Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.87.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Kidde Kidde skrev den 31 januari, 2010 kl. 22:43
Bra jobbat Dodis! Mycket bättre nu.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 27 januari, 2010 kl. 17:32
Jag kan antagligen den helgen. Förhoppningsvis kan vi bli fler än jag och Ordföranden, kanske kan Kidde avboka sitt om vi bestämmer i tid.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 27 januari, 2010 kl. 17:10
...passar på att förnya Sekreterarens inlägg om möjligt spel 19-20 februari. Kolla upp om ni kan och hör av er i gästboken!
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 26 januari, 2010 kl. 06:34
Bra jobb som alltid, Kassören!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 25 januari, 2010 kl. 20:45
Eftersom reklamen på den förra gästboken var ganska störande så har jag helt enkelt fixat en helt ny gästbok. Den ligger på samma server som resten av hemsidan. Det kommer alltså inte att bli någon reklam alls och vi kan lägga till och ta bort funktioner och smilies och liknande som vi vill. Bra, vad? 🙂
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 25 januari, 2010 kl. 19:51
Sensation kanske var att ta i Wille, men det var en högoddsare, det var det...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 24 januari, 2010 kl. 23:14
Tips 1; Använd Firefox och trolla bort reklamen med "Adblock" och "Remove It Permanently". Tips 2; Gå in på gästbokens direktlänk, där reklamen är mindre störande. www.a-free-guestbook.com/gb/dicksofdoom/ Jag ska kanske försöka göra en egen gästbok som ligger på samma server som resten av hemsidan, men det får bli ett vårprojekt. :nopom:
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 24 januari, 2010 kl. 21:09
Går det inte att få bort alla jäkla reklam i gästboken, är ju skitjobbigt att läsa när textraderna bara är två-tre ord breda.
Vänta …
ex-Ledamot W ex-Ledamot W skrev den 24 januari, 2010 kl. 02:36
Jajjamensan! Hade tänkt gå in hit kort efter att du sa det men glömde såklart. Fram till igår. F.ö. var det synd att vinägerchipsen blev så sågade av snacksauktoriteten. Dom kanske kan kännas lite konstiga utan öl men med öl tycker jag att dom är väldigt goda, även Pringles version. But it’s not my call, of course.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 23 januari, 2010 kl. 22:28
Finfrämmande i gästboken, minsann! Wille på besök! Ja, det var en otrevlig nesa att bli slagen även av herr W. 😥
Vänta …
ex-Ledamot W ex-Ledamot W skrev den 23 januari, 2010 kl. 02:58
Post 64 "Men att Wilhelmsson skulle avgå med segern, det är ju sensation!" För den oinvigde kan det månne te sig smått sensationalistiskt och jag kan väl medge att de internationella spelbolagen hade satt oddset ganska högt men tvivlarna hade helt enkelt bortsett från att jag ju hade spelat Carcassonne en hel gång tidigare! Men då detta skedde under den mörka kväll då IFK Gbg just hade tagit SM-guld förstår jag mycket väl var och en som hade raderat detta dygn ur minnet. Faktum kvarstår dock, vid mitt återbesök i detta gemytliga lilla sydfranska (?) landskap slog jag till med min strategiska genialitet och omvandlade mina höga utgångsambitioner till en förblindande seger av episka mått. Det är inte för inte att sägnerna sedan denna dag talar om mig som Den Store Stadsbyggaren...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 22 januari, 2010 kl. 04:13
Det ska vara fixat nu. 🙂
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 21 januari, 2010 kl. 22:21
...på tal om det. När jag försökte få upp statistiken lite så märkte jag att länken till äldre Ordföranden Informerar ligger lite väl lågt ute i marginalen. Vore ju bra om det fixas till!
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 20 januari, 2010 kl. 23:37
Min snackshörna ligger alltså lite för Ordföranden Informerar. Fan vad härligt. Nu gäller det att ha nya snacks redo varje gång det dyker upp en informerar. :rockon:
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 20 januari, 2010 kl. 07:35
Gött! Trevligt med lite uppdateringar som vanligt, bra gjort - Årets Mange!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 19 januari, 2010 kl. 17:11
Sidan är uppdaterad med lite smått och gott.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 30 december, 2009 kl. 00:13
Nya gästboken Om någon mot förmodan skulle ramla in i denna gamla gästbok: Här hittar ni den nya: hxxp://www.a-free-guestbook.com/guestbook.php?username=dicksofdoom
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 29 oktober, 2009 kl. 19:45
MMM Jag är tillgänglig för spel lördag och söndag i alla fall.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 25 oktober, 2009 kl. 19:19
Religiös? Ja, ja. Låter vettigt, då borde vi kunna spela något i alla fall båda kvällarna. Jag passar väl på att snyltåka med Svenne om det går för sig, alternativt åker vi väl tåget ner samtidigt.
Vänta …
Egnahem Egnahem skrev den 24 oktober, 2009 kl. 18:23
Spel nästa helg! Yes, klart jag kommer ner en sväng. Ska till kyrkan på lördag eftermiddag, annars har jag inte mycket inplanerat. Svenne,
Vänta …