Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.117.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Bergis Bergis skrev den 28 mars, 2010 kl. 19:34
Har match på fredagkvällen så jag får till vilken tid jag kan vara nere.
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 28 mars, 2010 kl. 14:57
Visst kan du åka med mig från Vetlanda. Vilken tid ungefär? Fredag blir vi 4 då i alla fall.
Vänta …
Bergis Bergis skrev den 28 mars, 2010 kl. 09:52
Jag kommer till Vetlanda fre-sön, ska se till att jag åtminstone kan spela fredag eller lördag.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 27 mars, 2010 kl. 11:15
Jag jobbar på torsdag, men drar ner direkt efter det. Så ett kortare parti för att värma upp på kvällen skulle väl hålla... eventuellt kanske man kan få skjuts med Sekreteraren från stan? Svenne är för övrigt tveksam till spel och hör av sig om och när han kan i så fall. Bergis har ju själv hört av sig här i gästboken, men jag slår nog en pling till honom också.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 26 mars, 2010 kl. 22:34
Jag har tagit ledigt på torsdag, så jag kommer ner någon gång mitt på dagen tror jag. Gäller ju att förbereda sig mentalt för en spelhelg också.
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 26 mars, 2010 kl. 22:20
Jo men så blir det ju definivit. Torsdag, fredag och söndag är jag ju tillgänglig. Och vem vet kan ju även bli lördag, jag går ju inte på vilken skitfest som helst så jäkla tråkiga är ni ju inte att hänga med en kväll...... 😎
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 26 mars, 2010 kl. 16:28
...ja, det är nog bäst för alla inblandade. Vore ju trevligt om det kunde bli lite spel med Sekreteraren inblandad åtminstone en eller två dagar, vilken kategori vi andra än hamnar i...
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 25 mars, 2010 kl. 23:57
Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det där. Får väl bli min lilla hemlighet vilken dag i påsk jag hänger med mina "bästa" kompisar...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 25 mars, 2010 kl. 22:32
Jo, det kanske han tycker vore det bästa, Kidde, men nu får han ju tyvärr hänga med oss istället. :p
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 25 mars, 2010 kl. 22:14
Ledig helg? Då är väl det bästa sättet att tillbringa den i lugn och ro med dina bästa kompisar?
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 23 mars, 2010 kl. 23:19
http://www.xperteleven.com/?lid=93733 Förväntar mig att Jon, Dodis, Svenne och Bergis annvänder sig av ovanstående länk och sätter igång och spelar. Klubben behöver fler gemensamma aktiviteter.
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 23 mars, 2010 kl. 22:59
Okej, och där rök min första lediga helg i år... Låt gå, det är ju som sagt bara lördagen som jag inte kan.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 22 mars, 2010 kl. 16:34
Heter det inte Hisingen full i Göteborg? Hurosmhelst, jag anser det bokat klappat och klart att vi spelar några av dagarna i påsk. Kanske kan Kidde en dag, kanske kan Bergis en dag, med lite bonus t o m Lillballe någon afton. Och Ordföranden som någon slags spelanrättningens kokta potatis.
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 22 mars, 2010 kl. 14:58
Jag tycker visst om er, men jag gör det hellre på lite avstånd... Dessutom har jag som sagt "häcken full"....
Vänta …
Bergis Bergis skrev den 21 mars, 2010 kl. 17:24
Jag har inte gjort mina planer för påskhelgen ännu, men någon dag kan jag nog vara nere i Vetlanda.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 21 mars, 2010 kl. 10:52
Japp, kollar läget med de två herrarna.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 19 mars, 2010 kl. 22:51
Då tycker jag att vi bestämmer det. Drar Ordföranden i Bergis och Lillballe? Jag kollade med Bogen men han hade tydligen "fotboll" hela påsken vad han nu menade med det. Han kanske bara inte tycker om oss.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 19 mars, 2010 kl. 17:20
Det verkar ju onekligen som det finns luckor för spel mellan rusen i vilket fall som helst. Tycker vi kör torsdag-söndag, så får de som kan vara med varje dag. Brädspel funkar ju alltid, vi har ju en hel del som inte har spelats så mycket. Jag är även beredd om det blir läge för lite Chock någon av dagarna.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 18 mars, 2010 kl. 23:31
Vore bra om vi kunde spika något. Även om Kidde inte kan spela mer än en dag i påsk kanske Bergis och Svenne kan någon annan dag? Eller kanske t o m den här Wilhelm.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 16 mars, 2010 kl. 22:17
Påskdagen då? Det är ju helg på måndagen antar jag om de inte ändrat helt i kalendern.
Vänta …