4083 inlägg.
Gjutet Jag spelar gärna, jag kan dock inte helgen 5-6, men annars har jag nog inga begränsningar rent tidsmässigt.
trevligt.. .. att hora att det diskuteras kroppsdelar pa gastboken, var ju ett tage sen... for ovrigt sa kan jag tanka mig att lira lite Rpg nagon gang i borjan pa februari, hur later det? Svenne, Sanur,
Möjligt Ja, varför inte, eller Bergis för att han undanhöll regler i Napoleon? För övrigt så dyker en information och lite H&K-världshändelser upp när Sekreteraren får tummen ur.
Månadens Vice för att han dyker upp och skriver upp läsk utan att betala för att sedan åka tillbaka till Sveriges framstjärt igen? 😉 Kassören, L
MMM Hur blev det med månadens mange i december?
Pung Ja, det gäller ju att utnyttja sina förmågor. För övrigt så kommer jag senare idag skriva ihop en Ordföranden Informerar, och sedan är det upp till Sekreteraren när den dyker upp på hemsidan.
Lillballe lever Jag hörde faktiskt ett rykte redan förra veckan från Storballe om att Lillballe var vid liv. Han hade uppenbarligen fällt ut pungen till en enorm optimistjolle och därmed klarat livhanken tills några malaysiska fiskare plockat upp honom. Så kan det gå. Kassören, L
... Sven lever alltsa...jag var inte riktigt saker pa om han sa nagot om att aka runt i Sydostasien... CDR har ju flera ganger trott att Sven varit dod, men oftas hade han bara somnat till pa soffan i rollspelsrummet...
... Sven lever alltsa...jag var inte riktigt saker pa om han sa nagot om att aka runt i Sydostasien... CDR har ju flera ganger trott att Sven varit dod, men oftas hade han bara somnat till pa soffan i rollspelsrummet...
Hemsidan!! Trevligt att man anteligen har fatt en fungrande lank... nu vantar man bara med spaning pa naste ordfornainfo. och lite statestik i bade civ och h&k skulle sitta fint... see you son svenne,
Hemsidan. Ja nu har man fått den aktuella adressen. (hade cjb.net-adressen innan). Kommer som jag sa till vissa att åka till Irland och jobba den 10 Jan så jag vet inte om jag kommer ha tillgång till min mail. Så eventuellt kommer jag att förhala CIV II en liten tid. Fixar med Bogen så kan han skicka till min hotmail också. Revisorn,
2005 Ett härligt nytt spelår på ingång. En ny ordföranden informerar angående julspelandet och så vidare kommer att skrivas ihop inom kort, och numera har alla medlemmar fått hemsidans adress skickad till sig i enlighet med vad som bestämdes på årsmötet.
Dopparedagen ..........ja, är det inte idag den är egentligen, börjar klockan 18.00..........
23!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nedräkningen kan börja, snart är det dags för Oakhill igen!
Salle rules Det kan det nog bli, mycket trevligt! Det är nog min bästa julklapp det där.
MMM Känns som lite Mange varning när vi ska damma av Ansgar, Salle-Balle och Legolin.
Webmaster Jag har precis lagt på luren efter ett långt och givande samtal med vår webmaster från Slättåkra, numera Hässleholm. Han meddelade att han tyvärr inte dyker upp den 23:e, men är öppen för förslag framåt julaftons kväll och om inte annat den 25:e......
Gillmark Kanske kan det bli så att byrådirektören själv kan kassera in en länge efterlängtad titel?
Mange Det vore ju oerhört roligt om Bergis försvarade en titel han inte ens visste att han hade, så jag stödjer dina nomineringar mest i brist på bra minne. MM är annars något jag tycker att vi skulle bli bättre på, inte att vi ska spela sämre såklart utan att vi varje månad ska bestämma om det verkligen ska utses någon och i så fall uppdatera hemsidan med denna information. Eftersom vi kommer att spela något i stil med åtminstone tre partier blandat rollspel innan december är slut hoppas jag på minst en tvåa av någon som inte är jag och då är ju Årets Byrådirektör en öppen match igen. Kassören, L
2003 .......för övrigt så borde väl Bergis vara ensam segrare för 2003? Vad jag vet så är det väl bestämt att t ex en enkel tvåa väger mer än två ettor?


Senaste kommentarer