Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.139.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 10 november, 2004 kl. 00:12
jawohl .....vilket han uppenbarligen har gjort.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 8 november, 2004 kl. 23:55
Talg? Varför inte? För övrigt kan jag bara meddela att om sekreteraren sköter sig borde en ny ordföranden informerar vara uppe på sidan inom kort....
Vänta …
kidde kidde skrev den 8 november, 2004 kl. 22:45
MMM jag är för förstalgen också!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 8 november, 2004 kl. 02:00
Jaha Men då har vi väl styrelsemajoritet på det, och kan helt enkelt besluta att Simple Medlem Bog ska verkställa dådet innan jul? Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 7 november, 2004 kl. 22:57
Che Varför inte, om inte annat så skulle det bli reklam, och man brukar väl säga att all publicitet är bra publicitet.
Vänta …
Friberg Friberg skrev den 3 november, 2004 kl. 23:50
... ...en svart CDR-logga pa Vita Husets vagg skulle sitta fint... Harry
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 3 november, 2004 kl. 15:19
Påminnelse Jag vill bara påminna bolsjeviken i familjen att han låter bli att hitta på något sattyg pga av det uppkomna valresultatet. Men om han ändå skulle göra det, så glöm inte att underteckna med Dicks of Doom. Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 3 november, 2004 kl. 03:27
Initiativ Bra research från Sekreteraren. Jag vet i fan om Anaconda, jag har inte sett första och är tveksam till att även en mastodontbudget skulle kunna gå till den. Men de övriga två kan jag givetvis gå med på, och helgens program verkar ju redan vara ordnat.
Vänta …
kidde kidde skrev den 2 november, 2004 kl. 00:54
MMM; Fick det senaste kontoutdraget för cdr och tycker vi har mer än råd med ett biobesök. speciellt eftersom det antagligen bara blir ordföranden, kassören och jag som går. Detta skulle kanske passa bra med en spelhelg i jönköping. lite brädspel på fredagen, bio och lite fest på lördagen. vad sägs om det? Filmer som kanske skulle vara lämpliga, finns en viss koppling till våran verksamhet... Anaconda:Hunt for the Blood Orchid 10/12 Alexander 19/11 Exorcisten: Begynnelsen (Exorcist: The Beginning)12/11
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 27 oktober, 2004 kl. 23:30
Hmmmmm Gött med lite uppdaterad sida, bra jobb från Sekreteraren.... För övrigt så ska jag knopa ihop en ny information snart från senaste spelhelgen.
Vänta …
tokige tokige skrev den 26 oktober, 2004 kl. 22:31
CIV likt Kidde sa rullar CIV vidare...nasta drag ar ute och det ar RUNDA 3-HANDEL som galler...hor av er om ni inte fatt emailen... bogen den
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 22 oktober, 2004 kl. 00:06
CIV nu ar nasta drag RUNDA 3-FLYTTA/STRID ute. Vi har haft lite strul med emails sa om ni inte fatt draget sa meddela mig...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 21 oktober, 2004 kl. 19:09
Inga Gill? Nu är det så att jag har bett om ursäkt för både det ena och det andra i just den informationen för ett bra tag sedan. Jag tycker att det borde vara glömt och förlåtet vid det här lagt. Denna anonyma person, uppenbarligen herr Gillmark själv, borde hänga med i debatten och inläggen istället för att koncentrera sig på att bita den hand som föder honom.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 20 oktober, 2004 kl. 00:02
Gill-Chips! Jag tycker att vi i styrelsen ska kräva att han byter namn till Gill-Chips. Har jag någon med mig på det förslaget? Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 19 oktober, 2004 kl. 23:10
MMM jag fastnade för Gill-Babs, nästan så jag hoppas att han byter till det. vadå månadens mange, har ingen annan märkt det på över ett halvår även att alla har läst det och hänger på sidan 5-6 gånger i veckan???
Vänta …
Dillberg... Dillberg... skrev den 19 oktober, 2004 kl. 21:36
Manadens Mange? "25 Maj 2004 Vinnaren i Civ pbem är korad, och vinnaren är.....Erik Mattsson. 2:a blev ordföranden och 3:a Magnus Gillberg." Floskeltoppen? Eller har jag bara missat att Mange har bytt namn annu en gang...nu till Gillberg! Vad blir nasta steg Gillstrom, Gill-Babs, Grillmark,
Vänta …
... ... skrev den 19 oktober, 2004 kl. 19:59
... lagom till jul kommer flera intressanta filmer: "Supersize Me" - vad hander om ett vanligt mackbitrade ater kabanoss i en hel manad? "Bengts Park - The Movie", Trey Parker och Matt Stone kor vidare med tecknat, och de behover inte ens andra pa huvudrollen, Erik Cartman... "Sex and the City-The Movie", vad hande egentligen bakom Utposten den dar forfarliga natten? Jason Alexander i huvudrollen... ...,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 18 oktober, 2004 kl. 22:31
Hrrrm Jag ställer upp på ett sådant äventyr, men det får ju vara en film med viss rollspelsanknytning eller liknande. Den aktuella filmatiseringen av Min bror har tre skinkor är ju t ex inget perfekt alternativ. Vad gäller spel till helgen så kommer jag att dyka upp på Oakhill runt klockan 19.00 på fredag.
Vänta …
kidde kidde skrev den 17 oktober, 2004 kl. 22:07
MMM Eller kanske "sagan om det två homosexuella bröderna" eller den lite mer vågade "dod, hans bror och en dubbeldildo"
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 16 oktober, 2004 kl. 14:20
Film "Mattsson - En fisrings äventyr" eller "Kidde på taket - en ömsint skildring av mackrelaterat vansinne" eller vad som helst som råkar gå på bio i juletid. "Shelleriet - en dokumentär om några förståndshandikappade och deras vardag" kanske har hunnit gå upp då? Kassören, L
Vänta …