Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.230.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Kidde Kidde skrev den 16 mars, 2010 kl. 21:53
Har inget bokat påskafton ännu, men dyker det upp en fest då så prioriterar jag fylla faktiskt. Torsdag och Fredag däremot ska det väl inte va några problem. Jag är fullt nöjd med en fest per helg nummera.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 15 mars, 2010 kl. 19:04
...som sagt. Jag kan inte alls 26-28, ska ut och spela då. Men i påsk kan jag torsdag-söndag i princip, även om jag måste åka igen söndag kväll.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 15 mars, 2010 kl. 07:45
Jag kan den helg som det bestäms, bara vi bestämmer något snart. Och någon inte ändrar sig i sista sekunden efter att vi bestämt oss...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 15 mars, 2010 kl. 06:35
Jag kan tyvärr inte spela alls helgen den 26-28 mars. Finns det inga lediga dagar alls att tillgå i påsk? Jag vet ju att det är supardagar då, men inte alla väl?
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 13 mars, 2010 kl. 00:00
Kör på Soldat Mange, det blir bra. Kul att ni båda är med nu, blir liksom lite mer liv i spelet igen, och en fortstrid står för dörren. Är lite tveksam till påsk faktiskt. Tror nog hellre jag spelar sista helgen i Mars när Dodis fyller år.
Vänta …
Revisorn Revisorn skrev den 12 mars, 2010 kl. 10:07
Kidde bjöd in mig till stan. Soldat kan väl funka fint för mig. Någon mer som har något att tillägga???
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 12 mars, 2010 kl. 08:11
Har Jon bjudit in dig till staden än? Du kan ju diskutera det i forumet. Det lät lite som att han ville att jag skulle bli Soldat, men jag blev Äventyrare, så kanske en Soldat behövs?
Vänta …
Revisorn Revisorn skrev den 12 mars, 2010 kl. 08:02
Behövs det någon speciell karraktär i The West? Har nu uppnått nivå 10 så jag kan välja det äntligen.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 11 mars, 2010 kl. 20:29
Blir det något spel i påsk? Det vore bra att få veta snart. Kan Kidde t ex?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 7 mars, 2010 kl. 15:58
Ett påskparti vore mycket trevligt. 🙂
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 7 mars, 2010 kl. 15:37
Från det ena till det andra, blir det något spel i påskhelgen? Skulle nog funka för min del iaf...
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 7 mars, 2010 kl. 12:07
Här händer det grejer. En ny medlem och två nya spelare i The-West. Kul kul. och grattis Mange.
Vänta …
Revisorn Revisorn skrev den 6 mars, 2010 kl. 21:24
Det blev ingen Weston, men w weston är nu mera med i the-west.se Inbjudan till er stad tack 🙂
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 6 mars, 2010 kl. 14:38
Ja, då får man säga GRATTIS å hela styrelsens vägnar! Jo, Weston låter ju bra, eller?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 6 mars, 2010 kl. 11:53
Grattis, Revisorn! Får man hoppas på ett CDR-inspirerat namn den här gången? "Weston" kanske?
Vänta …
Revisorn Revisorn skrev den 6 mars, 2010 kl. 11:38
I måndags fick vi tillskott i familjen. Det blev en liten kille denna gången också. Så nu är väl CDR's framtid säkrad en generation till....
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 5 mars, 2010 kl. 16:53
Finfint. Jag bjuder in dig omgående... trevligt med Stahlin tillbaka på banan, yrket kanske möjligen är begravningsentreprenör?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 4 mars, 2010 kl. 21:34
Okej, jag är med nu. Jag heter "Stahlin".
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 4 mars, 2010 kl. 21:18
The-west.se, sedan väljer du värld 1. Sedan kommer du känna dig hemma som gammal sly, så det blir nog inga problem att välja karaktär och börja med de olika uppdragen. Hojta till när du är med så bjuder jag in dig till staden.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 3 mars, 2010 kl. 23:13
Jaja, var reggar jag mig och hur går det till då?
Vänta …