Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.230.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
fisring" fisring" skrev den 15 oktober, 2004 kl. 20:50
film "Kidde - The lord of the
Vänta …
kidde kidde skrev den 15 oktober, 2004 kl. 18:23
MMM Jag kan spela den helgen. men det känns lite så där om vi bara blir tre. Men jag snackade med gildert lite idag, han var lite sugen på att vara med nån kväll. Coma kan inte den helgen som det ser ut nu. Men kom ni om ni vill, vi lär väl alltid hitta på något. Efter som det inte verkar bli någon "The Lord of the ring - The return of Kidde" lagom till jul. Vad säger ni andra om att ändå hålla bio traditionen vid liv med någon annan rulle?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 14 oktober, 2004 kl. 21:04
Gött mos Äntligen är man tillbaka på hemsidan igen! Känns riktigt bra, nya adressen från Sekreteraren gjorde susen. Vad säger Sekreteraren förresten om spel helgen den 22:a?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 14 oktober, 2004 kl. 10:35
RPG Det kan bli spel den 22:a, men då utan Tarmforsen. När det gäller Christer Pettersson, som enligt Oscar Ernst, kanske var Sveriges hårdaste person, så tycker jag givetvis att vi kan bistå med något ur klubbkassan.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 13 oktober, 2004 kl. 23:08
Okej Hoppas att herr Führer har fått kontakt med Tarmis. Har inte hört något från Tarmforsen om han kunde heller, han skulle ta sig en funderare skrev han. Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 13 oktober, 2004 kl. 01:47
MMM Som det ser ut nu i alla fall. Ordföranden skulle kolla med bergis, men har inte hört något om det.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 6 oktober, 2004 kl. 00:46
Spel? Spel helgen 22-24 oktober? Kassören, L
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 30 september, 2004 kl. 21:10
bra da ar allt lugnt... annat som ar lugnt: http://www.svt.se/texttv/337.html
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 30 september, 2004 kl. 01:03
Fungerade Jag har fått senaste draget av dig ikväll. Min skolmail har stoppat vissa filer (zip bland annat) för att förhindra virus och min airosto(a)home.se-adress strular lite allmänt men det brukar funka om man är enveten. airosto@hotmail.com hade jag en gång i tiden, men eftersom jag inte loggade in där på ett tag förlorade jag den och någon slags kusin har lagt rabarber på den tror jag. Kassören, L
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 29 september, 2004 kl. 22:17
CP-RIP nytt CIV drag pa g... av nagon anledning sa kunde jag inte skicka email till doden, varken hans skolmail eller airosto@hotmail.com (som jag tror att han har)...kanske filerna ar for stora? Hor av dig med en alternativ email eller nagon annan losning...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 29 september, 2004 kl. 21:54
CP Christer Petterson -Sveriges riksamfetamist har tagit ner tiggarskylten för sista gången. Borde CDR skicka någon form av krans till hans begravning? Kassören, L
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 28 september, 2004 kl. 21:05
... ja, med vanlig skatt, hor-skatt frakt och andra tillagg blev det hela $573 eller rattare sagt 4227,50 SEK...javligt billigt!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 27 september, 2004 kl. 22:51
Generöst! Att Tarmis var så generös, det visste jag inte. Du fick alltså en hora av gamle Bergis? Vad kan det kosta att skicka en hora från Ryds allé till staterna, knappast billigt? Kassören, L
Vänta …
Bogagenrio Bogagenrio skrev den 27 september, 2004 kl. 21:05
CIV2-PBEM ...jag har fatt de flesta dragen, men jag fick precis hora ifran Tarmforsen att mina CIV-email till honom hamnade i hans Junk-mail folder, sa han visste inte ens att vi hade borjat, sa jag var tvungen att skicka alla filer igen till honom...dessutom vantar jag pa Kiddes "drag" (som pojken sa), Kidde brukar ju annars vara "snabb" (som flickan sa)... Emilio
Vänta …
kidde kidde skrev den 20 september, 2004 kl. 03:19
MMM Har läst igenom mitt inlägg ett par gånger, och var skrev jag att bogen inte besitter förmågan att spela rollspel??? strategikung
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 19 september, 2004 kl. 23:46
... ..den gode koflickan glommer ofta bort att jag lirade D&D for 15 ar sedan nar han satt pa Skomakargarden och spelade C-64... ...for att fortjana respekt maste man ha varit pa Cyklopernas O...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 18 september, 2004 kl. 18:05
Behåring Nu var det ju mest ett specifikt begrepp och inte spelet som helhet jag hade funderingar över. Jag tror att förändringarna Bog Marley gjort är till det bätre, men det lär väl visa sig med tiden. Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 18 september, 2004 kl. 17:50
MMM Respekt är väl inget man "bara" förtjänar för att man gjort ett pbem spel åt cdr. Respekt i den här föreningen får man efter år av seriös rollspel och slickande av styrelsens välformande rumpor. Även om bogen kanske uppfyller det första kravet så har han mycket mycket kvar på det senare... strategikung
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 18 september, 2004 kl. 17:45
Kuk Personligen tycker jag, efter en viss tids frånvaro från sidan pga av någon dataskit, att CIV förtjänar lite mer respekt från deltagarna. Att racka ner på konstruktören och jämföra honom vid Svennes rejäla bakre skägg är däremot helt ok i mina ögon. När det gäller spel så tycker jag att vi omgående ska försöka dra ihop åtminstone en strategispelshelg.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 16 september, 2004 kl. 16:52
Knäpp? Vadå knäpp på näsan? Jag kan väl tycka att det suger Svennebehåring om jag vill? Kassören, L
Vänta …