4083 inlägg.
en tanke... kom att tänka på att föräldrarna har prata om att komma och titta på en fotbollsmatch innan säsongen är slut, jag kanske kan få dem att komma och kolla den 22:a och sedan åka med tillbaka till Alseda, vilket i så fall skulle betyda tidigare start på lördagen...ska kolla med dem om den saken... bogen,
22:a ... du skrev ju tidigare att du inte kunde 22:a, Kidde! Men det kanske inte var något speciellt viktigt trots allt. Fast den helgen verkar det som om Bogen endast kan sent på lördagen och sedan hela söndagen i så fall.
MMM 15:e är i alla fall helt kört för mig, dop på förmiddagen och fest med fotbollslaget på kävllen. och eftersom vi har b-lags match på söndagen också, så lär det inte bli den helgen. Helgen 29:e jobbar jag fredag, lördag och söndag kväll. börjar 15.30 på söndag, så den helgen funkar ju rätt dåligt också. så det är väl den 22:e som funkar bäst för mig som det ser ut nu. har en svag aning om att det var nått då, men inget jag kommer på nu i alla fall.
Luriga grejer Där ser man.... verkar ju tight, men ändå inte helt omöjligt. Känns som om det är Svenne och Kidde som ska svara på Bogens inlägg, jag själv och Chewski har ju redan sagt att vi kan vilken av dessa helger som helst.
Lägesrapport... ...det är mycket nu. Det ser jävligt tight ut för mig, så här är läget, jobbar den 15:e (lör) till 12.00 så jag skulle kunna ta mig hem efter det, MEN då kunde väl inte kidde? Dessutom har jag match dagen efter (14.00) som jag måste tillbaka till. Helgen 22:a blir också svår, har match 14.00 på lördagen (när jag kollade en annan gång kunde jag vara i vetlanda vid 23-tiden)...men det var väl någon som inte kunde 22:a eller hur. Helgen efter detta, har jag match (29:e) på lördagen kl 12.00, så då skulle jag kanske kunna ta mig till alseda lite tidigare, så kanske lite spel lördag och sedan mycket spel söndag. Det är nog det bästa jag har att komma med just nu. Ett alternativ är ju att jag tar mig hem den 22:a och sedan kör vi hela dagen 23:e (sön)... der Bogmeister,
Ja, bestäm er! Jag kan vilken helg som helst vad jag vet. När kan Glamourbogen? Kassören, L
Fredag ....i så fall är det väl spel under fredagen 14:e eller 21:a som gäller + spel på lördagen för de som kan den också kanske. Eller är det rent utav följande helg som gäller istället? Det drar ju iväg så in i helvete igen nu, det var ju direkt vad vi sa i juli....
MMM 15:e är kört för min del också. ska på barndop.
15:e ....då är det väl helgen/lördagen den 15:e september som verkar troligast i nuläget då.
MMM Den 22:a kan inte jag i alla fall. Men det är dock bara lördagen som är körd för mig. Ska kolla upp den andra helgen... återkommer
För min del också Jag kan båda datumen vad jag vet idag. Kassören, L
SVENNE H Som det verkar nu är det antingen helgen den 15:e eller 22:a som gäller. Båda skulle funka för min del tror jag.
Jag kan båda ...vad jag vet. 🙂 Hur är det med er andra? Kassören, L
Intresse Intresset verkar ju inte vara på topp nä.... Om någon mot förmodan vill veta så snackade även Svenne om den 22:e september. Han skulle skriva in här vilken av dagarna det är som han kan. Förhoppningsvis inom kort.
!? ....eller inte. För övrigt så har Svenne snackat om att han kan spela lördagen den 8:e september, vad säger ni andra om det?
Kommentarer Inte många andra kommentarer, men den viktigaste var ju ändå från Kassören. Då förutsätter jag att Sekreteraren fixar till det där så fort så möjligt då....
Klanteri Jag tycker inte det var någon som direkt klantade till sig extra mycket i D&D. Såjag kan tänka mig det som herr Ordförande skrev.
MM-Juli Hur blir det med Månadens Mange för juli? Instämmer ni med det som skrevs i Ordföranden Informerar?
H&K Håller på att dona lite med H&K. Lite statistik, reviderade regler och upplägget på sidan ska förhoppningsvis fixas till inom en snar framtid. Bara så intresserade vet det!
medhåll bara att hålla med ordf. Frågan är ju bara på vilken plats det händer mest skumma saker, Vretgaard eller Bengtsgaard. Skönt med lite rejält d&dande... bog,


Senaste kommentarer