4083 inlägg.
Som sagt, glöm inte årsmötet nästa vecka. Jag har tyvärr fått nej från Bacon, Revisorn och Gary Grilldo! Dessutom ett mer eller mindre nej från Svenne H. Som det ser ut verkar vi ju vara 5 som kommer i alla fall, kanske fler?
Se till att kolla era mailboxar! Kallelse till årsmötet och dagordning ligger och väntar. Nu är det inte långt kvar till jul...
Jag har väl egentligen inget direkt inbokat innan jul så alla dagarna från nu och fram till typ 7-8 tiden på julaftons morgon funkar för mig. Är även öppen för spel 27-29 december om någon skulle önska det.
Jag kan spela både 21:a och 22:a om det passar, kollade det igår. Hörde från Oakhill att Bogen förmodligen dyker upp 23:e, men har inte hört något från honom själv, dock.
Låter bra det, då är vi ju fyra den 23:e åtminstone. Jag har redan fått nej från Bacon och ett njae från Svenne H.
Den 22:a är det väl meningen att vi ska spela lite D&D. Det funkar ju med Vice i rollen som Alech...
23e är givetvis bokat. Skall försöka komma ner till 22a om det är något på gång.
Japp, jag kan spela 22:a och 23:e åtminstone. Eventuellt även 21:a, men det kan bli svårt och i så fall sent.
Hur ser det ut med spel dagarna innan 23:e? Ordföranden var ju sugen på 22:a och kanske till och med 21:a.
Nej, de hemliga spelmötena utan Ordföranden fick tyvärr ställas in. 😉
Inget nytt i klubben uppenbarligen... Nåja, snart dags för 23:e i alla fall.
Nej, inte egentligen. Det var väl samma låga standard rakt över som vanligt.
Nja ingen MM på rak arm. Ni klantade er ju lite som vanligt, men det var väl ingen som gjorde något extremt?
Blir det någon MM för november tro? Det är väl upp till Kassören känns det som...
Sedan undrar jag om Sekreteraren kommer att lämna in någon rad till helgen, och vad den blir i så fall?
Hemsidan är uppdaterad med Jons senaste alster.
Sant, men 10-12 rätt hade inte heller varit fel... Ser fram emot en uppdatering under helgen!
Äh, vi hade spikat Chelsea ändå, så vi hade inte vunnit nåt, även om vi haft en rad idag. Men nästa vecka kanske? 🙂 Liverpool spelade för övrigt som ett lag för övre halvan idag, vad jag kunde se.
Ska uppdatera hemsidan imorgon.
Ingen tipsrad postad av Sekreteraren märker jag... Rann det ut i sanden redan första veckan!?
Tack för en trevlig spel- och ölhelg! En liten info rörande detta kommer under helgen...
Låter finfint! Jag är på plats och möter upp Sekreteraren när hans tåg kommer. Kan ju bli lite D&D på lördag också och lite öl framöver kvällningen. En helhelg!
Har snackat ihop mig lite med Chewski på telefon. Och det blir som väntat D&D hela fredagen, med Bergis som SLP om han vill det. Sen tar vi med oss vad vi har i Wii väg, så får vi se vad som händer lördag, eventuellt lite D&D på dagen och sen lite öldrickning framåt kvällen med lite fotboll och wii som underhållning kanske...


Senaste kommentarer