4083 inlägg.
Alseda på kartan! Jojo nu snackas det! Skulle tro att den enda chansen att få med Alseda på kartan är nog om en viss rollspelsklubb i närområdet skulle köra lite KULT live så att säga och då med riktiga vapen och droger. Om det nu är så viktigt så har ni ju iallafall ett tips. Sen är det ju upp till varje medlem att ta ställning i hur viktigt denna fråga är! Revisorn,
MMM De går väl hand i hand skulle man kunna säga, båda värnar om alsedas bästa och vill få med alseda på den nya EU-kartan!
Självklart Det är tämligen självklart och då vänder jag mig direkt till Sekreteraren med det konstaterandet. Kassören, L
CDR Det är väl ingen fråga egentligen? ORDFÖRANDEN, CDR Oakhill Dicks of
Viktigast Frågan är väl vilken ordförandepost som är viktigast och har mest inflytande i ett internationellt perspektiv... Kassören, L
MMM Jaha, då kan man ställa sig till skaran av riktigt viktiga Ordföranden i alsedatrakten! Riktigt kul eftersom Punkaren enbart återfinns på ledamotsplats i den styrelsen!
ALSSSSSSSSF Jag har bistått Sekreteraren med både en ny Ord. Info. och en text till Aktuella Spel, så jag hoppas innerligen att det kommer upp på sidan inom en snar framtid. Gött som fan att vi har kommit igång och lirar lite här nere igen!
Allvar Stämmer tyvärr. Han har dock en hel del toppar, dessvärre blandas de med en del riktiga låga insatser. Frågan är hur allvarlig hans miss blir, känns som om jag kan påverka det en del........
MMM Tror vi har en ny MM kandidat till april om inget annat händer, den gode Ledamoten tokdominerar nämligen (inte) i western nummera!!!!
Galen? Nej inte mer galen än förut. Och att det är mycket av mig just nu beror väl på att det är lite av er andra? Revisorn,
Revisorn Tycker det är mycket Revisorn här i gästboken just nu. Han verkar lite galen tycker jag. Kassören, L
. Så är det! Revisorn,
MMM Och frågan är hur det är med läskunnigheten, eftersom han nummera köper snacks det stå OLW på!!! Det är ju inte en bokstav rätt.
Pris Givetvis skulle vår käre revisor även ha ett par inteckningar även på den tokbra fronten. Några stavningstävlingar hade han dock inte vunnit.
Tokig! Ja, han är för tokig, Revisorn. Tycker han och OLW-flickan kan öva lite stavning tillsammans så kanske de lär sig nåt! Kassören, L
W Weston mm Ja som du vet Ordf. så är det inte lugnt när W Weston är med och leker. Mycke action och lite galenskap leder ofrivilligt till utmärkelser som Månadens Mange, men om vi haft någon utmärkelse åt andra hållet så skulle den nog hetat Månadens Magnus eftersom Mange är upptaget och JAG skulle givetvis ha många intäckningar i den också!!!!!!!! Willy Weston crew,
IGEN Ni ser ju själva hue det blir. Snubblar hela tiden på tangenterna.
Eller.. Eftersom jag inte tagit nån exsamen så kan ju inte så vara fallet her Kassör! Nä jag skulle nog inte kört med visiret öppet hela vägen hehe.... Revisorn,
Spott och spe På honom bara! Jag håller i och för sig med Revisorn att hans akrobatik under äventyret var enastående. Frågan är varför undertecknad blir drabbad när det gäller sådan där grejer? Alltid i hetluften kanske!? Fumlandet senast var ju otroligt, samtidigt som en hel del ettor utföll dessutom.
Eller.. ..samtidigt som din examen... Kassören, L


Senaste kommentarer