Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Kassören Kassören skrev den 3 juni, 2010 kl. 17:38
Okej, det är fixat nu.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 2 juni, 2010 kl. 15:34
Finfint, Kassören! Men borde inte D&D (Cirkus Kad) tas bort från Vilande Spel? För övrigt ser även jag fram emot nästa recension, vi vet ju att Sekreteraren har några goa på lager.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 1 juni, 2010 kl. 16:42
Uppdaterat! Nu väntar vi bara på snacksrecensionerna.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 29 maj, 2010 kl. 19:52
Jaha, så bildelsbolaget växer, expanderar till andra marknader också: www.kidde.se
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 28 maj, 2010 kl. 14:48
Vi får väl se om det går att lösa. En faktor då är ju dock fotbolls-VM, men det kan ju gå att kombinera kanske.
Vänta …
Svenne Svenne skrev den 27 maj, 2010 kl. 17:26
Hejsan, Tyvärr kan jag inte till helgen. Dock skulle jag kunna lira om två veckor. Altså helgen v.23. Ha det gott!
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 27 maj, 2010 kl. 10:48
Japp, vi kör när vi kan. Angående söndagen så får vi väl bestämma något under fredagskvällen. Lite spel lär det ju bli i vilket fall som helst.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 26 maj, 2010 kl. 20:25
Spel på fredag kväll alltså. 🙂 Jag och Ordföranden kan säkert roa oss med diverse spörsmål när Sekreteraren inte kan.
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 26 maj, 2010 kl. 18:15
Ja jag kan ju fredag och söndag då som sagt. Men en b-lagsmatch på söndag, samlig 16 i ädelfors förstör ju söndagen en aning om ni hade tänkt att spela längre än så.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 25 maj, 2010 kl. 20:14
Verkar bli spel i helgen, åtminstone fredag och söndag. Lördagen hänger på fler deltagare, fortfarande inga andra som kan?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 25 maj, 2010 kl. 15:04
...en liten reflektion: Smaken på framförallt Dillen, men även Grillen, har blivit bättre och gått tillbaka mer åt det gamla goda hållet efter att Estrella bytt lite look på påsen (och skrivit dit att det endast är naturliga ingredienser). Håller ni med? Frågan är om de mixtrat lite med kryddreceptet samtidigt? Om inte annat är det åt rätt håll igen tycker jag.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 25 maj, 2010 kl. 09:50
Har han sagt något, Sekreteraren?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 23 maj, 2010 kl. 12:15
...får väl slå en pling till Sekreteraren och se vad han säger om inga nyheter har kommit fram över helgen.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 21 maj, 2010 kl. 10:24
Vore ju gött om någon mer kunde så att vi kan spela lite brädspel, eller om Sekreteraren kan så att vi kan dra igång med lite nytt D&D!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 19 maj, 2010 kl. 10:40
Det funkar för mig.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 18 maj, 2010 kl. 19:37
Hur ser spelläget ut helgen om en och en halv vecka? ...alltså helgen nästa vecka?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 14 maj, 2010 kl. 23:34
Trevligt, det ser vi fram emot. 🙂
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 14 maj, 2010 kl. 23:25
Jag har ju givetvis redan testat Estrella Rings. Betyg kommer.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 12 maj, 2010 kl. 16:50
Några recensioner på Estrella Rings att vänta framöver? Man vågar ju inte köpa innan Sveriges främste chipskritiker har lämnat sitt omdöme...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 10 maj, 2010 kl. 15:46
Vad falls!
Vänta …