4083 inlägg.
Det låter som en plan! Ses imorgon!
Det ska spelas D&D, rökas tejp, eldas ljus och ätas estrella tills ögona blöder i helgen!!!
Jag kommer ner och åker med Sekreteraren ut till Rollspelsmecka. Spelstart på fredag runt kvart över 8. Blir väl D&D då!
Okej då kör vi på det. Räknar med minst en dags ordentligt D&D!
Vad bra, då kallar vi det bokat och spikat. 🙂
Ok, då bokar jag in det. Kan spela fredag och lördag, men måste dra upp igen på söndag.
Ska kolla läget när jag kan vara nere i stan, men spel från cirka 20.30 som senast funkar för mig på fredag.
Vad bra! Då tycker jag vi bokar helgen och räddar både klubbens aktivitet och Grosshandlarns lever i samma smäll. 😎
Jag skulle nog kunna spela nu till helgen om det passar ordföranden och Kassören. Skulle behöva en lugn helg.
Helgen som kommer nu, 22-24 oktober, skulle passa bra för mig. Helgen efter det, 29-31 oktober, passar sämre.
Ja, börjar bli dags va? Åtminstone inom en vecka eller två. Vad säger bildelsgrosshandlaren!?
Jag kan som sagt i princip närsomhelst framöver. Hur är det med Kidde, till exempel? 🙂
En hel del inlägg i gästboken, men inte från några som verkar direkt rollspelsintresserade. Några av de betalande medlemmarna som är det?
Någon/några andra som har några förslag?
Jag har funderat på det där, och i princip skulle vilken som helst framöver fungera för min del. Förutom nu i helgen då...
Ojdå, vi blev spammade.
När kan folk spela om vi ska återgå till det? Jag kan nog vilken helg som helst tror jag.
...och nedanstående är inget för mig...
Nä, Grepolis är nog inget för mig.
...och då menar jag i gästboken. Jag spelar inte Grepolis i nuläget i alla fall.
Jajjemen, här har frekvensen gått upp lite den senaste tiden. Härliga tider, strålande tider!
Nä, inget Grepolis här, har annat för mig på jobbet 😉
Kul med lite finbesök i gästboken.


Senaste kommentarer