Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.117.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Orföranden Orföranden skrev den 12 april, 2010 kl. 10:22
...är inte även staten från Civ fel och påhittad? Jag kräver någon form av mekanisk attiralj i pris om detta stämmer!
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 11 april, 2010 kl. 22:40
Jo det känns skönt att vinna, speciellt när ni lovar priser som jag ska betala... 😡
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 11 april, 2010 kl. 19:09
Svarar han lite surt. :p Det är rätt svar, och vad praktiskt att Sekreteraren vinner, han kan ju hämta ut priset själv på lagret! :rockon:
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 11 april, 2010 kl. 18:48
Tog en tur på sidan och letade aprilskämt och det är väl spelet Skitneger som kan anses som skämt kanske.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 8 april, 2010 kl. 17:50
Förutom den detaljen är det något mer som inte stämmer riktigt, kan dock inte sätt fingret på vad det är.
Vänta …
Bosse, Landsbro Bosse, Landsbro skrev den 7 april, 2010 kl. 18:45
Vad är det för knickedick-pajasar som sköter ruljansen här? Det vet väl alla att "ragatan" var framhjulsdriven!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 7 april, 2010 kl. 18:44
Ny uppdatering! Brädspelsstatistik och en ny Ordföranden informerar, och det kan bli fler uppdateringar närmaste dagarna. 😎
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 6 april, 2010 kl. 21:16
Vilka gamla höjdarspel till NES som Sekreteraren sitter på! Verkar även kul med Punch-Out till Wii, kanske något att inhandla... Tackar själva för en mödosam men mycket trevlig spelhelg. En Ordföranden Informerar dyker upp inom ett par dagar!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 6 april, 2010 kl. 10:57
Det blir en uppdatering med Ordföranden informerar i veckan, antagligen ungefär samtidigt som en ny snacksrecension från chipsoraklet anländer. Även ny statistik och lite nya bilder läggs upp. 🙂
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 5 april, 2010 kl. 20:13
Får väl tacka för en trevlig spelhelg. Kan informera om att Punch Out till WII är ett riktigt höjdarspel. Grunden är som till NES fast med lite nya gubbar och dom gamla är lite uppdaterade men dom har man inga problem med om man lirat igenom det gamla. Som jag föresten hittade i en hylla. Track and Field II och Ice Hockey är dessutom påväg.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 4 april, 2010 kl. 09:37
Japp, så var det... och ytterligare spel igår med Bergis inblandad. Det blev 4 nya partier att lägga till statistiken. Nu har vi kört 14 partier under helgen, och fler kommer ikväll!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 3 april, 2010 kl. 10:20
Fredagen bjöd ju på omväxlande form för brädspelarna. Tre segrar för Ordföranden i Zug um Zug, varav två i Schweiz. Och undertecknad chocköverraskar med en Carcaseger, medan Kidde får anses vara Mystery of the abbey-kungen för helgen.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 2 april, 2010 kl. 12:28
Japp, första kvällen avklarad. Två segrar i Thurn & Taxis för Sekreteraren och en i Carcassonne för min egen del. Plus en massa skitsnack naturligtvis. Ska bli intressant att se vad som står på agendan inför kvällen...
Vänta …
Bergis Bergis skrev den 30 mars, 2010 kl. 20:35
Har match kl.17 på långfredagen, kommer ner så snabbt jag kan efter det. Håller lördagen öppen för eventuell utgång, men det är väl inte särkilt troligt att det blir något med det.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 30 mars, 2010 kl. 16:10
Gött mos på Hasses, då blir det spel runt sju, åtta alltså. Var där eller var fyrkantig. 🙂
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 30 mars, 2010 kl. 16:07
Har precis snackat med Sekreteraren på luren. Jag åker med honom på torsdag, och vi borde väl vara på plats runt sjusnåret på torsdag skulle jag tippa på.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 29 mars, 2010 kl. 18:17
Jag har beställt en back blandad läsk till rollspelsrummet också. Ni som har skulder till klubben kan ju tänka på att betala dem om de börjat bli stora. Då tänker jag särskilt på Gary om du läser detta. 😎
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 29 mars, 2010 kl. 17:56
Vilken tid på torsda?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 29 mars, 2010 kl. 11:15
Nej, tyvärr. Men det är ju definitivt på inköpslistan. Möjligt med snålskjuts av Sekreteraren på torsdag kväll kanske?
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 28 mars, 2010 kl. 22:12
Råkade köpa Punch Out till WII nån som testat det?
Vänta …