Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.39.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Bogen Bogen skrev den 1 juni, 2009 kl. 07:52
fredag Kommer att dyka upp i Alseda någon gång under fredagskvällen beroende på när vi kommer ifrån GBG...
Vänta …
Egnahem Egnahem skrev den 31 maj, 2009 kl. 21:58
Godagens! Jag skall se om jag kan komma loss, i så fall blir det fredagkväll! Tur att det åtminstone är en som knegar i den här föreningen, så ni andra kan glida runt på dagarna. ;oP Svenne,
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 29 maj, 2009 kl. 00:58
MMM Är det sverige-danmark då så planerar jag att vara full lagom till matchstart. Men som sagt det är ju fler dagar den helgen. Jag kan missat att betala en faktura på domänen tyvärr. Har tydligen råkat gömma ett par fakturor i min sopkorg märkte jag nu när dom släckte ner min kabeltv. Men ska ordna det inom det närmaste. Går ju på a-kassa som alla andra i föreningen nu för tiden.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 27 maj, 2009 kl. 23:08
Gjutet Japp, vi får kombinera Sverige-Danmark med lite andra aktiviteter i föreningens tecken. Bland annat föreslår jag att vi kör vidare på äventyret vi har igång i Chock, kanske bud på att inblandade spelare uppdaterar sig genom "Aktuella spel"! Spel om en och en halv vecka alltså, härrrrrrrrrrrligt...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 27 maj, 2009 kl. 23:06
Nationaldagshelgen Det verkar spikat med nationaldagsspelande i CDR. Mekka får finfrämmat med Bogen och hans slinka helgen 5-7 juni och eftersom udnertecknad och Ordföranden också tänker dyka upp då så räknar vi kallt med att även Kidde ställer upp på ett hörn. Ja, vi är medvetna om den så kallade ödesmatchen men nöjen går ju att kombinera.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 27 maj, 2009 kl. 22:06
Helgen... Svenne kan inte i helgen. Vet i fan om det är så lönt att dra ner om det bara blir spel på fredag kväll, vad säger ni?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 26 maj, 2009 kl. 17:19
Bra.. ..att du tar tag i det. Börjar det inte funka får du undersöka varför. Iofs borde det väl redan funka om du får räkningen för att fortsätta med domänen först nu.
Vänta …
det. det. skrev den 26 maj, 2009 kl. 16:39
MMM Fick en faktura på dicksofdoom.se idag i alla fall. Får väl pröjsa den och se om det funkar efter
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 26 maj, 2009 kl. 10:55
Lite... ...är ju bättre än inget alls, som pojken sa.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 25 maj, 2009 kl. 22:42
Svenne... ...ska se vad Svenne H säger om det hela, om det är lönt att dra ner. Men kan vi lira lite så...
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 25 maj, 2009 kl. 00:17
MMM Jag kan i vilket fall som helst inte spela på lördag. Men dom andra dagarna funkar väl bra för mig.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 22 maj, 2009 kl. 12:37
Eller? Eller var det kanske nästa helg Svenne inte kunde heller? I vilket fall som helst passar det i alla fall mig att dra ner nu om en vecka, då har man ju hunnit få in lite cash också... Vore ju bra om fler medlemmar förutom jag själv och Kassören lämnar sin syn på saken.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 22 maj, 2009 kl. 12:35
Helgerna ...jag tror att nästa helg vore lämplig, då Svenne H redan har sagt att han inte kan första i juni sedan, och jag kan inte andra helgen i juni. Risken är att det ramlar iväg ytterligare en månad om vi inte passar oss.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 21 maj, 2009 kl. 18:17
Tja... ...jag kan väl. Hörde nåt rykte om att Bogen skulle på Smålandsbesök någon helg framöver också, när var det?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 20 maj, 2009 kl. 18:51
Instämmer! ...det får man väl lov att fira på något sätt. För övrigt, hur ser spelmöjligheterna ut nästa helg? Det vill säga den sista i maj?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 19 maj, 2009 kl. 17:10
Grattis! Grattis till vår före detta vice ordförande i Surte eller var han bor som om jag inte är felunderrättad fyller 30 år idag.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 19 maj, 2009 kl. 16:40
Fansen Hur ska fansen hitta sidan om de inte har en addresse korrekt att knappa in? Scouterna och de äldre kvinnorna kommer vi ju att tappa helt.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 18 maj, 2009 kl. 22:13
... Japp, om inte annat i form av en rejäl läskskuld varje år.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 18 maj, 2009 kl. 19:39
Adressen funkar inte Om man går in på http://medlem.spray.se/dicksofdoomse/cdr.htm så hittas ju sidan, men https://www.dicksofdoom.se/ verkar ju inte funka alls. Och vi betalar väl för den?
Vänta …
kidde kidde skrev den 18 maj, 2009 kl. 18:43
MMM vad är det som inte fungerar med hemsidan?
Vänta …