4083 inlägg.
MMM Ja, det är nog stor chans att någon dör. Mina egna odds. Legolin 50%, Moebe 33%, Ansgar och Sallamander 25% tycker jag verkar rimligt. kidde,
Global Fussball - OK! Han är galen, Senilior... Det kan snabbt bli så att någon dör på söndag, så ni får lägga era interna stridighter åt sidan... Kassören, L
MMM Utan att ens ha spelat D&D ännu i sommar så verkar det som Ansgar Senior börjat sin långsamma vandring mot domination i spelgruppen, fyra nya härliga HP har placerat honom ensan på tronen som den största hjälten!!! Dessutom en hel del intressanta höjningar på sekundära färdigheter! Känns riktigt bra! Sitter dessutom härligt mitt i gröten av interna konflikter mellan Salle vs. Moebe och Salle vs. Legolin. På söndag smäller det!!!
Mnnaa Jaha, trevligt med lite efterforskningsgrejer i klubben. Uglyfootballers kan ju vara en höjdare. En bra sida med fler seriesystem är http://sunsite.tut.fi/rec/riku.html. Finskt men sant.
Godagens Här kommer två länkar som jag tror kan underhålla och roa en del av våra medlemar: Länken för alla våra statestikbögar: http://www.soccer-stats.com Tyvärr är det bara över engelska ligorna. och http://www.uglyfootballers.com/ adressen säger väll allt. Ha så roligt! Valberedaren, R
Mumma Det låter utmärkt det! För er som inte är helt infomerade är det alltså Tyskland - Saudiarabien 13.30 på lördag och Argentina - Nigeria 07.30 på söndag som måste avnjutas på en canal digital-utrustad maskin. Bland annat.. Kennedy Bakircioglu, Söder om
Starkvaror Trevligt värre! Du kan kallt räkna med både fotboll och rusdrycker, trots den tidiga timmen. Fredagens inledningsmatch är väl inte bokad på något speciellt ställe, men lördag och söndag är definitivt i stan. Man lär ju ändå vara på någon soffa lagom till matchstart.
Hemhem Jag ämnar dyka upp i Rollspelsmekka på torsdag kväll, enligt ryktena i närheten av min fortfarande ohängde brors ankomst. Jag väntar mig fett med fotbollsVM i glada vänners lag i helgen. Kassören, L
Anonym Ja, det var jag nyss också. Tänkte påpeka för Sekreteraren att min ålder, trots att jag är späd som en ungdom, numera är 26 sedan en tid tillbaka. Dessutom har jag noterat att praktiskt taget samtliga mailadresser är felaktiga. Dra ner byxorna och skäms.
Lugna Puckar Det är antagligen fixat med alla matcher. Även om en del av dem kommer att avnjutas i
Orolig Jag kommer anatagligen hemhem helgen v 22, kommer man att kunna se Arg - Nig 07.30 på söndagen på Backen då? Och Tys - Sau 13.30 på lördagen? Kassören, L
Ledamoten Jag kommer personligen troligen att hänga hos Sekreteraren en hel del i juni. Enligt vad jag vet så kommer några av de mer svåråtkomliga matcherna definitivt intas på Backen. Senast idag fick jag även veta att en hel del av oss kommer att se Sverige-England just på Backen.
Äh... ...du vet väl hur de fungerar, de kommer knappt att märka dig. Ni är nog så välkomna så, i soffan. Är det glidet i backen som gäller när man ska se de mer svårkollade matcherna? Kassören, L
MMM Ja, du ska ha tack valberedaren för att du ställer upp och kör runt på lite högre stående styrelsemedlemmar när de väl dyker upp i Jönköping. Vad det gäller O.I, om galej hemma hos mig i sommar, så kommer jag sitta hemma hos mig och dricka öl och se alla vm matcherna och ni är välkommna att dyka upp när ni vill. Kommer nämligen att ha svårt för att sitta på Oakhill och dricka öl när lisbeth och harry ska glida omkrig och utföra sina dagliga sysslor. Kan även tänkas en och annan tokfest på kvällstid!
Nä dra mig baklänges... Ska ordföranden verklige jobba några dagar?? Är inte det skadligt? Valberedaren, R
Benet av Trevligt att träffa på Valberedaren, tack själv. Nja, så sönderspelad är ju inte delen av bandet där vm-90 är med.
Målvakten ligger ner... ...antar att vissa styrelsemedlemmar passade på att skaffa en icke sönderspelad version av VM 1990 ikväll? Intetsägande i 88 minuter... Kassören, L
Bastning Ja om inte sektreteraren har supit bort dokumenten så kommer de väll upp snarst hoppas jag. Trevligt med lite styrelse folk här i jönköping i fredsags. Valberedaren,
Bastning Nu finns det lite dokument hos Sekreteraren igen, vi får hoppas att de kommer upp på sidan inom kort. Tyvärr har ett av dem legat ett antal veckor.
*host host* *harkel* Nä, jag vet inte vad jag pratade om, måste varit lite lätt förvirrad ett ögonblick... Kassören, L


Senaste kommentarer