Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Kassören Kassören skrev den 24 maj, 2003 kl. 13:56
Officiellt Jag lär väl bo officiellt i Sthlm (på en nattbuss bredvid en a-lagare..?) från och med början av juni... Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 24 maj, 2003 kl. 12:39
MMM Jag bor väl officellt i alseda från och med fredag. så jag kan väl när som helst framöver.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 24 maj, 2003 kl. 12:02
Spel Jaha, spel nästa helg alltså? Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 14 maj, 2003 kl. 22:59
Strul Allt stod rätt till med Mecka när jag var där i alla fall, inga tecken på något otillbörligt spelande nattetid. Min dator har pajat, så jag kommer inte att kunna dyka upp i den tunga cybervärlden i den utsträckningen jag tidigare gjorde, men då och då kommer jag att kolla mailen på Sekreterarens dator i alla fall. Troligen kommer jag att behöva få lite grejer skickade till mig från grejer som Western-PBEM och liknande, men det kan vi ta när jag får besked om haveriet.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 8 maj, 2003 kl. 22:20
Affärer Jo, helt rätt Sekreteraren. Mitt i skandalvindarna finns det ändå några furor som står med båda fötterna på jorden. Jag har tidigare sagt att jag ska ner till Alseda för lite affärer, och vad jag menade med det låter jag vara osagt, men jag kommer givetvis hålla lite kik på Mecka. Dessutom kommer jag själva att lämna mitt tillhåll obevakat istället då Sekreteraren även ska ner, tillsammans ska vi vakta stället med våra liv.
Vänta …
Jönköping Jönköping skrev den 6 maj, 2003 kl. 21:48
Jaså!! Ordföran ska ge fan i kylskåpet, för det är mitt område!! Svenne,
Vänta …
kidde kidde skrev den 5 maj, 2003 kl. 14:03
MMM Jag tror redan ordföranden själv tänkt på det. för han sa att han var tvungen att åka ner till alseda den här veckan. Så bara lungt kassören, man kan säga mycket om den så kallade "punkaren" men han tar alltid sitt ansvar.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 5 maj, 2003 kl. 00:31
Släppt Själv har jag släppt skandalen tillfälligt och är mer bekymrad över mina interna familjerelationer. Bogen skriver i senaste civ-utskicket att han ska ha "hacken full" pga att "mor & far Airosto kommer pa besok". Exakt vad det innebär vill jag inte riktigt veta, men jag hoppas att det har något att göra med att han känner sig extra upptagen. Vad viktigare är: Vem fan vaktar Mekka denna veckan?? Kan vi ta ett interimbeslut i styrelsen att skicka ner Svenne? Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 5 maj, 2003 kl. 00:04
Hemskt Ja, är det inte hemskt, men tyvärr sant, att så gott som varenda medlem som figurerat i kretsen runt Rollspelsmecka är inblandade i detta svindleri. När ska hårdhandskarna dras på egentligen? Det enda glädjande i den här farsen är väl i alla fall att jag härmed kan gå ut offentligt och en gång för alla helt fria Rickomberga, Torben Frank och Tony Lindén.
Vänta …
Blatifagus... Blatifagus... skrev den 3 maj, 2003 kl. 17:29
hmm sa Kidde har alltsa fatt betala med sina egna pengar?....ok...
Vänta …
city city skrev den 3 maj, 2003 kl. 11:40
VA!!! Har vi inte det.... *hjä...* Svenne, Jönköping
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 2 maj, 2003 kl. 18:25
Kredit Så länge CDR låter bli att lämna kredit på gamla mammor med tonårsdöttrar, så lär vi nog slippa ha Raggarn med i vår skuldbokföring. 🙂 Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 2 maj, 2003 kl. 13:04
MMM Man ska aldrig säga aldrig. enligt vad jag har hört så är raggarn inblandad i både det ena och det andra.
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 1 maj, 2003 kl. 16:09
... ...det var mer menat som ett skamt, Kidde...men det ar bra att du gar in och redogor...
Vänta …
kidde kidde skrev den 1 maj, 2003 kl. 13:09
mmm Enligt min utsago så har verken raggan, tony eller trojjan någonting med detta att göra, detta är något som har påbörjats långt efter deras medverkan i CDR avslutades.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 30 april, 2003 kl. 20:09
Lindén Tony Lindén är helt och hållet oskyldig enligt den preliminära utredningen. Raggar´n däremot är förmodligen oskyldig, men detta har inte beskräftats. Kassören, L
Vänta …
bogo bogo skrev den 30 april, 2003 kl. 19:49
hur? hur djupt gar detta egentligen? ar Raggarn' inblandad, Tojjan? Tony Linden? det kanske borde laggas ut en lista med exakt hur mycket folk ar skyldiga...sa man vet El
Vänta …
kidde kidde skrev den 30 april, 2003 kl. 12:37
MMM Då kan väl den simple börja med att reda ut sin del av det hela, annars hamnar du ju själv i expressen/aftonbladet. ingen har ryggen fri i det här. Till och med den gamla medlemmen garry gilldo är ju inblandad.
Vänta …
city city skrev den 30 april, 2003 kl. 00:16
Opps Ursäkta stavfelen men man blir så upprörd!! gräsroten, Jönköping
Vänta …
city city skrev den 30 april, 2003 kl. 00:15
Nä nu hj..... Jag ger er en månad, sen sak den här afären vara utredd! Annars blir det expressen/aftonbladet!! gräsroten, Jönköping
Vänta …