Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.163.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Mattsson Mattsson skrev den 27 mars, 2012 kl. 22:16
Ja jag lär väl vara i krokarna runt första maj så det är lugnt för mig.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 26 mars, 2012 kl. 20:16
Det funkar för mig. Jag kommer att vara i Rollspelsmekka över påsk också, men då kunde ju inte Ordföranden. Första maj är alltså en tisdag.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 26 mars, 2012 kl. 20:03
Tänkte bara kolla hur möjligheterna för spel ser ut runt sista helgen i april och fram över första maj. Kanske Chewski har lite ledigt klämdagen? Jag kommer ner någon gång där är meningen i alla fall.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 19 mars, 2012 kl. 17:27
Ja, ja. I vilket fall som helst så funkar det nu, och man vill ju att ens favoritsida ska kunna köras smidigt.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 17 mars, 2012 kl. 10:05
Det kan ju också vara ett klassiskt fall av Skit Bakom Spakarna, i vilket fall inga uppgraderingar i världen hjälper. 😎
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 17 mars, 2012 kl. 09:43
...får väl investera snart. Dock har jag ju en realtivt ny just nu, min gamla klassiska dator finns på återvinningsstationen sedan över ett år tillbaka...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 13 mars, 2012 kl. 19:30
Hårda ord från Sekreteraren, men kanske sanna.
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 12 mars, 2012 kl. 21:23
Byt dator Ordföranden. Hos mig funkar det kanon.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 11 mars, 2012 kl. 14:20
Inte för mig, testa att ladda om sidan så att cachen släpper. Ctrl+F5. http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Bypass_your_cache
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 11 mars, 2012 kl. 14:05
Gött! ...vill ogärna klaga, men de nya snacksen ligger utanför ramen hos mig, och då menar jag inte betygen... Fixas det när Kassören får tid över?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 10 mars, 2012 kl. 22:16
Nu är de upplagda. 🙂
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 10 mars, 2012 kl. 09:39
...och det kanske blir nu i helgen?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 4 mars, 2012 kl. 21:51
Jag fixar de sakerna när jag lägger upp recensionerna.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 1 mars, 2012 kl. 20:45
Bra, Kassören! Men jag undrar som Sekreteraren, hur hittar man Dod i hatt förutom genom direktlänken i Nyheter? Dod i hatt ligger ju för övrigt kvar bland bilder också..... Det fixas väl till samtidigt som snacksrecensionerna kommer upp kanske? Annars, gött med snabb uppdatering!
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 29 februari, 2012 kl. 16:55
Var hittar man Dod i hatt? Om man inte trycker på länken i senaste uppdaterinten.
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 29 februari, 2012 kl. 16:51
Inte mindre än 6 snacksresentioner är nu postade till herr airosto.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 27 februari, 2012 kl. 20:50
Uppdaterat! 🙂
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 24 februari, 2012 kl. 07:43
Det blir kanon. Du tar med en kontroll till mig med då. Jag är redo att köra när Tottenham-Arsenal är slut på lördag.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 24 februari, 2012 kl. 07:13
...jag tar med kontroller. Låter bra med ett rejält parti D&D på lördag.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 23 februari, 2012 kl. 19:06
Vi kör väl lite brädspel och tvspel på fredag och DoD på lördag antar jag? jag tar med Wiiet om det skulle behövas, så ni kan ju ta med varsin kontroll om ni vill.
Vänta …