4083 inlägg.
Då får vi hålla diskussionen öppen och se vilken helg som passar samtliga bäst efter midsommar. Jag kan vilken som av de som är kvar efter Sekreterarens inlägg, i alla fall som läget ligger nu.
Jag kan säkert spela i juli.
Jag är bokad första helgen i Juli vet jag och sista helgen. Men dom andra har jag inget just nu. Vi har ju dessutom lördagsstäng hela juli så inget jobb heller.
Nja, inte direkt. Men en jeansjacka som ska göras om till extremt tuff väst har jag införskaffat.
Vad gäller RPG så lär det väl inte bli förrän efter midsommar eller? Nästa helg är jag upptagen och sedan är det ju midsommar... Hur ser det ut helgerna som kommer efter det för er andra?
Det skulle väl varit om något nytt hett RPG visats på E3 som pågår just nu, men det var väl inte direkt det Ordföranden syftade på. Har du köpt din första punkarjacka till ungen än då? Nån säkerhetsnål genom kinden? Tuppkam?
Några nyheter i RPG-världen man missat den senaste veckan?
Tackar, tackar. Japp, naturligtvis blir det att betala ytterligare en medlemsavgift nästa säsong.
Loke Martinsson..., jag varför inte.
Vi höres!
Döpt efter den gamle Killinggänget-smörsångaren förmodar jag?
http://www.youtube.com/watch?v=2qplL-_ZnP0
Ja absolut, grattis punkar. Känns som et skönt rpg namn i Loke dessuotm.
Grattis till Ordföranden som har fött en ny medlem vad det verkar. 😎
Är bagageluckan öppen så att säga eller vad menar ni? Jaja, det där blir säkert bra. Grattis, Ordföranden.
Tack och bock, fast i förskott. Det är på gång på allvar, och jag kan inte åka ner helt enkelt. Räknar kallt med att det blir i helgen... Jag hör av mig angående detta naturligtvis.
Eftersom Krimtänk ställt in sin spelning på Viktoriakällan pga. familjeskäl så antar jag att vår gode Ordförande har gått eller är väldigt nära att bli farsa. Så grattis Ordföranden! 🙂
Spelar Krimtänk på Viktoriakällan på fredag? med punkarn i bandet?
Nej, det dröjer här verkar det som. Nja, jag menade mest att allra senast då kan jag ta mig neråt under en lite längre tid. Då är jag ledig hela veckan nämligen. Men givetvis hoppas jag på att det ska gå att lira innan dess!
Ja, juli känns väl lite väl pessimistiskt.
Första helgen i Juli känns väldigt långt borta men ska försöka hålla den ledig. Ingen ny medlem ännu?
Ännu inget nytt på västfronten, men jag kan ju redan nu säga att jag är ledig första helgen i juli, så senast då borde jag kunna lira lite om ni andra är tillgängliga.
Ja det låter bra. Vi har inte så mycket lördagsmatcher framåt sommaren så det blir mycket lättare för mig då.
Synd att det inte kan bli något, men vi får göra som Kassören säger. Vi får ta en rejäl spelhelg om några veckor när jag har möjlighet att komma ner helt enkelt.
Jag håller er informerade om utvecklingen.


Senaste kommentarer