Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Bogen Bogen skrev den 13 januari, 2003 kl. 19:21
... det har ser bra ut...
Vänta …
Kanchaburi Kanchaburi skrev den 8 januari, 2003 kl. 15:16
Trevligt! Snygg hemsida ma jag saga, fast den grafiska upplosningen pa den har internett haket inte ar den basta... Jag kommer hem den 21 och ar valdigt sugen pa att fa spela nagot da (kanske civ om det ar mojligt). Komer upp till jonkoping sista veckan i januari och har da bara forelasningar tis-torsdag. Forsten nar har alsta sina fotbollstraningar?? Svenne,
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 7 januari, 2003 kl. 18:29
Snyggt! Skitsnygg hemsida - där ser man vad som kan hända när man bara lämpar över jobbet till kompetenta människor. Det här borde vi gjort redan -97 eller så! 😉 Kassören, L
Vänta …
hor-holm hor-holm skrev den 7 januari, 2003 kl. 11:29
plö är inne å betraktar min makes jobb.ser bra ut.så. .nerdanel.,
Vänta …
lkpg/vtl lkpg/vtl skrev den 7 januari, 2003 kl. 09:20
www!!!! det går lika bra med: www.dicksofdoom.cjb.net hehe! webbmaster no:1 /kla,
Vänta …
webmaster webmaster skrev den 6 januari, 2003 kl. 21:04
Hemsidan En snabb rättelse från webmaster! Det är den gamla adressen som gäller fortfarande: http://dicksofdoom.cjb.net
Vänta …
webmaster webmaster skrev den 6 januari, 2003 kl. 20:46
NY HEMSIDA!!!!! Den nya hemsidan är nu klar! Adressen är http://medlem.spray.se/dicksofdoom/
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 20 december, 2002 kl. 01:40
SODTT Mmmm, det närmar sig........
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 15 december, 2002 kl. 17:43
En Vecka Nu är det mindre än en vecka kvar till den härliga sammanslutningen av medlemmar! Gött med film, dessutom är det bara åtta dagar kvar till årsmöte, troligen ännu roligare.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 10 december, 2002 kl. 02:00
Årsmöte Det ska bli utomordentligt trevligt med årsmöte och Civ, dessutom med bio helgen innan. Vilken vecka med CDR!
Vänta …
Jönköping Jönköping skrev den 6 december, 2002 kl. 15:36
brädspel!! La familja här på björngränd 1 har införskaffat sagan om ringen risk. Det är rätt ok nu när vi har modifierat reglerna lite. Det är välldigt likt vanliga risk men endel specialkort sätter ganska stor prägel på spelet. valberedaren,
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 5 december, 2002 kl. 23:22
Provspel Jag ska förhoppningsvis få några att ställa upp och provspela Civ innan jag kommer hem. Lite svårt att veta hur alla regler funkar annars. Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 4 december, 2002 kl. 01:27
MMM Ja, hemsidan är definitivt på väg att stängas! Vad som ska göras åt det får vi väl ta upp på årsmötet den 23:e. Ser verkligen fram emot att spöa skiten ur styrelsen i Civ! mohahaha
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 3 december, 2002 kl. 19:54
Humor Du har väl märkt hur dåligt uppdaterad den är eller?
Vänta …
Jönköping Jönköping skrev den 3 december, 2002 kl. 00:36
Jaså?? Ska ni stänga ner hemsidan?? valberedaren,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 30 november, 2002 kl. 02:47
Valberedare Du kan ju bland annat missa en åtråvärd plats i föreningens finrum........
Vänta …
Jönköping Jönköping skrev den 26 november, 2002 kl. 00:55
aj aj Ja det ser ut som om man missar mycket den 23... Men jag ska försöka tänka på er när jag ligger under någon palm och tar skydd från någon galen taliban. valberedaren,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 26 november, 2002 kl. 00:52
Inge Naning Jag vet inte, troligtvis någon hedersam surfare som råkade kika förbi ungefär vid samma tidpunkt. Mycket bra inköp, ska bli trevligt den 23:e december det!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 26 november, 2002 kl. 00:30
Civilization Jag har köpt Civilization - brädspelet idag på Tradition i Linköping. Något för den 23'e kanske? Kassören, L
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 25 november, 2002 kl. 02:56
Filmen Fungerade filmen Kidde Ko fick förresten? Kassören, L
Vänta …