4083 inlägg.
Vilken helg? Var det helgen som är nu du menade? Skit att man missade, hade dock varit tight för min del. Skulle kunna om två veckor i alla fall, någon som är intresserad då?
MMM Sidan är betald. Ska försöka fixa till uppdateringen också så snart som möjligt. Haft mycket att göra tyvärr. Ingen som vill lira nästa helg?
???????????????????????? Vad är det som händer egentligen? ..eller, ja, uppenbarligen inget alls.
Surt ...ja, även om vi inte är så många som använder oss av den här sidan så vore det ju trevligt om den funkade ordentligt. Något kul ska man ju ha.
Fastnat? Sekreteraren kanske fastnat med hufvudet i sin egen röv och kan därför inte uppdatera hemsidan sedan februari eller betala domänen.
Vad händer? Vore ju utomordentligt trevligt om Sekreteraren kunde fixa till det hela med hemsidan snart, eller åtminstone lämna över lämpliga uppgifter till Kassören så denne kan ordna det hela...
Efterskott... ...som pojken sa. Japp, grattis till Valberedaren - och inte att förglömma även vår Webmaster Bacon! För övrigt var det en trevlig spelhelg. Vi får hoppas att det löser sig med hemsidan snart. Om inte annat får Kassören ta över skötseln av densamma! Kan ju hälsa att Tarmis dök upp på gatan idag, och meddelade att han flyttat till boende över biografen, fint ska det vara. Han är för övrigt sugen på lite spel under sommaren, så det låter ju lovande.
Lite spel Det blev minsann lite spel i helgen, sex partier brädspel avverkades det om jag inte minns fel. Och till och med undertecknad lyckades vinna ett parti. Idag fyller herr Valberedare år, grattis till honom. 🙂
Lögardag Japp, snabbt har det bokats in spel på lördag. Runt klockan 18-19 sisådär samlas vi på Oakhill!
Snabba puckar Ja, då får det bli något uppstyrt väldigt snabbt, men det är väl klart att jag kan antar jag. Hur går det med hemsidans betalning, Erik Carl Gustaf?
Spel? ...blir det något av det hela så kan jag tänka mig att dra ner om det är så. Vad säger ni övriga!? För övrigt har jag fått iväg lite info med mera till Sekreteraren nu, får hoppas att det händer något med hemsidan snart. Man börjar ju tvivla...
Nu till helgen... Lite oväntat så kommer jag att befinna mig i Alseda över helgen. Någon annan som kommer spendera hälgen på barndomsorten?? svenne,
Hemsidenyheter Några nyheter vad gäller betalning och funktion av hemsidan? För övrigt skickas nya uppdateringar till hemsidan i veckan som kommer, det vill säga lite stat, ord-info med mera.
MMM Oki, vi kör på det.
21 Då kör vi efter 21.00 på fredag helt enkelt. Då lär ju både jag själv och Bogen ha hunnit dyka upp dessutom. Jag kommer att infinna mig på Oakhill halv nio, nio sisådär åtminstone.
Helt out... ..i bokstavlig bemärkelse? Vi får väl helt enkelt se vad vi hittar på.
MMM Jag är tillgänglig för spel efter 21 på fredag. Har en fotbollsmatch mot Bäckseda på agendan först. Lördag är jag helt out tyvärr.
Surt sa räven Det var ju olyckligt. Då kan vi säga tack och adjö till möjligheten att spela D&D. Tur i oturen är ju att vi kan lira vidare på kampanjen i Chock om intresse finns, och vi har ju alltid en hel hög med brädspel också.
Sorry Har tyvärr negativa besked, hade missuppfattat datumet för vår företagsfest. Visade sig vara den här fredagen inte nästa.... Så tyvärr. Svenne,
Freitag Det blir fredag för min del också, vet dock inte exakt när det blir än. I vilket fall som helst så kan jag spela på kvällen och även på lördag före och efter fotbollen...


Senaste kommentarer