4083 inlägg.
Oklart om jag kommer imorgon, har missat att betala skatten så jag har körförbud på bilen. Ska se om jag kan fixa en annan bil.
Jag kommer att vara i Rollspelsmekka när Ordföranden dyker upp så det blir finfint. 🙂
Jag dyker upp på Oakhill cirka 19.30 idag. Vad gäller OS så har jag tänkt att titta på det som är intressantast och ha ett litet öga på resten under tiden. Det gäller för båda dagarna, sedan kan det ju hända att det blir avbrott på ett par timmar ibland, men då är det så.
Bergis kommer på lördag, och vi bokade tiden till 18.00 då om vi inte bestämmer något annat idag.
Ja fredagen ser ju rätt okej ut. Sverige-Vitryssland är väl inget man måste ha tokfokus på. Men dubbeljakten är ju för intressant för att misssa. och lördagen är det väl super g och dubbeljakt som känns mest viktigt. Så räkna inte med så mycket spel före 23 känns det som.
Jag ser inga större problem med det hela. Vi har på TV´n i bakgrunden och tar spelpaus när det är något av större vikt. Jag hade mer eller mindre räknat med att det skulle bli OS varvat med spelande.
Jadu, Kidde. OS i Vancouver har varit bestämt sedan 2 juli 2003, så det är ju lite sent att tänka på nu. Vi kan ju ha TV:n på. Runt midnatt när vi spelar som bäst brukar det ju vara mellan förmiddags- och kvällspassen så då brukar det ju inte vara så jättemycket livsviktigt. Även om det mesta är viktigt. Dubbeljakten går på fredag och lördag, men den håller ju knappast på hela kvällen.
Vet inte hur genomtänkt det är med spelande i helgen. Är ju fullspäckat med OS både fredag och lördag, och många grejer där som jag inte tänker missa i alla fall.
Gött med uppdatering av hemsidan och spel samma vecka!
Håller med Kassören, bättre att vi är flest till lördagens parti. Då kan ju alla vara inställda på lite längre tids spelande.
Har uppdaterat nyheterna med det jag gjort med hemsidan sen senast, vilket inte är så mycket. Har tagit bort all den gamla formateringen på tabellerna för statistiken som härstammade från den gamla hemsidan. Sen har jag plockat bort en del saker i gästboken så den ser snyggare och stilrenare ut. Vad gäller besöksstatistiken så kan man nämna googlesökningar på fraser som "estrella sortiment", "estrella barbeque" och "carcassone spel kort ladda hem bilder -xbox". Vad den sista personen riktigt var ute efter får vi nog aldrig veta och det troligaste var nog att han inte hittade det på vår hemsida. 😎
Jag och Ordföranden lär ju kunna både fredag och lördag, så det hänger nog på om Kidde bara kan en av dagarna. Fast det har ju inte sagt något om.
Allt annat lika känns det bäst att vi är flest på lördag tycker jag. Då brukar vi kunna spela tidigare och de här arbetande människorna är inte lika trötta efter en hård veckas slit som de är på fredagskvällar.
Jag kan nog bara en dag i helgen, ska jag sikta på fredag eller lördag?
Personligen ser jag mest fram emot ett fullständigt frosseri i "The Catapult" och allt vad den expansionen har att erbjuda i pur spelglädje.
Trevligt, trevligt. Då blir vi åtminstone 4 personer en av kvällarna. Det tåls ju att spela våra nya brädspel lite till om inte annat, möjligen med undantag av en del tillbehör för Carcassonne...
Fyra villiga spelare, det är ju en begivenhet som heter duga nuförtiden. 🙂 Jag bokar biljett direkt tror jag minsann.
Så sant Ordföranden, jag föreslog den helgen tidigt och står fast vid det.
Vad bra, då spikar vi det.
Japp, jag har bokat in den helgen. Kanske rent utav kan samåka med Tarmis ner om det funkar. Eller rättare sagt så åker jag och han kör...
Jag antar att Sekreteraren också är på minst en av dagarna, det var ju han som föreslog den helgen från början.
Bra Bergis, eftersom Ordföranden verkar vara med på det så är vi i alla fall tre än så länge.
Jag kan nog lira en dag under helgen 19-21e.
Spel om 14 dagar? Är det någon som kan spela då eller hur blir det? 🙂


Senaste kommentarer