4083 inlägg.
Ska kolla läget med Bergis under morgondagen och se vilken av dagarna han kommer ner på. För min del funkar spel både fredag och lördag i alla fall. Även söndagen skulle väl gå om det är så.
Fredagen är ju givetvis klar för mig. A-laget spelar ju dessutom en halvtimme tidigare så här på hösten så jag borde vara på Oakhill vid 8. Lördagen är dock mer osöker, det är en del i görningen får se vad det blir av med det, så det är väl typ 50/50 för spel typ.
Jajjemen! Blir väl brädspel på 4 en dag och lite tokigheter i D&D den andra. Sedan får vi väl se om det finns utrymme till spel ytterligare en dag...
Utan Bergis men med Kidde någon av dagarna finns det ju en övervägande risk för D&D -91, vilket vissa brukar tycka är mycket tillfredställande. 😎
Då antar jag att du fixar den betalningen genom din tillgång till vårt sinande konto...
Jo, spel minst en dag blir det ju. Förhoppningsvis kan väl Sekreteraren båda dagarna så blir det spel i dagarna två åtminstone.
Låter bra, då kan vi anse det som bokat och klart. Spel någon av dagarna 27-28 om 1½ vecka alltså. 🙂
Har fått inbetalningskort för hemsidan förresten, ska betala det innan månaden är slut.
Eftersom även Chewski tyckte den helgen från början så antar jag att det är bokat. Sekreteraren kunde ju också den helgen även om det inte var hans favorit...
Jag kommer ner någon gång under 27-29 aug. Får se vilken dag det blir eller om jag kan lira både fredag och lördag.
Hur ser det ut för Bergis, vilken helg månne det bli? Om det är redan nästa så vore det bra att veta snart, annars får vi sikta på sista helgen i månaden...
27-29 augusti passar bäst för mig. 🙂
...tror jag kan någon av dem också. Om inte annat kanske man kan snyltåka med Bergis. Skulle nog funka med spel vilken som om man bara får veta lite i förväg.
Som det ser ut nu så kan jag båda dom helger som Bergis föreslog. Har precis tackat nej till att åka till Kalmar 20-21 så den helgen hade nog varit bäst för mig.
Jag har vissa planer att komma ner till Vetlanda antingen helgen 20-22 aug eller 27-29 aug. Inget spikat ännu, hade tänkt att spela en runda golf så det är lite väderberoende.
En nyhet med viss CDR-anknytning: Mannen bakom Cheez Doodles har avlidit. http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/ostbagens-fader-dod_5082583.svd
Ja, det vore intressant att veta hur och när de andra kan. T ex Kidde om han tittar in i gästboken.
Här var det inte så vältrafikerat. Hur ser augusti ut för er, några chanser till spel? Snackade med Bergis, och han kunde vara aktuell om ett par veckor i alla fall tror jag.
Ja, man skulle ju skämmas om man gick och köpte något efter att de feta tilltuggens Roger Ebert hade sågat detsamma. Vad skulle man då skylla på om det var äckligt?
Estrella Rings verkar ju inte hålla måttet... Synd när deras gamla Rings var helt ok. Har inte själv testat, men man litar ju på Sveriges just nu ledande snacksexpert.
Datorn har strulat en del det senaste, så tyvärr har jag inte kunnat meddela mig. Men det ser mörkt ut för min del både i helgen och nästa vad gäller spel tyvärr. Ljusare tider följer dock i augusti.
Uppdatering! Nya snacksrecensioner från Sekreteraren! 🙂


Senaste kommentarer