4083 inlägg.
Officiellt Jag lär väl bo officiellt i Sthlm (på en nattbuss bredvid en a-lagare..?) från och med början av juni... Kassören, L
MMM Jag bor väl officellt i alseda från och med fredag. så jag kan väl när som helst framöver.
Spel Jaha, spel nästa helg alltså? Kassören, L
Strul Allt stod rätt till med Mecka när jag var där i alla fall, inga tecken på något otillbörligt spelande nattetid. Min dator har pajat, så jag kommer inte att kunna dyka upp i den tunga cybervärlden i den utsträckningen jag tidigare gjorde, men då och då kommer jag att kolla mailen på Sekreterarens dator i alla fall. Troligen kommer jag att behöva få lite grejer skickade till mig från grejer som Western-PBEM och liknande, men det kan vi ta när jag får besked om haveriet.
Affärer Jo, helt rätt Sekreteraren. Mitt i skandalvindarna finns det ändå några furor som står med båda fötterna på jorden. Jag har tidigare sagt att jag ska ner till Alseda för lite affärer, och vad jag menade med det låter jag vara osagt, men jag kommer givetvis hålla lite kik på Mecka. Dessutom kommer jag själva att lämna mitt tillhåll obevakat istället då Sekreteraren även ska ner, tillsammans ska vi vakta stället med våra liv.
Jaså!! Ordföran ska ge fan i kylskåpet, för det är mitt område!! Svenne,
MMM Jag tror redan ordföranden själv tänkt på det. för han sa att han var tvungen att åka ner till alseda den här veckan. Så bara lungt kassören, man kan säga mycket om den så kallade "punkaren" men han tar alltid sitt ansvar.
Släppt Själv har jag släppt skandalen tillfälligt och är mer bekymrad över mina interna familjerelationer. Bogen skriver i senaste civ-utskicket att han ska ha "hacken full" pga att "mor & far Airosto kommer pa besok". Exakt vad det innebär vill jag inte riktigt veta, men jag hoppas att det har något att göra med att han känner sig extra upptagen. Vad viktigare är: Vem fan vaktar Mekka denna veckan?? Kan vi ta ett interimbeslut i styrelsen att skicka ner Svenne? Kassören, L
Hemskt Ja, är det inte hemskt, men tyvärr sant, att så gott som varenda medlem som figurerat i kretsen runt Rollspelsmecka är inblandade i detta svindleri. När ska hårdhandskarna dras på egentligen? Det enda glädjande i den här farsen är väl i alla fall att jag härmed kan gå ut offentligt och en gång för alla helt fria Rickomberga, Torben Frank och Tony Lindén.
hmm sa Kidde har alltsa fatt betala med sina egna pengar?....ok...
VA!!! Har vi inte det.... *hjä...* Svenne, Jönköping
Kredit Så länge CDR låter bli att lämna kredit på gamla mammor med tonårsdöttrar, så lär vi nog slippa ha Raggarn med i vår skuldbokföring. 🙂 Kassören, L
MMM Man ska aldrig säga aldrig. enligt vad jag har hört så är raggarn inblandad i både det ena och det andra.
... ...det var mer menat som ett skamt, Kidde...men det ar bra att du gar in och redogor...
mmm Enligt min utsago så har verken raggan, tony eller trojjan någonting med detta att göra, detta är något som har påbörjats långt efter deras medverkan i CDR avslutades.
Lindén Tony Lindén är helt och hållet oskyldig enligt den preliminära utredningen. Raggar´n däremot är förmodligen oskyldig, men detta har inte beskräftats. Kassören, L
hur? hur djupt gar detta egentligen? ar Raggarn' inblandad, Tojjan? Tony Linden? det kanske borde laggas ut en lista med exakt hur mycket folk ar skyldiga...sa man vet El
MMM Då kan väl den simple börja med att reda ut sin del av det hela, annars hamnar du ju själv i expressen/aftonbladet. ingen har ryggen fri i det här. Till och med den gamla medlemmen garry gilldo är ju inblandad.
Opps Ursäkta stavfelen men man blir så upprörd!! gräsroten, Jönköping
Nä nu hj..... Jag ger er en månad, sen sak den här afären vara utredd! Annars blir det expressen/aftonbladet!! gräsroten, Jönköping


Senaste kommentarer