Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.117.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Kassören Kassören skrev den 4 maj, 2011 kl. 22:46
Okej, tråkigt, men då vet vi i alla fall. Vi kanske ska vänta tills efter att Ordföranden förökat sig med att ta ett rejält spelparti?
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 4 maj, 2011 kl. 22:01
Jag kan inte spela alls i helgen tyävrr. Har en massa att göra. Jag jobbar på lördag vilket gör att fredagsspel är uteslutet sen spelar vi match i Österbymo på lördagseftermiddagen vilket gör att vi skulle åka från Alseda tidigast 7 på lördag och då känns det inte så stor mening längre.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 4 maj, 2011 kl. 18:18
Ja, det är frågan? Det bästa vore väl om Kassören slår en signal till herr Sekreterare och kollar läget? Informera gärna mig om läget också! En dags spel är ju bättre än ingen, och sedan får vi köra i sommar igen.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 4 maj, 2011 kl. 13:14
Jag skulle kanske kunna åka till Alseda fredag och sedan med Kidde upp på lördag och sedan hem på söndag igen? Jag har redan tagit en hel del ledigt från jobbet så jag vill inte göra det igen (torsdagsförslaget) närmaste veckorna, även om det skulle vara lugnt. Vad tycker Kidde om det?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 1 maj, 2011 kl. 09:17
Ja, tyvärr är det som det är med det. Jag kan inte ta risken att åka ner en hel helg när det är ställt som det är... Det strular ju till det lite för er andra, men så är det som sagt. Alternativet är ju att Kassören åker ner till Oakhill och sedan åker med Sekreteraren upp hit? Antingen om du åker en torsdag dit, och ni två upp hit sedan, eller om vi bara spelar en dag här?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 30 april, 2011 kl. 09:43
Jag skulle egentligen mycket hellre spela på Oakhill eftersom jag har lovat att skruva på mors krånglande dator någon gång närmaste tiden, men kan inte Ordföranden så får det väl bli där då.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 30 april, 2011 kl. 09:31
Känns som det är dags att väcka frågan om nästa helg, lirar vi lite här uppe då eller?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 23 april, 2011 kl. 20:54
Ja, grattis till Ordföranden, Sekreteraren, Hitler och alla andra.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 23 april, 2011 kl. 11:36
...ett försenat grattis till Sekreteraren förresten. Antar att det var fylla och uppkäftigt beteende som gällde?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 20 april, 2011 kl. 09:24
Ja, det får nog bli när vi snackade om det hela, alltså första helgen i maj istället. Under tiden får man önska Kassören lycka till med flytten.
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 12 april, 2011 kl. 23:25
Jag ska på kalas på påskafton vilket i princip utesluter spel.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 10 april, 2011 kl. 11:09
Njae, jag vet inte med påsk faktiskt. Jag ska inte ner då, utan är kvar hemma. Antar att Kassören menar spel nere på Oakhill?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 8 april, 2011 kl. 22:22
Nu är sidan uppdaterad! 🙂 Helt plötsligt skulle det passa mycket bättre för mig att spela i påsk. Hur ställer ni er till det?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 8 april, 2011 kl. 17:14
Det kommer ikväll.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 8 april, 2011 kl. 16:44
En skön uppdatering på gång i helgen kanske?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 31 mars, 2011 kl. 15:38
...och lite sent, men ändock, vill jag passa på att gratulera Kassören på bemärkelsedagen!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 31 mars, 2011 kl. 14:40
Det är torsdag idag, Kidde, men du är säkert välkommen på Oakhill.Hälsa mor och far. 🙂
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 31 mars, 2011 kl. 14:27
Låter bra. Ses ikväll.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 28 mars, 2011 kl. 19:27
Det får gå som det går helt enkelt. Alltid blir det något. 🙂
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 28 mars, 2011 kl. 16:34
Fan, det är lurigt det här uppenbarligen. Men vi kör på tycker jag också. Vi får stålsätta oss på ett långparti på fredag helt enkelt, och så får vi se hur lördagen ser ut. Vi synes på Oakhill, jag dyker upp runt 19.30.
Vänta …