Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.230.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Revisorn Revisorn skrev den 15 september, 2010 kl. 05:45
Eftersom flera av oss spelar The West (för det gör ni väl fortfarande) så undrar jag om någon spelar Grepolis också? Jag har precis börjat och det är ganska kul. Lite mer action än TW, men så tar det ju lite mer tid också.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 13 september, 2010 kl. 21:06
Synd att man missade det, hade varit riktigt skoj att ha varit med. Men, men, så kan det gå ibland. Får gratulera till nollan och andraplatsen (blev det väl?).
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 12 september, 2010 kl. 22:30
Ordföranden missade för övrigt min första seger som målvakt idag, när vi enkelt slog Holsby i sista b-lagsmatchen.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 12 september, 2010 kl. 10:03
Det är uppdaterat med den lilla detaljen. 😎
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 12 september, 2010 kl. 09:38
Den detaljen fixar nog Kassören till omgående!
Vänta …
Bergis Bergis skrev den 10 september, 2010 kl. 14:00
Jag är i stort sett uppbokad fram till andra helgen i oktober. Saknar min rekordpoäng på 4 spelare i El Grande på stats-sidan.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 8 september, 2010 kl. 19:09
Vi får nog invänta de föreslagna datumen vi hade sedan tidigare. Ska ju bli spel inom den närmaste månaden i vilket fall.
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 6 september, 2010 kl. 22:37
Ordföranden har väl suttit lite tight till i många år...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 6 september, 2010 kl. 17:19
Jag skulle väl i värsta fall kunna, men nu verkar ju Ordföranden sitta lite tight till som han uttrycker det.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 6 september, 2010 kl. 17:08
Jag sitter lite tight till vad det verkar, möjligen blir det enbart match eller inget alls tyvärr. Stavfelet bjuder jag på.... och vad gäller Bergis kan jag nog hålla med. Lite hårt var det allt eftersom han inte ens förlorade på misstaget. Men, men...
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 5 september, 2010 kl. 20:48
Förslag på spel nästa helg. Jag är ledig och Jon ska ändå ner till Alseda för att spela B-lagsmatch på söndag. Dod?
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 2 september, 2010 kl. 16:01
"men handelsmannen vi tidigare räddat livet på följde med på redan." Stavfel av Ordföranden fan så gött! Tyckte ni var lite hårda som gav Bergis månadens, tycker Ordföranden väl förtjänade en etta också.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 2 september, 2010 kl. 15:48
Lite nytt att gotta sig åt alltså!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 1 september, 2010 kl. 20:20
Nu är sidan uppdaterad med Ordföranden informerar, Brädspelsstatistik och Månadens Mange. 🙂
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 1 september, 2010 kl. 10:22
Jag fixar in den nya Ordföranden informerar och brädspelsstatistiken ikväll, hann inte igår.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 30 augusti, 2010 kl. 16:14
En uppdatering kommer inom kort. 🙂
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 30 augusti, 2010 kl. 15:52
En trevlig spelhelg till ända. Nu är det bara att vänta in en rykande färsk uppdatering av hemsidan på det...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 28 augusti, 2010 kl. 13:01
Ja, det blev ju lite D&D, och ikväll blir det brädspel när Bergis anländer. ...dessutom b-laget på söndag, ja.
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 26 augusti, 2010 kl. 16:44
Okej, det låter bra. Lördagen ska nog ordna sig för mig också. Men jag har lite kräftfiske igång i helgen också. Ordföranden är dessutom uttagen i b-laget på söndag. Intar problem antar jag?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 25 augusti, 2010 kl. 17:28
Spel klockan 20.00 på fredag alltså. Bergis meddelar mig när han åker ner på fredag eftermiddag, möjligen är han med både fredag och lördag, annars bara på lördag. Synes på Oakhill!
Vänta …