4083 inlägg.
Vikarien Jag antar att Bogen fortfarande kan om en vecka som han tidigare har meddelat...? Frågan är också var Svennes inlägg har tagit vägen....
Okej Vad bra, hoppas han kan då. Kassören, L
Svenne the H Jag har snackat med Svenne nyss, och han ska kolla upp lördagen. Men troligen kan han lira då verkar det som. Han skulle lämna besked här så fort så möjligt....
Vad som ..funkar för mig. 🙂 Kassören, L
Timmar Jodå, om vi börjar relativt tidigt så hinner vi ju med några timmar. Vore gött med en spelhelg som sagt, eftersom det dröjer ytterligare ett par veckor om vi inte tar den här chansen... I vilket fall kan vi kanske köra en mastodontlördag och helt skippa söndagen. Lira från 16-4 eller så.....
MMM Ja mig spelar det ingen roll. Börjar jobba 15.30 på söndagen, så en stund lär vi väl hinna med även då.
Spel? Ja, det kan ju vara lite väl kanske. Å andra sidan blir det ju flera veckor till annars. Vi kan ju spela lördag och kanske på dagen på söndag? Vad säger ni? Jag kan i vilket fall som helst inte helgen efter det, alltså 3:e nov. Spelar vi inte i oktober får vi i så fall vänta till 10:e november, är det ett alternativ?
MMM Jag kan faktiskt spela lördagen sista helgen, men jobbar fredag och söndag kväll. Så det känns väl lite sådär att boka spel för bara en kväll. Men det är upp till er andra.
Attans, ja! ....jo, det vore ju för oturligt det! Vi får väl ta den helgen när flest personer kan bara, som vanligt, och anpassa spelandet efter det.
Otur! Det vore ju extrem otur om vi misslyckades med att pricka in någon av de där 28 dagarna i månaden då Kidde kan, för tredje måanden i rad. Kassören, L
MMM Jag brukar jobba sista helgen i månaden. Borde vara så den här gången också. men ska kolla upp det ordentligt.
Uppdaterat.... Det var ju trevligt med lite uppdateringar av hemsidan! På tiden. Hoppas det kan bli lite spel nu också.
.....tid ....men som sagt så vore det bra att veta i tid. Möjligen är jag upptagen den lördagen nämligen, men måste kolla det och försöka styra upp det hela om det nu blir spel! Ordföranden nu
Tre musketörerna Ja, då kan ju Bog, Dod och jag själv helgen runt den 27:e då. Bara för Svenne H, Tarmis och Sekreteraren att meddela hur det ser ut för dom. Ordföranden, GBG
mm helgen 19-20 funkar inte för mig då jag ska på födelsedagsfest, helgen efter skulle dock funka, spel lör-sön i så fall för mig... Bogalicious,
Hmmm Oj, tokigt... Kan vara så ja, i vilket fall som helst är det helgen efter dom dagarna som jag tänker på! Borde väl bli 19-20 då va? Alternativet är annars helgen efter det. Jag kan vilket som om jag får veta det i tid bara.
Det är nog... ...ett klart "Ja" på båda frågorna. Kassören, L
??? Är inte 16-17 mitt i veckan eller är det jag som röker fultjack?
Jag kan. Jag kan helt oväntat då. Kassören, L
17:e Vad säger ni om spel under helgen 16-17 oktober? Bu eller bä?


Senaste kommentarer