4083 inlägg.
Fängelse? Hrrrm, vad är det för snack på hemsidan!? Det där vet jag inget om, men jag tror att det inte kommer innebära några problem i framtiden överhuvudtaget.
Helvete! Det har du rätt i, Revisorn - Ordföranden måste lära sig skriva Magnus Gillmark med samma sirliga stil som han haft under snart 10 år...hur ska det gå?!? Kassören, L
Visst... ... men jag tänker bara på de papperen som jag skriver på titt som tätt hehe.... om dom skulle kolla upp vår förening så är det ju bra om namnen stämmer med medlemmarna. Sen får ni väl kalla mig Mange K fall ni vill Revisorn,
Jadu.. ...revisorn, du får väl kalla dig vad du vill i prästbetyget, men ska du hänga på Mekka så får du vackert räkna med att vara Mange K i fortsättningen också. Kassören, L
Revisorn! Ja att gräva fram gamla familje namn är ju aldrig fel... Fast om du vill åte poster högt upp inom tex företag / rollspelsföreningar så måste du ha en bokstav mellan förnamn och efternamn tex Magnus K Gillmark. Valberedaren, R
Nja Det tror jag inte. Som vanligt har jag fullt förtroende för min eminente kassör. Dessutom tycker jag att förklaring nummer två förtydligar den inställning jag har.
Ojdå Jag måste läst lite fel nånstans. Hehe... Kassören, L
Kassören? Vad håller kassören på med? Revisorn,
Gillmark BETYDELSE: om sankt illaluktande landområde som tidvis i större l. mindre utsträckning står under vatten, stundom liktydigt med: moras l. kärr l. träsk o. d.; äv. om håla l. grävd fördjupning i marken där vatten samlar sig (o. dy l. gyttja bildas); äv. om samling av stillastående (ofta dyigt l. gyttjigt) vatten l. dy l. gyttja i sådant område l. sådan håla, stundom liktydigt med: göl l. pöl l. damm o. d.; förr äv. om lagun. 2. Om det kvinnliga könsorganet. jmf fitta, vulva, kussimurra. Kassören, L
Revisorn På posten som revisor finns inte längre Magnus Karlsson!!!! Vadan detta?? Jo det är helt enkelt så att jag har gått och bytt efternamn till Gillmark (ett gammalt släktnamn) Så om ansvarig för sidan vill uppdatera herr revisorn så är jag nöjd. Jag har samma mail som vanligt och inte har jag bytt utseende heller. Ha det bra! Revisorn,
All respekt ... ...för vår eminenta gästbok och all underhållning den ger, men om man som Ordföranden säger, är inne på den när man har som roligast så kan man ju undra hur rolig kvällen var i övrigt. Kassören, L
Rankning Det är visserligen helt sant, men vissa framlever väl mer än andra, och är man dessutom inne på hemsidan när man har som roligast så måste ju ändå det vara till ens fördel?
Om alla... ..styrelsemedlemmar framlever sina liv så kan det ju blir lite svårt att kicka någon neråt i hierarkin...om nu inte någon gått och blivit nykterist förstås? Kennedy Bakircioglu,
KD-Bogen En tokfull Bog på hemsidan kan ju bara innebära tokerier för en sådan här fin förening. Frågan är hur vi ska hantera detta på nästa årsmöte. Kanske flytta upp honom ett par pinnhål? Det är ju trots allt på detta vis som merparten av styrelsemedlemmarna framlever sitt liv. Blev det några överraskningar förresten, Sekreteraren?
Efterlysning! Var är den moraliskt högtstående och närmast kristdemokratiskt renlevnadsmässige och vattenkammade Bog vi lärt känna och älska genom åren?? Har han bara gått upp i rök och försvunnit från jordens yta?! Vad?! Kassören, L
Usch och fy Ja fy!!! Vad är det som flygit i honom, han är ju som förbytt. Fattas bara att han sitter framför tv:n med en amerikansk flagga och hejar på USA i hockey VM. Revisorn,
MMM Bogen är väl ändå ett levande exempel på hur man inte ska sköta sig om man vill sitta kvar i CDR:s styrelse. Här försöker vi driva en seriös rollspelsförening, medan han är ute och dricker alkohol, hur oförskämd får man bli?! Ussh!!!!
Usch Ni bara super och rumlar runt....usch! Kassören, L
Naughty Jag har också varit stygg, Kassören!!!!!!!!!
..... snalla Daniel, kan inte du saga till pa skarpen? bogen,


Senaste kommentarer