4083 inlägg.
Eftersom flera av oss spelar The West (för det gör ni väl fortfarande) så undrar jag om någon spelar Grepolis också?
Jag har precis börjat och det är ganska kul. Lite mer action än TW, men så tar det ju lite mer tid också.
Synd att man missade det, hade varit riktigt skoj att ha varit med. Men, men, så kan det gå ibland. Får gratulera till nollan och andraplatsen (blev det väl?).
Ordföranden missade för övrigt min första seger som målvakt idag, när vi enkelt slog Holsby i sista b-lagsmatchen.
Det är uppdaterat med den lilla detaljen. 😎
Den detaljen fixar nog Kassören till omgående!
Jag är i stort sett uppbokad fram till andra helgen i oktober.
Saknar min rekordpoäng på 4 spelare i El Grande på stats-sidan.
Vi får nog invänta de föreslagna datumen vi hade sedan tidigare. Ska ju bli spel inom den närmaste månaden i vilket fall.
Ordföranden har väl suttit lite tight till i många år...
Jag skulle väl i värsta fall kunna, men nu verkar ju Ordföranden sitta lite tight till som han uttrycker det.
Jag sitter lite tight till vad det verkar, möjligen blir det enbart match eller inget alls tyvärr.
Stavfelet bjuder jag på.... och vad gäller Bergis kan jag nog hålla med. Lite hårt var det allt eftersom han inte ens förlorade på misstaget. Men, men...
Förslag på spel nästa helg. Jag är ledig och Jon ska ändå ner till Alseda för att spela B-lagsmatch på söndag. Dod?
"men handelsmannen vi tidigare räddat livet på följde med på redan."
Stavfel av Ordföranden fan så gött!
Tyckte ni var lite hårda som gav Bergis månadens, tycker Ordföranden väl förtjänade en etta också.
Lite nytt att gotta sig åt alltså!
Nu är sidan uppdaterad med Ordföranden informerar, Brädspelsstatistik och Månadens Mange. 🙂
Jag fixar in den nya Ordföranden informerar och brädspelsstatistiken ikväll, hann inte igår.
En uppdatering kommer inom kort. 🙂
En trevlig spelhelg till ända. Nu är det bara att vänta in en rykande färsk uppdatering av hemsidan på det...
Ja, det blev ju lite D&D, och ikväll blir det brädspel när Bergis anländer. ...dessutom b-laget på söndag, ja.
Okej, det låter bra. Lördagen ska nog ordna sig för mig också. Men jag har lite kräftfiske igång i helgen också.
Ordföranden är dessutom uttagen i b-laget på söndag. Intar problem antar jag?
Spel klockan 20.00 på fredag alltså. Bergis meddelar mig när han åker ner på fredag eftermiddag, möjligen är han med både fredag och lördag, annars bara på lördag.
Synes på Oakhill!


Senaste kommentarer