4083 inlägg.
Har inget bokat påskafton ännu, men dyker det upp en fest då så prioriterar jag fylla faktiskt. Torsdag och Fredag däremot ska det väl inte va några problem. Jag är fullt nöjd med en fest per helg nummera.
...som sagt. Jag kan inte alls 26-28, ska ut och spela då.
Men i påsk kan jag torsdag-söndag i princip, även om jag måste åka igen söndag kväll.
Jag kan den helg som det bestäms, bara vi bestämmer något snart. Och någon inte ändrar sig i sista sekunden efter att vi bestämt oss...
Jag kan tyvärr inte spela alls helgen den 26-28 mars.
Finns det inga lediga dagar alls att tillgå i påsk? Jag vet ju att det är supardagar då, men inte alla väl?
Kör på Soldat Mange, det blir bra. Kul att ni båda är med nu, blir liksom lite mer liv i spelet igen, och en fortstrid står för dörren.
Är lite tveksam till påsk faktiskt. Tror nog hellre jag spelar sista helgen i Mars när Dodis fyller år.
Kidde bjöd in mig till stan. Soldat kan väl funka fint för mig. Någon mer som har något att tillägga???
Har Jon bjudit in dig till staden än? Du kan ju diskutera det i forumet. Det lät lite som att han ville att jag skulle bli Soldat, men jag blev Äventyrare, så kanske en Soldat behövs?
Behövs det någon speciell karraktär i The West? Har nu uppnått nivå 10 så jag kan välja det äntligen.
Blir det något spel i påsk? Det vore bra att få veta snart. Kan Kidde t ex?
Ett påskparti vore mycket trevligt. 🙂
Från det ena till det andra, blir det något spel i påskhelgen? Skulle nog funka för min del iaf...
Här händer det grejer. En ny medlem och två nya spelare i The-West. Kul kul. och grattis Mange.
Det blev ingen Weston, men w weston är nu mera med i the-west.se
Inbjudan till er stad tack 🙂
Ja, då får man säga GRATTIS å hela styrelsens vägnar!
Jo, Weston låter ju bra, eller?
Grattis, Revisorn! Får man hoppas på ett CDR-inspirerat namn den här gången? "Weston" kanske?
I måndags fick vi tillskott i familjen. Det blev en liten kille denna gången också. Så nu är väl CDR's framtid säkrad en generation till....
Finfint. Jag bjuder in dig omgående... trevligt med Stahlin tillbaka på banan, yrket kanske möjligen är begravningsentreprenör?
Okej, jag är med nu. Jag heter "Stahlin".
The-west.se, sedan väljer du värld 1. Sedan kommer du känna dig hemma som gammal sly, så det blir nog inga problem att välja karaktär och börja med de olika uppdragen. Hojta till när du är med så bjuder jag in dig till staden.
Jaja, var reggar jag mig och hur går det till då?


Senaste kommentarer