4083 inlägg.
Estrella! Ja, ja, även att jag inte själv äter just den smakvarianten, så är det på sin plats att ge en applåd till Estrella för sin finkänslighet när det gäller klassiker. Lagom till sommarsäsongen dessutom! Tack och bock till Sekreteraren för berömmet, även om en jämförelse med Bogen knappast bevisar något.... För övrigt är vi igång och rolling igen, spelarna borde ha sina drag 78 tillbaka i mailen nu! Som om inte det vore nog så borde ett regelförtydligande att klistra in i regelverket när det gäller grödorna dyka upp som nedladdningsbart under H&K-länken när som helst...
MMM Är det inte hur gött som helst, att estrella har insett sitt gigantiska misstag och återigen börjat servera de klassiska Barbecue chipsen! Hatten av för estrella...
MMM Måste ta tillfället i akt och berömma Ordföranden för hans eminenta jobb med Handel och Krig. Han har ändå drabbats av två rejäla datorhaveri under resans gång men håller ändå ett betydligt högre tempo än Bogen med Civ.
Information Det går framåt med att uppdatera min safe med H&K-drag och annat smått och gott. Daniel och Dod är helt klara och med Kidde saknas bara ett drag, det sista. Svenne har skickat sitt och det fixar jag snarast. Det är bara Bergis jag väntar på just nu. Meddelande om när spelandet drar igång igen kommer, men den gamla deadlinen verkar hålla.... Skicka alltså gärna era drag nummer 78 senast måndag 24.00.
H&K Spelandet kommer att ligga ner en vecka eller så på grund av att datorn har ballat ur och jag nu måste uppdatera de tio senaste dragen för alla spelare. Jag ska fixa allt så snabbt det går.
Sant och visst Såklart är det ju så! Det kan vara lämpligt att ha till hands om man ska på tillställning och måste ha något att prata om.
Mycket bra! ...får Kidde till och med, eftersom det är synd att slänga alla ordförandens gamla visdomsord till kråkorna bara för att vi spelat en gång till. Kassören, L
Trevligt! Det låter ju som ännu ett bra initiativ från den flinke Sekreteraren.... Jag har en del som ligger på datorn om det behövs.
MMM Jag räknar kallt med betyget "bra"! Det har ju varit lite snack om det tidigare. ska fundera ut nått kul sätt att ha dem kvar på, men så länge blir det som det är nu. Man borde med gamla O.I snabbt kunna kolla upp vem som vunnit alla brädspels parti och göra en sammanställning på det. Kunde vara kul...
Ute i god tid? Hejsan alla glada! tänkte bara fråga om det är några som är interesserade att lira rollspel helgen den 17-19 juni?? jag kommer i vilket falls om helst att vara hemma då, så jag räknar kallt med lite b-lag på söndagen!
Jasssssså Där ser man, Sekreteraren tar ett initiativ och låter gamla Ordföranden Informerar ligga kvar. Bra eller anus?
Synd Det var ju lite tråkigt att jag inte har någon framförhållningen, var sugen på ett rejält parti civ. Bergforsen,
Norge? Vad ska Bergis till Norge och göra? Jaja, det är ju hans problem. Kassören, L
Kort Tyvärr Bergis.... Jag kan inte i alla fall. Borde kanske haft längre varsel som sagt.
Spel på söndag Jag kommer som kanske bekant att under nästa läsår befinna mig i det förlovande landet i väst, jag åker den 15 augusti. Jag insåg också att jag redan är uppbokad varenda helg fram till mitten av Juli. Det är ju numera helg på nationaldagen, jag kommer dessutom bege mig till hemtrakterna imorgon. Därför föreslår jag (med mycket kort varsel) spel på söndag. Bergis, Linköping (för sista
H&K ....för övrigt ligger alla H&K drag klara, men mailen verkar strula något, så jag gör mitt bästa för att få iväg dem...
Godis Efter en tung spelhelg inkommer snart information om detta under Ordföranden Informerar. Troligen sker detta någon gång efter helgen.
Hrrrmmm Ok, men jag ser att det hoppar till och blir massa medlem.spray och liknande framför dicksofdoom.se. Jag antar att det inte kommer att vara så framöver!?
www.dicksofdoom.se Från dags datum gäller "www.dicksofdoom.se" som adress till hemsidan. Den gamla adressen kommer inte att uppdateras och plockas bort inom kort. Så se till att andra i era favoriter. mvh Webmaster
Torsdag Jag kommer till Mekka redan på torsdag kväll för att riktigt insupa spelsatmosfären. Stannar förmodligen en bra bit in på nästa vecka, emedan jag inte har några tider av värde att passa. Kassören, L


Senaste kommentarer