4083 inlägg.
??? Ska vi fråga om han vill var med CDR på paintball i sommar? Valberedaren,
Partiledaren När man läser om det franska presidentvalet är det inte helt osökt att börja tänka på gamla goa Kultmöten. Partiledaren verkar verkligen ha fått upp ångan, kanske för att han numera slipper tampas med diverse knarkade skjutgalna stollar... Kassören, L
Bulletin Det var en toklyckad partaj hos Sekreteraren! Bålen var lysande och alla som var närvarande uppskattade tillställningen. Resten av kvällen ute och på efterkalas var även den bra. Själv somnade jag in lite bredvid en vägg, men vaknade till när Ledamoten slog huvudet i taket och dunkade ner. Nästa gång jag såg honom bar han en blodig turban! Efter den incidenten höll jag mig vaken i flera timmar till. Summa sumarum, en mycket trevlig födelsedag!
Instämmer Intriger och svek i kärleksnästet Vetlanda - men aldrig får man veta något. *upprörd* Jag vill ha fylliga redogörelser för era fylleäventyr och däckningar, precis som Valberedaren vill. Kassören, L
Hur gick det... Var det livat igår på kiddes födelsedagsparty. Är Willempetris fortfarnade sig likt? Däckade alla i soffan? Ja frågeteknen hoppar sig och vi CDR medlemar som tyvärr inte kunde vara med vill så gärna veta... Valberedaren än så, länge i R
BÖRJE Gjutet! Om CDR fixar grejer så kan jag som trots allt har gått ELEKTRONIK fixa till någon form av övervakning.
Ordföranden! Ja det vet vi ju alla att Herr Ordförande gått EL-programmet på gymnasiet. Tycker att det är lämpligt att har får användning av sina kunskaper. Och som en viss person ALLTID sa "repetion är kunskapens moder" (Ordf. vet iallafall vem jag menar.) så är det lämpligt att han tar tag i det! Revisorn,
MMM Om allt går som jag hoppas kommer jag bara få ha jävligt kul i helgen och få bo kvar! Ordföranden själv är väl elektriker, och arbetslös dessutom, du kan väl börja dona lite med att dra kablar och dyligt!!!
Elektroniker De har funnits hos Sekreteraren en längre tid nu, bara så ni vet. Jag ser ju att så många medlemmar så möjligt dyker upp hos Sekreteraren på hans bemärkelsedag i helgen. Rykten går om att det även kan bli hans utflyttningsfest om allt på lördag blir så kul som vi hoppas. Revisorn är utbildad elektroniker möjligen, vilket i och för sig antagligen är bättre.
MMM Jag har fått två filer från ordföranden som ska uppdateras snarast, men det blir nog inte förän söndag eller måndag, har lite ont om tid just nu! Det är föresten fest på Wilhelm petris på lördag! Alla är välkommna. Revisorn är ju utbildad elektriker!!!
26 mars Har det inte hänt lite sen hemsidan uppdaterades senast? Kassören, L
Student Det borde ju de högutbildade i styrelsen ta tag i tycker jag, en riktig munsbit inför sommarlovet.
Sladd I höstas var den gode Sekreteraren i bizarro-world, nu är han i ett enda stort kultlajv. Skulle vara intrssant att veta lite mer om vad som förorsaker dessa skiften? Jag tycker att Aspö-ön är ett utmärkt initiativ, men vem drar kabeln som bredbandsuppkopplar kobben på Aspö? Kassören, L
MMM Känns som hela mitt liv har blivit ett kultlajv senaste tiden!!! Har en hyfsad idé om hur vi kan göra CDR lite mer atraktivt på nätet. Vi kör den här robinson-grejen på ön i aspö, och sänder hela grejen lajv på internet! Vad tror ni om det?
Lajv Det är ju faktiskt inte bara osanning som Ledamoten far med. Vi har ju i föreningen försökt att köra en hel del Kultlajv mest varje helg. Med ganska varierande utslag, men vissa inslag har ju varit skrämmande kultlika.
Upp till bevis! Trodde att det var kultlajv vi försökte köra hela tiden eller? Om nu kidde har en så viktig roll som han påstår kanske det dimper ner en overall på Backen snart. Ledamoten,
Kultlajv Jag ställer på ett kultlajv, bara jag slipper sitta i samma bil som Revisorn. Hm...och Ordföranden....och Sekreteraren. Vid närmare eftertanke... Kassören, L
Humor Heheheheheheh, mycket roligt! Nja, vi får väl se till så att ett Kult-live kommer av stapeln om det är det som medlemmarna vill!? Ordföranden,
Småpenisar! Det låter som om du vet var du gör! Revisorn,
Penna Jag har alltid en penna med mig så jag kan klottra små CDR-penisar här och där, så jag drar mitt strå till stacken. Kassören, L


Senaste kommentarer