4083 inlägg.
Onlinespelandet, ja. Jag kommer inte ihåg vad vi bestämde om det. Wii-spelande är jag definitivt öppen för.
Har inte fått några recensioner från Kidde än, tyvärr.
Ja, det vore ju trevligt med lite ny läsning snart. Hur går det med det eventuella onlinespelandet förresten?
Kidde får gärna komma in med ett helt gäng nya snacksrecensioner tycker jag. Det var egentligen mest därför jag köpte och tvingade i mig en påse Spicy Mexican & Sourcream Chips.
Gött, gött! Fint med en uppdatering i sommartid, och dessutom lite nya goa grejer på ingång vad det verkar. Vad gäller MM så känns det helt ok för min del.
Har uppdaterat sidan nu med en alltid lika matig Ordföranden informerar. Jag har även utsett några MM från rollspelandet tidiagre i år, som vi pratat om. Kidde får en etta för februaripartiet med mycket oflax med tärningarna, Jon får en etta för aprilpartiet med fadäsen med fågeln och båda delar på en etta för partierna i juli, som Jon föreslog. Det känns ungefär rättvist. Ska kolla upp vad jag har för bilder på det där vi pratade om och ska återkomma med det. Sen hoppas jag att Kidde har några recensioner på lut.
Det kommer i helgen. 🙂
Någon fet uppdatering på ingång tro?
...och det blev bra också!
Det blir bra.
Det låter bra.
Spel runt halv 8 på fredagen kanske, och sedan vanliga tiden på lördagen, funkar det?
Jepp, det gör vi. 🙂
...då tycker jag att vi bokar in 15:e och 16:e redan nu.
Vilket som går bra för mig. Jag kanske får för mig att vara i Alseda den veckan ändå.
...jodå, bestäms det så fort så möjligt så ska väl det funka för min del. I värsta fall får vi köra spel endast en dag annars. Det är i och för sig bättre än inget. Vad säger Kassören?
9 juli kan inte jag. Kan vi inte köra helgen efter istället?
Ja, det skulle passa för min del. Dessutom känns det onödigt att vänta ännu längre nu när det var ett rejält tag sedan vi spelade senast.
Då tycker jag att vi bestämmer 8-10 juli.
...så fattade jag Sekreterarens inlägg också.
Det är alltså fredagarna 8, 15 eller 22 juli vi kan spela?


Senaste kommentarer