Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.39.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 21 oktober, 2007 kl. 11:44
Vikarien Jag antar att Bogen fortfarande kan om en vecka som han tidigare har meddelat...? Frågan är också var Svennes inlägg har tagit vägen....
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 17 oktober, 2007 kl. 20:16
Okej Vad bra, hoppas han kan då. Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 15 oktober, 2007 kl. 19:13
Svenne the H Jag har snackat med Svenne nyss, och han ska kolla upp lördagen. Men troligen kan han lira då verkar det som. Han skulle lämna besked här så fort så möjligt....
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 15 oktober, 2007 kl. 09:20
Vad som ..funkar för mig. 🙂 Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 13 oktober, 2007 kl. 13:45
Timmar Jodå, om vi börjar relativt tidigt så hinner vi ju med några timmar. Vore gött med en spelhelg som sagt, eftersom det dröjer ytterligare ett par veckor om vi inte tar den här chansen... I vilket fall kan vi kanske köra en mastodontlördag och helt skippa söndagen. Lira från 16-4 eller så.....
Vänta …
kidde kidde skrev den 13 oktober, 2007 kl. 00:21
MMM Ja mig spelar det ingen roll. Börjar jobba 15.30 på söndagen, så en stund lär vi väl hinna med även då.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 12 oktober, 2007 kl. 10:23
Spel? Ja, det kan ju vara lite väl kanske. Å andra sidan blir det ju flera veckor till annars. Vi kan ju spela lördag och kanske på dagen på söndag? Vad säger ni? Jag kan i vilket fall som helst inte helgen efter det, alltså 3:e nov. Spelar vi inte i oktober får vi i så fall vänta till 10:e november, är det ett alternativ?
Vänta …
kidde kidde skrev den 12 oktober, 2007 kl. 00:25
MMM Jag kan faktiskt spela lördagen sista helgen, men jobbar fredag och söndag kväll. Så det känns väl lite sådär att boka spel för bara en kväll. Men det är upp till er andra.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 9 oktober, 2007 kl. 10:31
Attans, ja! ....jo, det vore ju för oturligt det! Vi får väl ta den helgen när flest personer kan bara, som vanligt, och anpassa spelandet efter det.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 8 oktober, 2007 kl. 23:06
Otur! Det vore ju extrem otur om vi misslyckades med att pricka in någon av de där 28 dagarna i månaden då Kidde kan, för tredje måanden i rad. Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 8 oktober, 2007 kl. 01:08
MMM Jag brukar jobba sista helgen i månaden. Borde vara så den här gången också. men ska kolla upp det ordentligt.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 8 oktober, 2007 kl. 00:11
Uppdaterat.... Det var ju trevligt med lite uppdateringar av hemsidan! På tiden. Hoppas det kan bli lite spel nu också.
Vänta …
igen! igen! skrev den 5 oktober, 2007 kl. 22:24
.....tid ....men som sagt så vore det bra att veta i tid. Möjligen är jag upptagen den lördagen nämligen, men måste kolla det och försöka styra upp det hela om det nu blir spel! Ordföranden nu
Vänta …
idag idag skrev den 5 oktober, 2007 kl. 22:19
Tre musketörerna Ja, då kan ju Bog, Dod och jag själv helgen runt den 27:e då. Bara för Svenne H, Tarmis och Sekreteraren att meddela hur det ser ut för dom. Ordföranden, GBG
Vänta …
GBG GBG skrev den 5 oktober, 2007 kl. 21:33
mm helgen 19-20 funkar inte för mig då jag ska på födelsedagsfest, helgen efter skulle dock funka, spel lör-sön i så fall för mig... Bogalicious,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 5 oktober, 2007 kl. 00:44
Hmmm Oj, tokigt... Kan vara så ja, i vilket fall som helst är det helgen efter dom dagarna som jag tänker på! Borde väl bli 19-20 då va? Alternativet är annars helgen efter det. Jag kan vilket som om jag får veta det i tid bara.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 3 oktober, 2007 kl. 22:57
Det är nog... ...ett klart "Ja" på båda frågorna. Kassören, L
Vänta …
bog bog skrev den 3 oktober, 2007 kl. 18:16
??? Är inte 16-17 mitt i veckan eller är det jag som röker fultjack?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 2 oktober, 2007 kl. 16:12
Jag kan. Jag kan helt oväntat då. Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 1 oktober, 2007 kl. 16:34
17:e Vad säger ni om spel under helgen 16-17 oktober? Bu eller bä?
Vänta …