4083 inlägg.
Travian och The West är två helt skillda saker. The West är mycker mindre påhängande. 2 minuter om dagen räcker. Och vill man vara total seriös och verkligen spela spelet till max, så går det väl åt en halvtimme. Men om du ger oss två minuter två ggr om dagen så är det helt okej.
Det är ju för CDRs bästa!
Det verkar för krångligt för mig det där, jag hade fullt upp när jag tröttnade på Travian för några år sedan.
Ja, skulle vara bra nu i Värld 1 och stad nummer 2. Men Svenne och jag bygger som satan där, så den höjs ganska fort ändå... Skulle väl vara en fin mjukstart för Chewski att hoppa på?
Tycker det är dags att Danne Dick dyker upp i The West och hjälper till. Vi skulle behöva en dödgrävare eller nått. Jag punkarn och svenne har ju två städer att hålla ordning på nu.
Något fel har säkert smugit sig med någonstans, men det är som vanligt bara att säga till när ni hittar det.
...min sida uppdaterade visst inte, sorry. Nu kan jag njuta av allt det nya!
...detta borde meddelas under Nyheter också...
Uppdatering av hemsidan med både brädspel, Månadens Mange, Ordföranden informerar och Kiddes snackshörna. Håll till godo!
Jag har för mig att det hade något med Henry Bronett att göra, men jag minns inte riktigt. Förmodligen förstörde han för hela spelgruppen och var en börda för klubben på något sätt. 😎
Mycket annat och mycket OS som kommit i vägen för att jag och Kassören ska kunna byta handlingar. Kanske dyker upp ett läge efter stafetten ikväll.
Hmmm, vad gäller Svenne 2005 så sviker mitt minne mig faktiskt. Men det var ju definitivt grövre och av större vikt än min lilla miss...
Vad gjorde Svenne i Augusti 2008 som resulterade i en femma?
Annars får vi ju gå tillbaka till 2006 för att hitta en Mange i klass med det Jon gjorde i helgen.
Jättebra med nya snacksrecensioner! 🙂 Jag lägger upp dem imorgon kväll, då jag förhoppningsvis också fått nya Ordföranden informerar som jag förstått är klar, men som jag inte haft tillfälle att lägga rabarber på än.
Fyra nya snacks skickades precis. Bland annat ett från OLW. Har gjort om betygen lite också. Blir två skalor nummera en för vardags och en för fest.
Jag väntar på Ordföranden informerar och de nya snacksrecensionerna och uppdaterar allt på en gång. 🙂
Var är uppdateringen? 😡
Att "Danne Dick" har samma brädspelsstatistik som både mig och Ordföranden är ju ett fantastiskt facit för honom.
Jo, det föll sig ju så väl att vi tre närvarande vann varsitt parti igår... och så blev det ett silver också.
Tråkigt att Bergis blivit insnöad, särskilt nu när jag är i en sån brädspelsform. 😎
...aj, aj. Då får vi köra vidare på tre idag också då. Hoppas tågen går imorgon...
Blir inget för mig tyvärr, även tågen mellan Jönköping och Nässjö är installda idag.


Senaste kommentarer