4083 inlägg.
Då får vi spela på fredag och roa oss på annat sätt på lördag helt enkelt.
Har tyvärr dykt upp förhinder för mig på lördag. Morsan och Farsan är bortresta så jag måste vara barnvakt åt Mujo och eventuellt även syrrans son Cazper. Så det är väl i princip omöjligt för mig på lördag tyvärr.
Jajamensan! 🙂 Borde kunna ungefär samma tider, även om jag inte köpt nån biljett än.
Då kör vi i dagarna två kommande helg som vi bestämde, va? Jag kan väl lira från cirka 8 på fredag och när som på lördag.
Några fräsiga foton på gång, Kassören?
Okidoki. Synd, men det blir ju ändå spel om två veckor. Det är ju inte fel!
Okej, då säger vi så.
Vi får nog sikta på första helgen i april då tyvärr. Jag har jäkligt svårt att komma loss i helgen och om ni ändå ska neråt om 2 veckor så kan vi ju lika gärna vänta tills dess.
...eller det blir ju första helgen i april jag ska neråt menar jag.
I vilket fall som helst hoppas jag att det går att ordna spel både då och helgen som kommer nu.
Just det ja, det var ju träningsläger också... Det visste jag ju egentligen.
Om Chewski menar sista helgen i mars för Oakhill ska jag nog ner då också, morsan fyller år. Då kanske vi också kan ta ett parti i alla fall?
Jag inväntar Sekreterarens slutgiltiga besked om helgen som kommer, så får vi ta det därifrån. Med lite röta kanske det blir spel två gånger i mars...
Okej, ska se om jag inte kan lösa det då. Helgen efter är vi på träningsläger.
Vi skulle inte kunna ta ett Oakhillparti veckan efter det? Jag tänkte ändå styra kosan mot Småland runt min födelsedag.
Nja, vet i fan faktiskt, vi skulle inte kunna spela här uppe helgen efter det istället? Om det nu blir så att Sekreteraren måste jobba vill säga...
Hur blir det? 🙂
Det är okej med Oakhillspel för mig.
Ser ut som jag kanske måste jobba den helgen. Vilket innebär jobb lördag halv 9 till 1. Skulle det funka med spel på oakhill i så fall?
Ja, jo, det skulle väl funka för mig.
...antar att det blir här som vi snackade om. Funkar utmärkt för min del, blir bara för Sekreteraren att ta med böcker, pärmar och kanske nya Carcassonne upp.
Nja, kanske skulle funka. Här uppe eller nere i Oakhill tänker ni?
Kör vi 18-19:e mars eller vad säger ni?


Senaste kommentarer