Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.230.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 26 februari, 2011 kl. 22:59
Finfint, nu väntar man ju bara på några fräcka foton och kanske en eller annan snacksrecension...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 19 februari, 2011 kl. 20:13
Hemsidan är uppdaterad med Ordförandens mastiga info och statistiken från brädspelet. 🙂
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 17 februari, 2011 kl. 17:31
Skickad nyss, blev väl lite hafsig den här gången, men våra trogna läsare har nog överseende med det...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 16 februari, 2011 kl. 20:59
...du lär ha infon innan helgen i alla fall.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 14 februari, 2011 kl. 20:17
Det kommer en uppdatering, men jag väntar på en info först, men jag antar att hemsidan kommer att vara uppdaterad, kanske t o m med kort innan veckan är slut. 😎
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 14 februari, 2011 kl. 20:08
och ett mycket speciellt kort som jag väntar på.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 14 februari, 2011 kl. 17:34
...och ett rejält parti D&D i lördags. En info, lite stat med mera lär väl dyka upp på hemsidan inom kort.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 12 februari, 2011 kl. 11:31
Det blev en del spel igår, mest skitsnack i och för sig, men vi tog oss förbi en rejäl transportsträcka i spelet i alla fall. Idag blir det ett långt och tungt spelmöte...
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 10 februari, 2011 kl. 22:12
halv 9 tiden på fredag som sagt. tror det ska vara ok med lördag också. så det kan bli en bra spelhelg
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 9 februari, 2011 kl. 17:24
Det låter vettigt. 😎
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 9 februari, 2011 kl. 17:00
..har precis snackat med Sekreteraren. Han är med på spel runt 8 halv 9 på fredag, och kan med största sannolikhet spela även lördagen. Så jag antar att intresserade inställer sig på Oakhill klockan 8 på fredag helt enkelt, jag kommer vara där.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 3 februari, 2011 kl. 17:19
Det kan vi göra! 11-13 februari spikat. 🙂
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 3 februari, 2011 kl. 16:53
Då föreslår jag hipp som happ att vi spelar nästa helg. Om det bara blir en dags spel då så får det väl vara så. Men vad säger ni, bokar vi nästa helg!?
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 3 februari, 2011 kl. 00:29
Jag kan inte nu i helgen.,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 2 februari, 2011 kl. 20:01
Japp, hellre nästa...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 1 februari, 2011 kl. 16:39
Då får vi hoppas han svarar fort då. 🙂 Men det vore trevligt med ett parti snart, men som sagt hellre nästa helg än denna.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 1 februari, 2011 kl. 16:29
För min del blir det nästan bättre, alltså upp till Sekreteraren... Det är väl frågan om han ska gå på Blåslampas spelning på lördagen möjligen. Å andra sidan kan ju jag och Kassören haka på då och så spelar vi ett rejält långparti på fredagen och kanske lite på söndagen... Vad säger Sekreteraren?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 1 februari, 2011 kl. 07:41
Det skulle passa bättre för mig med helgen 11-13 faktiskt, men jag vet inte vad Ordföranden och Sekreteraren säger.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 1 februari, 2011 kl. 07:10
Hur blir det i helgen som kommer? Kan det bli spel, eller är det andra helgen i månaden som gäller kanske?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 14 januari, 2011 kl. 15:46
...troligen är de väl rädda för att verka mesiga om vi dyker upp...
Vänta …