Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Jönköping Jönköping skrev den 21 september, 2002 kl. 00:56
Rollspel För tillfället har jag ingen aning när jag ska hem nästa gång, det kan bli när som helst. Föresten vad har sambosarna för telefonnr? Valberedaren,
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 19 september, 2002 kl. 14:01
Rollspel Jag kan v 41, 42 eller 43, inte 39 och 40. Det är vad jag vet iaf - när kan ni andra? Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 19 september, 2002 kl. 13:42
MMMMMMMMMMM Det blir nog ändring på det nu, vi har nämligen äntligen fått våran telefon installerad, så nu finns i alla fall möjligheten att glida ut i etern lite titt som tätt! När kan grabbarna gurs lira rollspel nästa gång då?
Vänta …
Jönköping Jönköping skrev den 19 september, 2002 kl. 11:47
Jon och kidde Ja jag har då inte hört något livstecken ifrån dem, så jag antar att det ligger avdäckade någonstans... 😉 Valberedaren,
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 18 september, 2002 kl. 13:51
Jon och Kidde ...super väl dagarna i ända kan jag tänka mig? 🙂 Kassören, L
Vänta …
Svenne Svenne skrev den 17 september, 2002 kl. 23:08
..... Det mesta utan just spelar rollspel... Valberedaren, R
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 17 september, 2002 kl. 09:49
Tycker jag... ...är tråkigt. Vad gör allt folket egentligen? Kassören, L
Vänta …
Jönköping Jönköping skrev den 16 september, 2002 kl. 20:11
.... Det är så mycket annat som folk donar med... Valberedaren,
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 16 september, 2002 kl. 02:01
... det verkar inte som CDR ar sa aktivt numera? bogen,
Vänta …
Jönköping Jönköping skrev den 6 september, 2002 kl. 13:48
Spel! efter V37 är jag ganska upptagen så långt jag vet nu men kanske V40...? Valberedaren,
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 6 september, 2002 kl. 00:10
Helgen v37 ...kan jag tyvärr inte. Har redan köpt biljett till en konsert jag ska på då. 14 september. Något annat datum som är aktuellt? Kul att pbem snart är igång igen. Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 5 september, 2002 kl. 21:36
MMM Jag befinner mig nog i krokarna av Mekka alla helgerna den här månaden, så för mig går det bra när som helst!!! OBS! Min gamla e-mailadress: kidde@rocketmail.com, fungerar inte längre, så skicka eventuell post till: Sekreteraren@rocketmail.com
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 5 september, 2002 kl. 21:05
Organ Om det blir spel då så är inte jag omöjlig på att åka ner den helgen också. Men bara om det blir seriöst spelande vill säga! Western-pbem drar nog igång på allvar inom en vecka eller liknande för de som är intresserade.
Vänta …
Jönköping Jönköping skrev den 4 september, 2002 kl. 16:19
Spel Jag kommer hem den helgen det är val, typ om två veckor. sen vet jag inte när jag kommer hem nästa gång. Valberedaren,
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 3 september, 2002 kl. 21:03
Mekka Jaha, när är det dags för sköna rollspelskvällar i Mekka nästa gång om man får vara framfusig nog att fråga? Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 25 augusti, 2002 kl. 21:27
Vi har en lägenhet Sambo med Sekreteraren, det trodde jag aldrig. De som inte har lämnat in sitt PBEM drag kan ju ta och göra det inom en vecka i alla fall så att vi kommer igång. Troligen blir det lite ryckiga drag (som flickan sa) tills vi har flyttat upp och jag har fått med mig datorn. Men om dragen kommer in så är det ju alltid något som händer i alla fall.
Vänta …
kidde kidde skrev den 23 augusti, 2002 kl. 00:32
MMM Nej, ordföranden och Sekreteraren bor ännu inte i Jönköping, men runt den 15:e så lär vi vara sambo i husqvarna.
Vänta …
city city skrev den 20 augusti, 2002 kl. 21:10
Änteligen Nu har jag nästa fått ihop alla möbelrna och som ni ser så har jag även fått fart på datorn. så nu kan westenrollspelet dra igång igen!! Valberedaren, Jönköping
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 17 augusti, 2002 kl. 14:34
fotboll som Sven namnde sa kommer jag att dyka upp i Jonkoping pa mandag, tyvarr sa ar mitt kna at helvete och jag vet inte om jag kommer att kunna spela nagot nar vi ar i Sverige, vi kan ju alltid ses iallafall.....bor Kidde och Jon i JPG nu?
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 17 augusti, 2002 kl. 14:34
fotboll som Sven namnde sa kommer jag att dyka upp i Jonkoping pa mandag, tyvarr sa ar mitt kna at helvete och jag vet inte om jag kommer att kunna spela nagot nar vi ar i Sverige, vi kan ju alltid ses iallafall.....bor Kidde och Jon i JPG nu?
Vänta …