Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.117.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 24 juli, 2009 kl. 21:55
Vilken helg? Var det helgen som är nu du menade? Skit att man missade, hade dock varit tight för min del. Skulle kunna om två veckor i alla fall, någon som är intresserad då?
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 16 juli, 2009 kl. 23:44
MMM Sidan är betald. Ska försöka fixa till uppdateringen också så snart som möjligt. Haft mycket att göra tyvärr. Ingen som vill lira nästa helg?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 14 juli, 2009 kl. 13:01
???????????????????????? Vad är det som händer egentligen? ..eller, ja, uppenbarligen inget alls.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 10 juli, 2009 kl. 11:44
Surt ...ja, även om vi inte är så många som använder oss av den här sidan så vore det ju trevligt om den funkade ordentligt. Något kul ska man ju ha.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 8 juli, 2009 kl. 16:51
Fastnat? Sekreteraren kanske fastnat med hufvudet i sin egen röv och kan därför inte uppdatera hemsidan sedan februari eller betala domänen.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 8 juli, 2009 kl. 12:03
Vad händer? Vore ju utomordentligt trevligt om Sekreteraren kunde fixa till det hela med hemsidan snart, eller åtminstone lämna över lämpliga uppgifter till Kassören så denne kan ordna det hela...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 1 juli, 2009 kl. 18:46
Efterskott... ...som pojken sa. Japp, grattis till Valberedaren - och inte att förglömma även vår Webmaster Bacon! För övrigt var det en trevlig spelhelg. Vi får hoppas att det löser sig med hemsidan snart. Om inte annat får Kassören ta över skötseln av densamma! Kan ju hälsa att Tarmis dök upp på gatan idag, och meddelade att han flyttat till boende över biografen, fint ska det vara. Han är för övrigt sugen på lite spel under sommaren, så det låter ju lovande.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 29 juni, 2009 kl. 20:17
Lite spel Det blev minsann lite spel i helgen, sex partier brädspel avverkades det om jag inte minns fel. Och till och med undertecknad lyckades vinna ett parti. Idag fyller herr Valberedare år, grattis till honom. 🙂
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 25 juni, 2009 kl. 22:57
Lögardag Japp, snabbt har det bokats in spel på lördag. Runt klockan 18-19 sisådär samlas vi på Oakhill!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 25 juni, 2009 kl. 04:38
Snabba puckar Ja, då får det bli något uppstyrt väldigt snabbt, men det är väl klart att jag kan antar jag. Hur går det med hemsidans betalning, Erik Carl Gustaf?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 24 juni, 2009 kl. 20:38
Spel? ...blir det något av det hela så kan jag tänka mig att dra ner om det är så. Vad säger ni övriga!? För övrigt har jag fått iväg lite info med mera till Sekreteraren nu, får hoppas att det händer något med hemsidan snart. Man börjar ju tvivla...
Vänta …
Egnahem Egnahem skrev den 23 juni, 2009 kl. 23:27
Nu till helgen... Lite oväntat så kommer jag att befinna mig i Alseda över helgen. Någon annan som kommer spendera hälgen på barndomsorten?? svenne,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 21 juni, 2009 kl. 14:59
Hemsidenyheter Några nyheter vad gäller betalning och funktion av hemsidan? För övrigt skickas nya uppdateringar till hemsidan i veckan som kommer, det vill säga lite stat, ord-info med mera.
Vänta …
kidde kidde skrev den 5 juni, 2009 kl. 01:02
MMM Oki, vi kör på det.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 4 juni, 2009 kl. 07:45
21 Då kör vi efter 21.00 på fredag helt enkelt. Då lär ju både jag själv och Bogen ha hunnit dyka upp dessutom. Jag kommer att infinna mig på Oakhill halv nio, nio sisådär åtminstone.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 4 juni, 2009 kl. 04:40
Helt out... ..i bokstavlig bemärkelse? Vi får väl helt enkelt se vad vi hittar på.
Vänta …
Kidde Kidde skrev den 4 juni, 2009 kl. 01:17
MMM Jag är tillgänglig för spel efter 21 på fredag. Har en fotbollsmatch mot Bäckseda på agendan först. Lördag är jag helt out tyvärr.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 3 juni, 2009 kl. 23:27
Surt sa räven Det var ju olyckligt. Då kan vi säga tack och adjö till möjligheten att spela D&D. Tur i oturen är ju att vi kan lira vidare på kampanjen i Chock om intresse finns, och vi har ju alltid en hel hög med brädspel också.
Vänta …
Egnahem Egnahem skrev den 3 juni, 2009 kl. 21:42
Sorry Har tyvärr negativa besked, hade missuppfattat datumet för vår företagsfest. Visade sig vara den här fredagen inte nästa.... Så tyvärr. Svenne,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 1 juni, 2009 kl. 16:43
Freitag Det blir fredag för min del också, vet dock inte exakt när det blir än. I vilket fall som helst så kan jag spela på kvällen och även på lördag före och efter fotbollen...
Vänta …