara gudfader på min brorsdotters dop som är just på lördagen den 8 maj, hade bara totalt glömt bort det. men jag förutsätter att Ordföranden och kassören utan mig kommer sätta spår på den festen som Johansson sent kommer glömma...
CIV CIV sloar lite just nu eftersom jag vantar pa drag ifran flera spelare...sa skicka in era drag...
Kidde och de sju kristallkulorna Ja, det är Mutant som gäller på torsdag. Spel så fort vi är nere, antagligen runt 18.00 eller senast 19.00. Förhoppningen ligger väl på fest hos Kidde på lördag antar jag? Annars får vi väl ta den dag som bjuds, vi andra menar jag då.
MMM Ja, jag hade tänkt festa fredag och lördag som sagt, sen får vi se vilken dag som jag har partaj hemma hos mig, men nån av dagarna blir det, och då är givetvis alla välkommna... men som det verkar så är torsdagen vikt åt mutant. är bergis med ner?
Kung Kiddes Spira Det dyker förhoppningsvis upp lite H&K statistik inom kort, och dessutom en regelförklaring som kan ha varit lite luddig tidigare.
Kiddes Juveler Jag är med på Mutant torsdag. Sedan antar jag att det blir fest i alla fall på påskafton. Vad jag vet så ska Kidde ut även på fredag, men vi kan väl även styra upp något annat för dom som inte ska med?
... Kidde hos gerillan? Kidde tur och retur (del 1)? Kidde i Kongo? Rackham den
Kidde den rödes skatt Kidde i Tibet? Jag anländer till Mekka onsdag kväll och försvinner därifrån måndag kväll. Jag är öppen för förslag ospelbara dagar. Kassören, L
MMM Är allt bokat och klart? Torsdag med mutant och söndag med D&D eller? Hur länge är folk nere den här gången, och är nån sugen på ett par pils nån kväll?
Kidde tur och retur Har vi Kidde i lasten?? Kassören, L
MMM Ständigt denne kidde mattsson....
Plan 714 Kidde Mattsson, nu igen!?
Fyllekidde? Har Erik Kidde Mattsson månntro fått sig ett par innanför västen? Kassören, L
MMM Kidde gör entre! Bogen, fuck you, we don´t want you back... kidde the
Bra Det är sant, är saker inbokade så är dom ju.
MMM Jag prioriterar i den ordningen jag är sugen på att göra saker helt enkelt, inget konstigt med det, och har jag lovat folk att göra saker, så ändrar jag mig sällan. Har jag lovat att lira rollspel, så lirar jag rollspel, har jag lovat nått annat, lira jag inte rollspel...


Senaste kommentarer