4083 inlägg.
Oj! Rollspel och gratis skjuts låter ju som den 23:e och julafton staplade efter varandra! Låter mycket trevligt. Kassören, L
Tarmis min vän Det är så här: Tarmforsen ska flytta upp till Linköping den helgen, men kommer att kunna spela i alla fall på fredagen. Sedan har han föreslagit för mig att vi spelar även söndag kväll. Efter detta får jag själv och Kassören skjuts av honom under måndagen. Är det ok för herrarna? Om inte annat så är ju fredagen bokad helt klart just nu och lördagen är osäker.
Tarmforsen Det tycker jag att vi gör. Sven H får ha det så roligt med sina vulkaner på sitt håll, men frågan är vad den spektakulära sprut-diarrén Tarmforsen gör då? Kassören, L
MMM Kanon då bokar vi det!
13-15 13-15 augusti går bra för mig, däremot kan jag inte veckan efter. Kassören, L
Svenne H som i humor? Tyvärr? Jag antar att det är hur trevligt som helst för Sekreteraren med de där så kallade utflykterna. Men när det gäller spel så är planerna just nu att spela andra helgen i augusti, alltså runt 15-16 eller vad det blir. Kan Kassören?
RPG Tyvarr kan inte jag andra helgen i Augusti for da ska vi ivag och aka skidor pa en vulkan! Dock ar jag helt ledig sidta veckan i augusti och forsta i september!! ;o) ha det gott! Svenne,
MMM Helgen 6-8 är inte möjligt för mig tyvärr, ska till stockholm och se på djurgården och dra till mosebacke på cornelis tolkning. Som jag skrev i ett mail till Ordföranden så de enda helgerna framöver jag kan är andra helgen i augusti eller första helgen i september. En jäkla massa utflykter hela tiden tyvärr...
Njaea Vet inte det på rak arm än, kanske ska på festival den helgen, men det kan jag inte säga redan nu. Tyvärr, men tidigast om en vecka eller så kan jag meddela mig.
Pröva nästa Då prövar vi med en annan helg. Vad gör ni helgen 6-8 augusti? Kassören, L
RPG Förresten är det ytterst tveksamt om jag kan helgen runt den 6 augusti heller, men det kan jag inte säga säkert än.
Helg Jag kan inte den här helgen, och Tarmis är ju inte ens i landet då. Tyvärr lär det ju inte bli spel, och helgen efter kan inte Kidde. Frågan är då när nästa bud blir?
MMM Det tycker jag absolut. Om alla även ställer på en liten grillfest på fredag så vore det hur gött du vill. på tok för lite sprit förtäring inom klubben sista tiden.
Bra Då spelar vi något nästa helg om vi kan övertyga Führern och få med oss Tarmforsen på detsamma. Kassören, L
MMM Helgen 23-25 skulle passa mig utmärkt, det var ju lite tal om en grillfest den 23/7 ute i ädelfors som ordföranden säkert kommer ihåg. Och en rejäl rollspels afton den 24. Helgen efter ska jag till kalmar torsdag till söndag så det är klippt för mig. strategikung
CIV2-PBEM Jag skickade ivag ett email till alla inblandade forutom Bergforsen eftersom jag inte har hans email, jag vet inte hur ofta han ar inne har och kollar, men om nagon traffar honon kan ni ju namna CIV... det kommer troligtvis att droja ett par veckor innan vi ar igang eftersom jag vill ha internetuppkoppling i lagenheten forst, men den nya kartan ar klar och jag jobbar just nu med en hel del nya grejer...sedan blir det ju lite sma andringar beroende pa om Bergforsen kommer att vara med eller inte, jag utgar ifran att alla ifran forra gangen kommer att vara med...
Kan Jag kan både nästa helg, 23-25 juli och helgen på det, 30-1 aug. Jag är också kanske säker på att ett visst parti American Civil War står kvar som det lämnades. Kassören, L
Homo Vad trevligt! Det ser man ju fram emot. När kan alla inblandade spela nästa gång förresten? Vad jag vet så kunde Kassören och Sekreteraren inte när som helst nu i slutet av juli och början av augusti... eller?
Världsrekord WR som Führern pratar om är såklart till Track & Field 1 till PS1, bland annat hans otroliga kulrekord, flera gånger om över 27 meter. Jag letar f ö efter en multitap till mitt gamla härke till ps-etta, så ska vi nog få se på spel med samtliga aktiva CDR-medlemmar samtidigt nästa gång. Kassören, L
GC Vi fick en mästare i CIV, nämligen jag själv, på fredagen, och i lördags och söndags spelades det American Civil War. Strömsladden ligger på Oakhill vad jag vet. En hel del goa världsrekord på PS blev det ju också under både fredag och lördag.


Senaste kommentarer