4083 inlägg.
Troligen! 🙂
Den gamle Kult-bekantingen Paul Breitner gillar inte vuvuzelan.
http://www.youtube.com/watch?v=Ua2iyqKMvk4#t=1m11s
Är det därför Kidde haft en speedwaytuta i alla dessa år? För att han inte kan skilja på rollspel och verklighet och måste ha något att skrämma bort den gamle 70-talsfantomen med om han skulle försöka söka upp honom?
Jag meddelar inom kort hur det hela ser ut för min del. Ska ha Kassörens förslag i åtanke.
För mig skulle det passa bättre helgen 16-18 juli eller helgen 23-25 juli alltså de innan sista helgen.
Vet inte hur det blir med kräftfesten, och inte heller med Sommanssons födelsedagsfest jag hört ryktas om. Men det är ju inte omöjligt att man närvarar.
Håller med Kassören, borde väl gå att spela även i augusti. Ska ta en rejäl kik i schemat, undrar om jag inte skulle spela musik sista helgen i juli...
Jag är öppen för spel någon av de kommande helgerna i månaden. Spelar iofs gärna en helg i augusti också.
Hur är Ordförandens funderingar runt Henke Sommanssons kräftskiva i Augusti. Nått spel som ska planeras på fredagen den helgen kanske?
Jo, det tycker jag. Borde ske inom en relativt snar framtid.
Blir det spel framöver, eller?
Har styrelsen semester?
Det tycker jag. Pratade med Sekreteraren för några dagar sedan, och han sa detsamma. Så någon gång i mitten av juli borde vi sikta på en spelhelg.
Ja, det får man ju verkligen hoppas! Efter VM borde man väl kunna klämma in lite spel också?
Sekreteraren har ju semester nu, dock inte från CDR, så man kan ju anta att konsumtionen av snacks kommer öka och ge underlag till ett flertal nya recensioner.
Jodå, skulle nog funka med någon pilsner och lite fotboll nästa vecka. Vet under helgen hur veckan kommer att arta sig.
Avvakta någon dag till. Tror jag har en luck imorgon där jag kan kläma in en recention.
Jag är lite sugen på dessa, men vågar inte investera några pengar innan jag läst trovärdiga recensioner. Vad ska jag göra?
Hur ser det ut för Ordföranden framöver föresten. Jag har ju semester nästa vecka. Och om jag inte minns fel är du väl ledig också. Kanske skulle ta en tur upp till den smålänska huvudstaden och ta ett par öl och kolla på fotboll nån dag nästa vecka?
Då får vi sikta in oss på någon av de första veckorna i juli tycker jag... Ska kolla upp hur det ligger till för min del då också.
Vet inte på rak arm, men nästa helg var ju mitt första förslag, men det är väl lite för snabbt på nu och jag har dessutom bokat upp mig på lördag redan. Så det är väl helgerna i juli som gäller nu då, inget planerat där än för mig.
Vilka fåtaliga datum var det som Sekreteraren kunde spela på i slutet av denna månad och början på nästa?


Senaste kommentarer